UEFA is niet vies van wat (extra) geld. Dus zou mij niet verbazen als dat gaat gebeuren idd.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel snel lid maken dus. Want over 15 jaar voetbalt iedereen die er toe doet in SA. Of misschien krijgen we dan toch ongewild de Superleage
Dat is het grootste pressiemiddel wat Europese bonden, competities en clubs hebben om spelers in Europa te houden, dus die gaan dat nooit laten gebeuren als ze slim zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:57 schreef franklop het volgende:
[..]
UEFA is niet vies van wat (extra) geld. Dus zou mij niet verbazen als dat gaat gebeuren idd.
Jep, Boehly is deze maand in SA geweest.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heeft SA ook genvesteerd in Chelsea om zo hun wisselspelers uiteindelijk te kunnen halen
Een goede coach zou dan ook wel fijn zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Nu nog een topkeeper die zichzelf niet onnodig blesseert en ze krijgen geen goal meer tegen in de Liga.
Iedere niet-uitvinder op leeftijd is goed genoegquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een goede coach zou dan ook wel fijn zijn
Vanzelfsprekend. Een vaktrainer pur sang. 4-4-2/4-2-3-1 met een defensief heel sterke basis. Vaak een middenveldduo waar n de pitbull is en de ander de lijnen uitzet. Veel dynamiek met de wingbacks zou leuk zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Goeie catch van Marseille, toch @:Alaphilippe_ ?
Van Beijnen is de stiefzoon van Ali Dursun. Dus die regelt nog weleens een contractje voor hem ergens. Qua niveau is die gast 1e klasse amateurs of zo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
https://fortunasittard.nl(...)nen-verlaten-fortuna
Dogan Erdogan, Mike van Beijnen verlaten Fortuna Sittard
in goed overleg is met Erdogan besloten de samenwerking vroegtijdig te beeindigen
---
Van Beijnen was eerder uitgeleend aan FC Den Bosch, zijn contract werd dus niet verlengd in Sittard
In een paar weken van Rusland naar Saoedie-Arabi. Misschien kan dat stuk verdriet er nog een midweekje Afghanistan aan vastplakken.quote:
Nu Tadic nog, die smeerlap verkoopt z’n kontje ook wel aan de sjeiks als die hem op de korrel hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
In een paar weken van Rusland naar Saoedie-Arabi. Misschien kan dat stuk verdriet er nog een midweekje Afghanistan aan vastplakken.
Lang weekend Oeganda om bij te komen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In een paar weken van Rusland naar Saoedie-Arabi. Misschien kan dat stuk verdriet er nog een midweekje Afghanistan aan vastplakken.
Arsenill wordt nooit een topclub.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:59 schreef Oriente het volgende:
Kai Havertz Chelsea --> Arsenal, 70-75 miljoen
Ideaal, Odegaard en Havertz gaan elkaar daar namelijk totaal niet in de weg lopen.quote:
Die klote kop ook echt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:19 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]
Edit: Al besproken in het vorige deel zie ik nu.
val dood Laporta, Gundogan had thuis moeten komen in Dortmundquote:
quote:De Bosnische aanvaller Edin Dzeko (37), eerder deze maand met Inter Milaan Champions League-finalist, staat op het punt om voor Fenerbahe te tekenen. Dat heeft de Turkse club donderdag aangekondigd.
lekker laten gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:40 schreef Oriente het volgende:
Nu ook geruchten dat Bernardo Silva naar Saudi Arabi gaat. Die is 28 en wereldtop. Dat zou echt bizar zijn
eerste nederlander die in alle 5 de topcompetities heeft gespeeld danquote:
En dat in 6 seizoenen nadat ie wegging bij Ajaxquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
eerste nederlander die in alle 5 de topcompetities heeft gespeeld dan![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)nchester-united.htmlquote:FC Utrecht heeft zich maandag versterkt met Irakees toptalent Zidane Iqbal. De aanvallende middenvelder komt over van Manchester United en heeft voor vier jaar getekend in de Domstad.
De twintigjarige Iqbal speelde vanaf 2012 in de jeugd van United. Hij kwam tot n duel in de hoofdmacht van de Engelse grootmacht. Naar verluidt betaalt FC Utrecht 1 miljoen euro. Daarnaast zou United een doorverkoopclausule van 40 procent hebben bedongen.
Iqbal debuteerde in 2022 voor Irak. De nationale ploeg stond op dat moment onder leiding van Zeljko Petrovic, voormalig assistent-trainer van FC Utrecht. Afgelopen half jaar maakte Iqbal deel uit van de United-selectie van Erik ten Hag, die voorheen trainer en speler was van de Domstedelingen.
"Zidane is een zeer creatieve middenvelder met een heel goed spelinzicht", zegt technisch directeur Jordy Zuidam op de website van FC Utrecht. "Hij kan ballen onderscheppen, gebruikt zijn lichaam goed in duels en is intelligent. Daarnaast kan hij aan het begin van een aanval staan, dankzij zijn goede korte en lange pass."
"Zidane speelt met lef en heeft een hoge handelingssnelheid. Met zijn dribbels en passing is hij in staat het spel te versnellen. Wij zijn er ontzettend trots op dat Zidane bij FC Utrecht de volgende stap in zijn ontwikkeling wil zetten."
Dit bericht wordt aangevuld.
Was vorig jaar lange tijd geen basisspeler daar en dit seizoen door blessures ook het nodige gemist bij AZ. Wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
Beukema naar Bologna, heeft bij AZ toch nooit cht kunnen overtuigen
"Het bericht ‘Beukema verkiest AZ boven Feyenoord’ is geen aardschok. Het is wel een serieus teken dat de machtsverhoudingen aan het kantelen zijn."
Echt een zaadspeler, niveau Go Ahead.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was vorig jaar lange tijd geen basisspeler daar en dit seizoen door blessures ook het nodige gemist bij AZ. Wel opmerkelijk.
115+6 miljoen voor een speler die in principe minder is dan Kokcuquote:
Zeker een beest.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef KingRoland het volgende:
Kim min-jae. Wat een speler. Zeker de beste verdediger op dit moment.
+50 miljoen HOPPAquote:Op donderdag 29 juni 2023 00:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
115+6 miljoen voor een speler die in principe minder is dan Kokcu![]()
![]()
Rice is op zich een goede speler, home grown, bewezen in de PL en precies een ontbrekende schakel voor Arsenal (in tegenstelling tot Havertz) maar zoveel geld voor een simpele waterdrager gaat wel heel erg ver.
British Tax inderdaad. Erg goede speler maar het bedrag is waanzin.quote:
Vertel ons meer Domboquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arsenal wil een signaal afgeven.
.quote:Koopmans is klaar voor zijn avontuur in Sittard. "Ik heb de afgelopen twee weken goede gesprekken gehad met Americo en de hoofdtrainer, dat goede gevoel is sindsdien gebleven. Daarnaast was Zian Flemming ook altijd heel positief over Fortuna. Het is dan ook fijn om hier eindelijk te zijn. Ik kijk enorm uit naar mijn periode in Sittard."
Americo Branco is tevreden met het aantrekken van Koopmans, die tweehonderd wedstrijden in het betaalde voetbal achter zijn naam heeft staan. "We halen met Luuk een ervaren kracht in huis," aldus de technisch manager. "Hij heeft aangetoond een betrouwbare doelman te zijn. Daarnaast neemt Luuk een goede mentaliteit mee, een die matcht met die van de club. We zijn blij dat hij zich aan Fortuna verbonden heeft."
Koopmans debuteerde in het betaalde voetbal bij TOP Oss. Na drie seizoenen vertrok de Brabander naar PSV, dat hem vervolgens verhuurde aan MVV Maastricht en ADO Den Haag. Bij laatstgenoemde club bleef de sluitpost vervolgens actief. Na drie seizoenen liep zijn contract in de Hofstad af.
Ik lees dat ie de medische test niet heeft doorstaan...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:38 schreef Oriente het volgende:
[Ariyadhiah] Ziyech transfer to Al Nassr falls through after disagreements in the terms of the contract
Naar het schijnt vraagt meneer te veel geld
Hahahahahahaha
Pijn in zijn knie zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees dat ie de medische test niet heeft doorstaan...
quote:GK: Luuk Koopmans
AAN: Mouhamed Belkheir
AAN: Milan Robberechts
MID: Loreintz Rosier
VRD: Mitchell Dijks
MID: Alen Halilovic
-----
GK: Ivor Pandur (definitief overgenomen, eerder op huurbasis)
.quote:jeugdspeler
VRD: Bryant Nieling (eerste profcontract getekend)
Nou zeg de eerste Nederlander sinds 2009.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Red Bull heeft iets met nederlandse toptalenten
Waar ik me over verbaas is dat dat overal zo'n stunt wordt genoemd.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bruma naar RKC. Dat is ook echt zo'n voetbalnomade he. Voor 1 jaar dus die is volgend jaar waarschijnlijk alweer weg daar.
Volgend jaar GA Eagles, jaar daar op Den Bosch, gevolgd door kozakken boys en Excelsior Maassluis.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bruma naar RKC. Dat is ook echt zo'n voetbalnomade he. Voor 1 jaar dus die is volgend jaar waarschijnlijk alweer weg daar.
Zegt ook wel genoeg dat hij zelfs bij een kwakkelend Heerenveen overbodig is geworden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC heeft wel menig stuntje op hun naam staan, maar daar is Bruma er dus echt geen eentje van. Die kan er dus geen pepernoot meer van.
Is hij eindelijk verlost van Palace?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:11 schreef wimderon het volgende:
Zaha naar Galatasaray. Dat is er wel eentje in de categorie w0t?
Ja. Dan kan hij daarna naar Real Madrid. Hij zal niet veel zin hebben om nu vijf seizoenen te tekenen in de zandbak.quote:
Stop making the zandbak happen. Het wordt nooit aantrekkelijk voor de voetbalfan. Net als vrouwen voetbal.quote:
Mja, voor 700 miljoen voor een jaartje zijn dat misschien bijzaken.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stop making the zandbak happen. Het wordt nooit aantrekkelijk voor de voetbalfan. Net als vrouwen voetbal.Ziet er niet uit.
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, voor 700 miljoen voor een jaartje zijn dat misschien bijzaken.
Daarna kan hij stoppen met voetbal.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.
Dat kan ie allangquote:Op maandag 24 juli 2023 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daarna kan hij stoppen met voetbal.
Voor PSG zou het ook niet slecht uitkomen.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.
Lekker weer zo'n witwas gebeuren, wat een puinhoop is het ook in het europese voetbal.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor PSG zou het ook niet slecht uitkomen.
En 700 miljoen in n jaar verdienen en daarna lekker naar Real verkassen, je moet wel gek zijn om zo'n aanbod te laten liggen.
Witwassen weet niet dit zijn toch gewoon oliedollars zeker?quote:Op maandag 24 juli 2023 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker weer zo'n witwas gebeuren, wat een puinhoop is het ook in het europese voetbal.
Nou ja als je een eenjarig contract afkoopt voor 300 miljoen komt dat de ontvanger wel heel goed uit qua ffp en nieuwe mogelijkheden op de transfermarkt.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Witwassen weet niet dit zijn toch gewoon oliedollars zeker?
Maar dat is nog geen witwassen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja als je een eenjarig contract afkoopt voor 300 miljoen komt dat de ontvanger wel heel goed uit qua ffp en nieuwe mogelijkheden op de transfermarkt.
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgevenquote:
De FIFA zou hier wat van moeten vinden.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgeven
quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgeven
Witwassen zou dan moeten gaan over crimineel geld, dit is gewoon oliegeld wat los van morele bezwaren die je er bij kunt hebben verder prima legaal is.quote:
Witwassen hoeft natuurlijk niet alleen crimineel geld te zijn, als je een transfer opblaast en je regelt elders weer compensatie is het ook een vorm van witwassen. Nu zullen we achter dat laatste nooit komen maar er klopt geen reet van dat weet ik wel.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Witwassen zou dan moeten gaan over crimineel geld, dit is gewoon oliegeld wat los van morele bezwaren die je er bij kunt hebben verder prima legaal is.
Ja eens verder hoor je zou denken dat de UEFA en de FIFA er iets van zouden vinden maar die zijn zelf geen haar beter.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Witwassen hoeft natuurlijk niet alleen crimineel geld te zijn, als je een transfer opblaast en je regelt elders weer compensatie is het ook een vorm van witwassen. Nu zullen we achter dat laatste nooit komen maar er klopt geen reet van dat weet ik wel.
Probeer het eens Elan, meer dan een smiley typen. Waarschijnlijk loopt het kwijl uit je bek op dit moment, maar he, je kunt hetquote:
Het gegil over racisme gaat niet van de lucht zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws in Frankrijk tochquote:Op maandag 24 juli 2023 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gegil over racisme gaat niet van de lucht zijn.
Lekker werknemers straffen omdat ze ergens anders meer kunnen gaan verdienenquote:Op maandag 24 juli 2023 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer het eens Elan, meer dan een smiley typen. Waarschijnlijk loopt het kwijl uit je bek op dit moment, maar he, je kunt het
Nooit op de SP gestemd. Laat me raden. 10 jaar na dato maak je je hier nog steeds elke dag belachelijk?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker werknemers straffen omdat ze ergens anders meer kunnen gaan verdienen. Laat me raden je stemt nog steeds op de SP
Nee, alleen Rusland is een boosdoener en moet worden uitgesloten toch.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws in Frankrijk toch
Prima als je naar land wilt wat het mondiale voetbal verkankerd, ga je wel de consequenties van zien dan
Met welk geldquote:Op maandag 24 juli 2023 17:01 schreef tong80 het volgende:
'Barcelona maakt plannen en belt met Paris Saint-Germain over Mbapp'
[ afbeelding ]
FC Barcelona mengt zich in de race om Kylian Mbapp. Met dat opvallende nieuws pakt L'quipe uit. Maandag belt de Catalaanse grootmacht met Paris Saint-Germain om een eventuele deal te bespreken.
L'quipe spreekt van een 'telefonisch overleg' tussen Barcelona en PSG. Daarin zal de belangstelling van de Catalanen in de Franse superster (24) ter tafel komen. Bara is bereid meerdere spelers in de mogelijke deal te betrekken. De noodlijdende club beschikt niet over de financin om Mbapp zomaar over te nemen.
Chelsea, Manchester United, Internazionale en Tottenham Hotspur hebben ook genformeerd, klinkt het. Vanuit Spanje wordt in de tussentijd gemeld dat een staflid van Barcelona haast niet kan geloven dat Mbapp op de verlanglijst staat in Camp Nou. "Je maakt een grapje, toch?", tekent Diario AS op.
Maandag werd bekend dat Al Hilal een recordbod van 300 miljoen euro heeft uitgebracht op Mbapp. PSG wil de aanvaller, die in n jaar 700 miljoen euro kan verdienen in Saudi-Arabi, dolgraag verkopen, zodat Mbapp in de zomer van 2024 niet transfervrij naar Real Madrid verkast.
Al Hilal zou het duizelingwekkende bedrag al vr de uitsluiting van Mbapp bij PSG hebben neergelegd in Parijs. De Saudische club was eerder ook in de race voor Lionel Messi, die uiteindelijk voor Inter Miami CF koos. Sergej Milinkovic-Savic (SS Lazio) en Kalidou Koulibaly (Chelsea) verhuisden wel naar Riyad.
https://www.voetbalprimeu(...)main-over-mbapp.html
Oh mijn excuses. Maar als het niet vanuit een of andere persoonlijke ideologie komt is het helemaal poep wat er weer uit je toetsenbord komt.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op de SP gestemd. Laat me raden. 10 jaar na dato maak je je hier nog steeds elke dag belachelijk?
Jezus gast. Elke idioot weet ook dat het niet zal gaan gebeuren. Dat is het punt niet. Ik zeg zoiets niet omdat ik dat als serieuze optie zie. Het zou alleen wel een signaal zijn. Omdat je niks tegen zo'n transfer kan doen. Maar wel op zulke manieren.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh mijn excuses. Maar als het niet vanuit een of andere persoonlijke ideologie komt is het helemaal poep wat er weer uit je toetsenbord komt.
In welke alternatieve realiteit worden werknemers gestraft wanneer ze financieel gezien een positieverbetering aangaan?
Dat druist toch in tegen alles waar een vrije markteconomie en het voetbal voor staat?![]()
Mochten die geldstromen niet deugen lijkt het me dat je eventuele sancties bij de betreffende clubs neerlegt en niet bij individuele spelers. Niet dat daar ooit iets van naar buiten gaat komen ofc.
Je was dus niet serieus nou prima. Er zou een signaal vanuit gaan maar een verkeerd signaal wat mij betreft. De macht ligt bij de spelers en dat moet zo blijven. Als hij ergens 700 miljoen wil ophalen in een jaar moet dat kunnen. Alleen is het wel relevant waar dat geld vandaan komt en of er geen sprake is van belangenverstrengeling zoals Tarado al opperde. Maar dat zal je dan wel moeten bewijzen als UEFA.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus gast. Elke idioot weet ook dat het niet zal gaan gebeuren. Dat is het punt niet. Ik zeg zoiets niet omdat ik dat als serieuze optie zie. Het zou alleen wel een signaal zijn. Omdat je niks tegen zo'n transfer kan doen. Maar wel op zulke manieren.
Als een speler als Mbappe al zo jong daar naar toe gaat is het toch gewoon klaar? Dan zit er toch 0 magie meer in het spelletje.
Verschil met de MLS is dat zij nog wel enigszins regels hebben met betrekking tot dat soort designated players. SA is gewoon megalomaan en alleen maar gekker en groter. Dus ja, dan zal Mbappe-light over 20 jaar in de woestijn wel een miljard per jaar gaan verdienen. Is dan inderdaad geoorloofd maar ik vind het moreel gezien dusdanig smerig dat ik, dan maar irrationeel, daar altijd weerstand tegen zal hebben.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je was dus niet serieus nou prima. Er zou een signaal vanuit gaan maar een verkeerd signaal wat mij betreft. De macht ligt bij de spelers en dat moet zo blijven. Als hij ergens 700 miljoen wil ophalen in een jaar moet dat kunnen. Alleen is het wel relevant waar dat geld vandaan komt en of er geen sprake is van belangenverstrengeling zoals Tarado al opperde. Maar dat zal je dan wel moeten bewijzen als UEFA.
Wat betreft het morele aspect ben ik het wel met je eens. Echter de markt op topniveau is toch al decennia compleet verneukt en volgt louter het pad diepste zakken. Als zij blijkbaar al zulke bedragen kunnen bieden voor 1 jaar dan is het wachten op de volgende megaklapper. Straks zitten we met z'n allen gezellig naar de Saudi League te gluren.
Ik betrapte me jaren geleden al dat toen Ziggo die rechten nog had ik wel eens naar de MLS keek, omdat bij de grote clubs toch een paar hele grote namen speelden. Pirlo, Hernandez, Vela etc. En alhoewel de cultuur anders is dan in Europa qua beleving (veel meer theaterpubliek) was dat best vermakelijk zo nu en dan.
De komende 500 jaar speelt Barcelona in het Aramco Camp Nou Stadion.quote:
Weet niet of dit een indicatie is dat die transfer dichtbij is, kan ook een idee van een paar dagen geleden zijn om dit artikel te schrijvenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)rdbedrag-moet-kosten
Japanse international Ueda dus wel vrij dicht bij Feyenoord.
Maar om overigens eens maar het niveau van de Nederlandse journalistiek te duiden, Sam Planting schrijft in dit artikel het volgende: "Dit terwijl Cercle Brugge toch zeker geen fel pressende ploeg is."
Cercle is net d pressende ploeg in Belgi![]()
![]()
![]()
Je moet eens googlen op "Cercle Brugge pressing"
https://www.google.com/se(...)rcle+brugge+pressing
Wappie Wouterquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Calands favoriete speler.
[ twitter ]
quote:
Lekker man.quote:FC Volendam slaat dinsdag een gigantische financile klapper. De Noord-Hollandse club houdt een enorme bonus over aan de toptransfer van jeugdproduct Micky van de Ven, die overstapt van VfL Wolfsburg naar Tottenham Hotspur. Van het transferbedrag van maximaal 47,5 miljoen euro vloeit naar schatting 5 tot 6 miljoen euro naar Volendam. Dat is meer dan de helft van de jaarbegroting, die is vastgesteld op 9,5 miljoen euro.
Jeetjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met geblondeerd haar![]()
[ afbeelding ]
Moyes is altijd wel van de degelijkheid geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:17 schreef Caland het volgende:
Maguire ook naar West Ham
Willen ze daar het ultieme houthakkerselftal gaan neerzetten ofzo
Die breek je toch niet, maar scheur je?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Keepers worden weer duurder.
Er staat toch rupture?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die breek je toch niet, maar scheur je?
In de eerste zin staat een gebroken ACL. Kan ik Fabrizio nu nog serieus nemen?quote:
Had ik overheen gelezen, blijft een shitalian.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In de eerste zin staat een gebroken ACL. Kan ik Fabrizio nu nog serieus nemen?
Als Real hem nu wil kopen gaat hij er nu ook wel heen. Waarom zou hij verplicht moeten bijtekenen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
veel succes op de tribune Kylian
en hopen maar dat je nooit meer wordt opgeroepen dan voor het frans nationaal team, jij en je te groot ego, want geen speeltijd = slecht voor nationale team
alleen maar omdat meneer zelf meer geld krijgt als hij transfervrij bij een Real Madrid of Barcelona tekent
Eerder ego van de emir die geen nee wil horen en dus maar het domste contract in the history of contracts, maybe ever, aanbood.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
veel succes op de tribune Kylian
en hopen maar dat je nooit meer wordt opgeroepen dan voor het frans nationaal team, jij en je te groot ego, want geen speeltijd = slecht voor nationale team
alleen maar omdat meneer zelf meer geld krijgt als hij transfervrij bij een Real Madrid of Barcelona tekent
#KylianFan gespotquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Eerder ego van de emir die geen nee wil horen en dus maar het domste contract in the history of contracts, maybe ever, aanbood.
/hap
Maar wat had hij dan moeten doen volgens jou?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
#KylianFan gespot
ik heb nooit niks aan hem gevonden, gewoon heel erg overgewaardeerd
net na de winterstop al een transfer aan moeten vragen voor komende zomer, zodat PSG zich had kunnen voorbereiden op wat ze nog zouden willen voor hem, iets is beter dan nietsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar wat had hij dan moeten doen volgens jou?
Ze kunnen hem nu toch ook nog verkopen? Als ze 30 mln vragen leggen 100 clubs dat morgen op tafel hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
net na de winterstop al een transfer aan moeten vragen voor komende zomer, zodat PSG zich had kunnen voorbereiden op wat ze nog zouden willen voor hem, iets is beter dan niets
#Qatarfan gespot.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
net na de winterstop al een transfer aan moeten vragen voor komende zomer, zodat PSG zich had kunnen voorbereiden op wat ze nog zouden willen voor hem, iets is beter dan niets
maar goed beste scenario voor Kylian is transfervrij weg, extra $$$$$ voor hemzelf en zijn zaakwaarnemer
deze generatie van het voetbal verziekt echt de sport, de gouden generatie mis ik echtlegendes zoals Buffon, Maldini, Totti, Raul, Gerrard
En problemen. Liverpool en Brighton hebben overeenkomst, Caicedo will naar Chelseaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:13 schreef Libris het volgende:
[ twitter ]
Duurste transfer in UK ooit.
Hakim Bogardegodquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]
Transfer naar Galatasaray gaat dus ook niet door.
Hij kan vast terecht bij zijn vriendje in Rusland.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]
Transfer naar Galatasaray gaat dus ook niet door.
Als het zijn knie is wil Quincy hem wel opereren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan vast terecht bij zijn vriendje in Rusland.
Een eigenaar met meerdere clubs is de allergrootste aids in het moderne voetbalquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-aankoop-meteen-weer
Dit kan toch niet door mogen gaan lol.
Bron.quote:AMSTERDAM - Georginio Wijnaldum lijkt aan te sluiten bij de lange rij spelers die hun geluk beproeven in Saoedi-Arabi. Meerdere Franse media melden dat Paris Saint-Germain en Al Ettifaq een akkoord hebben bereikt over een transfer van de Nederlandse international, die in Parijs geen sportief perspectief meer heeft. Voormalig Liverpool-ster Steven Gerrard is de trainer van Al Ettifaq.
Bij de Saoedische ploeg zou Wijnaldum worden herenigd met Jordan Henderson, met wie hij tussen 2016 en 2021 samenspeelde bij Liverpool, waar de Nederlander zijn beste periode beleefde. Het zou volgens Franse media gaan om een contract voor drie seizoenen. Met de overgang zou een bedrag gemoeid zijn van 9 miljoen euro.
Al-Ettifaq wordt voor Wijnaldum zijn zesde profclub. De Rotterdammer brak door bij Feyenoord, vervolgde zijn carrire bij PSV en Liverpool, waarna hij twee jaar geleden transfervrij overstapte naar Paris Saint-Germain. Afgelopen seizoen werd Wijnaldum door PSG verhuurd aan AS Roma.
Weet ie in ieder geval zeker dat ie geen kampioen wordt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
wel leuk voor Gini om weer met Henderson te spelen, en ook nog eens onder Stevie G
in een competitie waar je tegen Benzema, CR7, Neymar kunt spelen o.a + nog effe flink wat geld verdienen
slimme keuze
Ettifaq bestaat ook minder lang dan de Al-Hilal, Al-Nassr, Al-Ittihad teamsquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet ie in ieder geval zeker dat ie geen kampioen wordt.
Niet meer in beeld voor oranje, gelukkig.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Bron.
Eerst huppel je met een regenboogarmband rond, heb je je mond vol over racisme en ga vervolgens voetballen in Saudi-Arabi.Dan ben je gewoon niet serieus te nemen.
Blijft een achterlijk hypocriet kutventje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Bron.
Eerst huppel je met een regenboogarmband rond, heb je je mond vol over racisme en ga vervolgens voetballen in Saudi-Arabi.Dan ben je gewoon niet serieus te nemen.
Zo dan kaneel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 07:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijft een achterlijk hypocriet kutventje.
De hele FIFA is gewoon hypocriet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 07:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijft een achterlijk hypocriet kutventje.
Henderson schijnt alweer weg te willen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
wel leuk voor Gini om weer met Henderson te spelen, en ook nog eens onder Stevie G
in een competitie waar je tegen Benzema, CR7, Neymar kunt spelen o.a + nog effe flink wat geld verdienen
slimme keuze
Constant hands maken?quote:
Wat een rukkerquote:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)or-avontuur-in-chinaquote:Zakaria Labyad vervolgt zijn loopbaan in China. De dertigjarige middenvelder verruilt FC Utrecht voor Yunnan Yukun. Die club komt dit seizoen uit op het tweede niveau, maar heeft grote ambities.
Goede jongen die ver gaat komen!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)or-avontuur-in-china
Mpaypalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:35 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
https://nos.nl/artikel/25(...)-paris-saint-germain
he gone
Zijn tweede contract was echt bizar en dat voor slechts 2 jaar. In Parijs en niet in de zandbak. Kan hem geen ongelijk geven.quote:
Nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:28 schreef chufi het volgende:
Hansi Flick wordt de nieuwe trainer van Barcelona, voor 2 jaar
Niet wel niet wel ... het blijft lachen in Barcelona .. Gisteren hadden ze het nog over Ajax voor Xavi als nieuwe club, maar dat werd al snel ontkracht ..quote:
Prachtige clubquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:51 schreef chufi het volgende:
Bij deze ... Xavi![]()
https://www.voetbalzone.n(...)ntslaat-xavi-/435262
quote:Jeugdinternational (21) komt over van Standard Luik en tekent meerjarige verbintenis.
Offensieve versterking voor FC Utrecht: Noah Ohio is vanaf nu speler van de Domstedelingen. De 21-jarige spits van Jong Oranje komt over van Standard Luik en heeft in Utrecht zijn handtekening gezet onder een contract voor drie seizoenen.
De in Almere geboren Ohio speelt jeugdinterlands voor Nederland en Engeland. In beide landen geniet hij een deel van zijn opleiding; FC Almere verruilt hij in 2015 voor de academie van Manchester United. Nadien komt hij ook uit voor Manchester City voordat hij in 2019 aansluit bij het Onder 17-team van RB Leipzig. Die Duitse club verhuurt Ohio aan Vitesse en het Oostenrijkse Austria Wien.
In de zomer van 2022 verkast Ohio naar Standard Luik, waarvoor hij 45 wedstrijden in de hoofdmacht speelt. De Belgische club verhuurt Ohio tijdens de tweede helft van de afgelopen jaargang aan Hull City. In acht duels komt de aanvaller drie keer tot scoren namens die ploeg.
“Ik ben heel blij om hier te zijn, eindelijk is het rond”, zegt Noah Ohio. “In de winterstop was het al heel dichtbij. FC Utrecht is een club waar de fans van houden, het is een mooie club. Als team moeten we een goed seizoen leveren wat de fans ook verdienen. Als we dat doen ga je als individu ook beter presteren. Ik wil het team daarin helpen en werk hard, uiteindelijk gaat het om goals.”
https://www.fcutrecht.nl/(...)_Y6D_6clZBnY7UUgRLhw
quote:Juventus plukt Khphren Thuram weg bij Nice
De Franse middenvelder Khphren Thuram verlaat OGC Nice na vijf seizoenen voor de Italiaanse topclub Juventus, zo maakte de Lega Serie A woensdag bekend. Met de overgang zou een bedrag van twintig miljoen euro gemoeid zijn. In Turijn zou de 23-jarige Thuram een contract voor vijf seizoenen ondertekenen.
quote:Napoli neemt Spinazzola transfervrij over van Roma
Linkerflankverdediger Leonardo Spinazzola verlaat AS Roma transfervrij voor reeksgenoot Napoli in de Serie A, zo maakte zijn nieuwe club woensdagmiddag bekend. In het Stadio Diego Maradona zou de 31-jarige Italiaan een contract ondertekenen voor twee seizoenen.
quote:Contract ligt klaar: hereniging Lamine Yamal en Nico Williams bij Barcelona aanstaande
Nico Williams staat op het punt om Athletic de Bilbao te verlaten voor Barcelona. De aanvaller geniet nu nog van zijn vakantie, maar Spaanse media weten het zeker: bij thuiskomst ligt er een vijfjarig contract voor hem klaar in Cataloni.
Het waren veelzeggende beelden tijdens het EK voetbal in Duitsland. Williams had een enorme klik met Lamine Yamal, de 17-jarige sensatie van de uiteindelijke EK-winnaar. Nu lijken Williams en Yamal ook in clubverband hetzelfde team te gaan vertegenwoordigen.
Barcelona heeft Williams volgens Spaanse media een voorstel gedaan voor een langdurige verbintenis. De Europese grootmacht verwacht snel duidelijkheid van de 21-jarige aanvaller, die op de linkerflank grote indruk maakte tijdens het EK. Athletic de Bilbao verlangt 60 miljoen euro voor de jongeling.
Voor 25 miljoen minder had je een betere versie van hem kunnen hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
60 miljoen voor Andr Amadou Onana, dat is toch gewoon diefstal? Wat een kutvoetballer is dat zeg.
[ x ]
Ik las ook al ergens rond de 80 voor die Braitwaite oid. Prima verdediger, maar normaal doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
60 miljoen voor Andr Amadou Onana, dat is toch gewoon diefstal? Wat een kutvoetballer is dat zeg.
[ x ]
Gelachen. Met afstand slechtste middenvelder bij Belgie, of nee van heel EK.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Die onderlinge bedragen tussen Engelse clubs zijn sowieso niet serieus te nemenquote:Op maandag 22 juli 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De zoveelste uit dat wonderteam die het in de top niet (echt) redt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mazraoui lijkt naar West Ham te gaan.
Mazraoui was nooit een talent. Altijd veldvulling in de jeugd. Brak toen per ongeluk door toen er niemand was ivm blessures. Maar werd al vrij snel duidelijk dat hij het niveau van Ajax moeilijk aan kon. Vaak geblesseerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
De zoveelste uit dat wonderteam die het in de top niet (echt) redt.
dit dreigt een soap te worden.quote:
Voor 50 euro wel een gokje waard.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:56 schreef chufi het volgende:
Joao Felix gaat voor 50 +10 ook naar Chelsea
Kern van het verhaal?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Over transfervrije spelers gesproken overigens.
60 miljoen voor wat gemiddelde Premier-League spelers, alsof het niets is ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pedro Neto (WOL) voor 60 meloen naar Chelsea
Dominic Solanke (BOU) voor 60 meloen naar Tottenham
De markt barst nu echt los.
Er ligt een zaak bij het Europese Hof over of Europees arbeidsrecht van toepassing is op voetbalcontracten. Als dat zo is zou een contract waarschijnlijk eenzijdig door de speler moeten kunnen worden opgezegd en zijn ze daarna vrij om bij een andere club te tekenen.quote:
Eindelijk af van die belachelijke transfersommen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er ligt een zaak bij het Europese Hof over of Europees arbeidsrecht van toepassing is op voetbalcontracten. Als dat zo is zou een contract waarschijnlijk eenzijdig door de speler moeten kunnen worden opgezegd en zijn ze daarna vrij om bij een andere club te tekenen.
Ik mis Sergio Ramosquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ligt het aan mij of zijn dit heel veel prima spelers?
Olympique de Lyon heeft zn hele selectie te koop gezet om ernstige financile problemen te voorkomen ...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er ligt een zaak bij het Europese Hof over of Europees arbeidsrecht van toepassing is op voetbalcontracten. Als dat zo is zou een contract waarschijnlijk eenzijdig door de speler moeten kunnen worden opgezegd en zijn ze daarna vrij om bij een andere club te tekenen.
Ik ben bang dat er dan heel wat clubs naar de klote gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
McTominay naar Napoliquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:18 schreef chufi het volgende:
Danjuma naar Girona op huurbasis ? zie het staan maar of het done deal is.
Of ie nu weer meespeelt tegen Sevilla, dus ja .. deal
Allejezus naar NAC zeg. Dan ben je wel echt wanhopig.quote:Op maandag 2 september 2024 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is het ook niet helemaal geworden h.
[ x ]
Echt zonde, had het talent maar niet het lichaam.quote:Op maandag 2 september 2024 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is het ook niet helemaal geworden h.
[ x ]
Zitten gemiddeld 8.000 mensen bij een wedstrijd. Kijkcijfers buiten SA zijn op een all time low.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Die competitie in SA is inmiddels wel aardig (helaas). Echt veel te veel goeie voetballers die daar nu zitten. Alleen de top 5 competities zijn nog beter als het zo doorgaat.
Dat wel, maar dat boeit die lui geen reet natuurlijk. Geld teveel genot.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zitten gemiddeld 8.000 mensen bij een wedstrijd. Kijkcijfers buiten SA zijn op een all time low.
Mooie club. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:16 schreef chufi het volgende:
Memphis gaat naar het Brasiliaanse Corinthians uit Sao Paulo voor 2 jaar ...
Ook eens kijken of-ie mondjes gaat snoeren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer ie debuteert als ie fit is ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |