quote:Einde van een tijdperk wordt straks aangekondigd: “Karim Benzema verlaat Real Madrid voor miljoenen uit de woestijn”
Karim Benzema verlaat Real Madrid. De 35-jarige spits zet zijn carrière voort in Saoedi-Arabië. Dat melden verschillende media in Spanje en Frankrijk.
De voorbije dagen werden de geruchten over een vertrek steeds hardnekkiger. Benzema had nog steeds geen contractverlenging getekend bij De Koninklijke - ondanks een voorstel - en kreeg enkele weken geleden een lucratief aanbod van Al-Ittihad, de kersverse kampioen van de Saoudi Pro League. Het zou gaan om een tweejarig contract, van 100 miljoen per jaar. Hij zou intussen al gesproken hebben met trainer Nuno Espirito Santo.
Benzema zou zijn beslissing donderdagnamiddag bekendmaken. Hij deelde alvast een lofzang van een Franse journalist op Instagram.
Woensdag leek Helder Costa, speler bij Al-Ittihad, de nakende transfer al te verklappen. “We zijn erg enthousiast over de komst van de Ballon d’Or-winnaar” , liet de winger weten.
De 35-jarige Benzema speelt al sinds 2009 voor de Spaanse topclub en won er zowat alles wat er te winnen valt in het clubvoetbal, met onder andere vijf Champions Leagues. En Benzema werd alleen maar beter met de jaren, bewijs: zijn Gouden Bal voor een fabuleus 2022.
Benzema volgt zo in de voetsporen van ex-ploegmaat Cristiano Ronaldo, die in januari naar Al-Nassr vertrok. Lionel Messi zou dan weer een voorstel van Al-Hilal overwegen. Als vervanger zou Real Madrid denken aan Tottenham-spits Harry Kane.
Overigens zou ook Luka Modric een aanbod uit Saoedi-Arabië ontvangen hebben. De Kroatische middenvelder zou echter geen zin hebben in een vertrek bij Real. Marco Asensio zou dan weer wel vertrekken, naar PSG.
100 miljoen terwijl Gravenberch in alle facetten beter isquote:
Wellicht. Ik denk dat een hele lading spelers echt nog wel voor Europa zullen blijven kiezen tot in hun nadagen.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Het zal zo'n vaart niet lopen, maar dit is wel de grootste bedreiging voor Europees voetbal ooit
Ach ik vind dit niet meer een bedreiging dan de Super Leaguequote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Het zal zo'n vaart niet lopen, maar dit is wel de grootste bedreiging voor Europees voetbal ooit
Of het geeft je juist gebalanceerdere competities met teams met meerdere sterkhouders in plaats van paar teams met alle "wereld"sterren.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dat werd uiteindelijk vrij makkelijk afgeslagen. En liever een Super League met mooie traditionele Europese clubs dan een Super League in de zandbak.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ik vind dit niet meer een bedreiging dan de Super League
Verwende mannetjes krijgen niet altijd wat ze willen en geen toeval dat het een madrileens bericht is, 1 van de 2 overgebleven Super League Mohicanen.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat werd uiteindelijk vrij makkelijk afgeslagen. En liever een Super League met mooie traditionele Europese clubs dan een Super League in de zandbak.
Ach, een paar jaar terug was het China. Zodra er een nieuwe machthebber komt met nieuwe prioriteiten kan het budget ook zomaar weer verdwijnen, en daarmee de spelers ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
In China wordt zoiets nog gecorrigeerd als het niet meteen werkt. Ik denk dat dit veel langer gaat duren en het verschil in salaris is ook veel groterquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ach, een paar jaar terug was het China. Zodra er een nieuwe machthebber komt met nieuwe prioriteiten kan het budget ook zomaar weer verdwijnen, en daarmee de spelers ook.
Welke clubs kunnen dat betalen? Dat zijn er maar heel weinigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)agprijs-psg-lekt-uit
Knap om in een post zo vaak de plank mis te slaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
dit wordt een toppertje daar in Madrid, goede aankoop van ze, hij was al heel bij AC Milan
Dit is toch allemaal met het oog op het WK in 2030?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
We dachten in 2008 toch ook niet dat City een keer de CL zou winnen? Het zal mij echt aan mijn reet roesten waar ik de beste voetballers ter wereld zie voetballen. Voetbal wat ik kijk, kijk ik louter voor plezier. En of dat nou in een stadion in Manchester, Parijs, of Riyad plaatsvindt, het zal mij echt geen ruk interesseren. Hooguit het tijdsverschil is wat vervelend. Maar daar komt vast wel een passende oplossing voor.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Langzaamaan een nachtkaars zijn carriere. Toch zondequote:Op maandag 19 juni 2023 08:58 schreef Oriente het volgende:
Ziyech gaat waarschijnlijk Ronaldo bedienen bij Al Nassr.
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We dachten in 2008 toch ook niet dat City een keer de CL zou winnen? Het zal mij echt aan mijn reet roesten waar ik de beste voetballers ter wereld zie voetballen. Voetbal wat ik kijk, kijk ik louter voor plezier. En of dat nou in een stadion in Manchester, Parijs, of Riyad plaatsvindt, het zal mij echt geen ruk interesseren. Hooguit het tijdsverschil is wat vervelend. Maar daar komt vast wel een passende oplossing voor.
Oh ja. Je MoET nAtUuRlIjK aGaInSt MoDeRn FoOtBaLl zijn!1!1quote:
Nee hoor maar dat is wat anders dan een competitie in de zandbak zonder traditionele grootmachten, ik denk dat je dat toch wat onderschat. Waarom willen ManCity en PSG die CL winnen, dat is om daar bij te horen, dat krijg je met een competitie in SA never.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja. Je MoET nAtUuRlIjK aGaInSt MoDeRn FoOtBaLl zijn!1!1![]()
Cultuur, het gaat eraan!!! ZE PAKKEN IETS VAN ONS AF!!!
Zoals Maccabi Haifa dat reeds doet?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk moeten clubs uit Saudi-Arabië gewoon mee doen aan de Champions League
Zullen we clubs als inter miami dan ook maar uitnodigen?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk moeten clubs uit Saudi-Arabië gewoon mee doen aan de Champions League
Dat wordt inderdaad helemaal leuk als die clubs elkaar loten!quote:Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals Maccabi Haifa dat reeds doet?
Ik hoop bij het volgende wk dat Iran en Israel zich allebei plaatsen en elkaar loten in de 1/8ste finale of zoquote:Op maandag 19 juni 2023 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad helemaal leuk als die clubs elkaar loten!
Maar een Israëlische club welquote:Op maandag 19 juni 2023 09:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zullen we clubs als inter miami dan ook maar uitnodigen?
Clubs uit SA hebben niks te zoeken in in een Europees toernooi.
Die is aangesloten bij de Europese voetbalbond. Zelfde als Australie dat is bij Azië en daardoor ook aan de plaatselijke CL kan meedoen.quote:
zolang die in de rest van het midden oosten niet normaal en veilig kunnen voetballen is dat een stuk logischer ja.quote:
Heel snel lid maken dus. Want over 15 jaar voetbalt iedereen die er toe doet in SA. Of misschien krijgen we dan toch ongewild de Superleagequote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is aangesloten bij de Europese voetbalbond. Zelfde als Australie dat is bij Azië en daardoor ook aan de plaatselijke CL kan meedoen.
Dus dat zou minste voorwaarde moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |