quote:GK: Luuk Koopmans
AAN: Mouhamed Belkheir
AAN: Milan Robberechts
MID: Loreintz Rosier
VRD: Mitchell Dijks
MID: Alen Halilovic
-----
GK: Ivor Pandur (definitief overgenomen, eerder op huurbasis)
.quote:jeugdspeler
VRD: Bryant Nieling (eerste profcontract getekend)
Nou zeg de eerste Nederlander sinds 2009.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Red Bull heeft iets met nederlandse toptalenten
Waar ik me over verbaas is dat dat overal zo'n stunt wordt genoemd.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bruma naar RKC. Dat is ook echt zo'n voetbalnomade he. Voor 1 jaar dus die is volgend jaar waarschijnlijk alweer weg daar.
Volgend jaar GA Eagles, jaar daar op Den Bosch, gevolgd door kozakken boys en Excelsior Maassluis.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bruma naar RKC. Dat is ook echt zo'n voetbalnomade he. Voor 1 jaar dus die is volgend jaar waarschijnlijk alweer weg daar.
Zegt ook wel genoeg dat hij zelfs bij een kwakkelend Heerenveen overbodig is geworden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC heeft wel menig stuntje op hun naam staan, maar daar is Bruma er dus echt geen eentje van. Die kan er dus geen pepernoot meer van.
Is hij eindelijk verlost van Palace?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:11 schreef wimderon het volgende:
Zaha naar Galatasaray. Dat is er wel eentje in de categorie w0t?
Ja. Dan kan hij daarna naar Real Madrid. Hij zal niet veel zin hebben om nu vijf seizoenen te tekenen in de zandbak.quote:
Stop making the zandbak happen. Het wordt nooit aantrekkelijk voor de voetbalfan. Net als vrouwen voetbal.quote:
Mja, voor 700 miljoen voor een jaartje zijn dat misschien bijzaken.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stop making the zandbak happen. Het wordt nooit aantrekkelijk voor de voetbalfan. Net als vrouwen voetbal.Ziet er niet uit.
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, voor 700 miljoen voor een jaartje zijn dat misschien bijzaken.
Daarna kan hij stoppen met voetbal.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.
Dat kan ie allangquote:Op maandag 24 juli 2023 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daarna kan hij stoppen met voetbal.
Voor PSG zou het ook niet slecht uitkomen.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.
Lekker weer zo'n witwas gebeuren, wat een puinhoop is het ook in het europese voetbal.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor PSG zou het ook niet slecht uitkomen.
En 700 miljoen in n jaar verdienen en daarna lekker naar Real verkassen, je moet wel gek zijn om zo'n aanbod te laten liggen.
Witwassen weet niet dit zijn toch gewoon oliedollars zeker?quote:Op maandag 24 juli 2023 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker weer zo'n witwas gebeuren, wat een puinhoop is het ook in het europese voetbal.
Nou ja als je een eenjarig contract afkoopt voor 300 miljoen komt dat de ontvanger wel heel goed uit qua ffp en nieuwe mogelijkheden op de transfermarkt.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Witwassen weet niet dit zijn toch gewoon oliedollars zeker?
Maar dat is nog geen witwassen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja als je een eenjarig contract afkoopt voor 300 miljoen komt dat de ontvanger wel heel goed uit qua ffp en nieuwe mogelijkheden op de transfermarkt.
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgevenquote:
De FIFA zou hier wat van moeten vinden.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgeven
quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgeven
Witwassen zou dan moeten gaan over crimineel geld, dit is gewoon oliegeld wat los van morele bezwaren die je er bij kunt hebben verder prima legaal is.quote:
Witwassen hoeft natuurlijk niet alleen crimineel geld te zijn, als je een transfer opblaast en je regelt elders weer compensatie is het ook een vorm van witwassen. Nu zullen we achter dat laatste nooit komen maar er klopt geen reet van dat weet ik wel.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Witwassen zou dan moeten gaan over crimineel geld, dit is gewoon oliegeld wat los van morele bezwaren die je er bij kunt hebben verder prima legaal is.
Ja eens verder hoor je zou denken dat de UEFA en de FIFA er iets van zouden vinden maar die zijn zelf geen haar beter.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Witwassen hoeft natuurlijk niet alleen crimineel geld te zijn, als je een transfer opblaast en je regelt elders weer compensatie is het ook een vorm van witwassen. Nu zullen we achter dat laatste nooit komen maar er klopt geen reet van dat weet ik wel.
Probeer het eens Elan, meer dan een smiley typen. Waarschijnlijk loopt het kwijl uit je bek op dit moment, maar he, je kunt hetquote:
Het gegil over racisme gaat niet van de lucht zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws in Frankrijk tochquote:Op maandag 24 juli 2023 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gegil over racisme gaat niet van de lucht zijn.
Lekker werknemers straffen omdat ze ergens anders meer kunnen gaan verdienenquote:Op maandag 24 juli 2023 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer het eens Elan, meer dan een smiley typen. Waarschijnlijk loopt het kwijl uit je bek op dit moment, maar he, je kunt het
Nooit op de SP gestemd. Laat me raden. 10 jaar na dato maak je je hier nog steeds elke dag belachelijk?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker werknemers straffen omdat ze ergens anders meer kunnen gaan verdienen. Laat me raden je stemt nog steeds op de SP
Nee, alleen Rusland is een boosdoener en moet worden uitgesloten toch.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws in Frankrijk toch
Prima als je naar land wilt wat het mondiale voetbal verkankerd, ga je wel de consequenties van zien dan
Met welk geldquote:Op maandag 24 juli 2023 17:01 schreef tong80 het volgende:
'Barcelona maakt plannen en belt met Paris Saint-Germain over Mbapp'
[ afbeelding ]
FC Barcelona mengt zich in de race om Kylian Mbapp. Met dat opvallende nieuws pakt L'quipe uit. Maandag belt de Catalaanse grootmacht met Paris Saint-Germain om een eventuele deal te bespreken.
L'quipe spreekt van een 'telefonisch overleg' tussen Barcelona en PSG. Daarin zal de belangstelling van de Catalanen in de Franse superster (24) ter tafel komen. Bara is bereid meerdere spelers in de mogelijke deal te betrekken. De noodlijdende club beschikt niet over de financin om Mbapp zomaar over te nemen.
Chelsea, Manchester United, Internazionale en Tottenham Hotspur hebben ook genformeerd, klinkt het. Vanuit Spanje wordt in de tussentijd gemeld dat een staflid van Barcelona haast niet kan geloven dat Mbapp op de verlanglijst staat in Camp Nou. "Je maakt een grapje, toch?", tekent Diario AS op.
Maandag werd bekend dat Al Hilal een recordbod van 300 miljoen euro heeft uitgebracht op Mbapp. PSG wil de aanvaller, die in n jaar 700 miljoen euro kan verdienen in Saudi-Arabi, dolgraag verkopen, zodat Mbapp in de zomer van 2024 niet transfervrij naar Real Madrid verkast.
Al Hilal zou het duizelingwekkende bedrag al vr de uitsluiting van Mbapp bij PSG hebben neergelegd in Parijs. De Saudische club was eerder ook in de race voor Lionel Messi, die uiteindelijk voor Inter Miami CF koos. Sergej Milinkovic-Savic (SS Lazio) en Kalidou Koulibaly (Chelsea) verhuisden wel naar Riyad.
https://www.voetbalprimeu(...)main-over-mbapp.html
Oh mijn excuses. Maar als het niet vanuit een of andere persoonlijke ideologie komt is het helemaal poep wat er weer uit je toetsenbord komt.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op de SP gestemd. Laat me raden. 10 jaar na dato maak je je hier nog steeds elke dag belachelijk?
Jezus gast. Elke idioot weet ook dat het niet zal gaan gebeuren. Dat is het punt niet. Ik zeg zoiets niet omdat ik dat als serieuze optie zie. Het zou alleen wel een signaal zijn. Omdat je niks tegen zo'n transfer kan doen. Maar wel op zulke manieren.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh mijn excuses. Maar als het niet vanuit een of andere persoonlijke ideologie komt is het helemaal poep wat er weer uit je toetsenbord komt.
In welke alternatieve realiteit worden werknemers gestraft wanneer ze financieel gezien een positieverbetering aangaan?
Dat druist toch in tegen alles waar een vrije markteconomie en het voetbal voor staat?![]()
Mochten die geldstromen niet deugen lijkt het me dat je eventuele sancties bij de betreffende clubs neerlegt en niet bij individuele spelers. Niet dat daar ooit iets van naar buiten gaat komen ofc.
Je was dus niet serieus nou prima. Er zou een signaal vanuit gaan maar een verkeerd signaal wat mij betreft. De macht ligt bij de spelers en dat moet zo blijven. Als hij ergens 700 miljoen wil ophalen in een jaar moet dat kunnen. Alleen is het wel relevant waar dat geld vandaan komt en of er geen sprake is van belangenverstrengeling zoals Tarado al opperde. Maar dat zal je dan wel moeten bewijzen als UEFA.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus gast. Elke idioot weet ook dat het niet zal gaan gebeuren. Dat is het punt niet. Ik zeg zoiets niet omdat ik dat als serieuze optie zie. Het zou alleen wel een signaal zijn. Omdat je niks tegen zo'n transfer kan doen. Maar wel op zulke manieren.
Als een speler als Mbappe al zo jong daar naar toe gaat is het toch gewoon klaar? Dan zit er toch 0 magie meer in het spelletje.
Verschil met de MLS is dat zij nog wel enigszins regels hebben met betrekking tot dat soort designated players. SA is gewoon megalomaan en alleen maar gekker en groter. Dus ja, dan zal Mbappe-light over 20 jaar in de woestijn wel een miljard per jaar gaan verdienen. Is dan inderdaad geoorloofd maar ik vind het moreel gezien dusdanig smerig dat ik, dan maar irrationeel, daar altijd weerstand tegen zal hebben.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je was dus niet serieus nou prima. Er zou een signaal vanuit gaan maar een verkeerd signaal wat mij betreft. De macht ligt bij de spelers en dat moet zo blijven. Als hij ergens 700 miljoen wil ophalen in een jaar moet dat kunnen. Alleen is het wel relevant waar dat geld vandaan komt en of er geen sprake is van belangenverstrengeling zoals Tarado al opperde. Maar dat zal je dan wel moeten bewijzen als UEFA.
Wat betreft het morele aspect ben ik het wel met je eens. Echter de markt op topniveau is toch al decennia compleet verneukt en volgt louter het pad diepste zakken. Als zij blijkbaar al zulke bedragen kunnen bieden voor 1 jaar dan is het wachten op de volgende megaklapper. Straks zitten we met z'n allen gezellig naar de Saudi League te gluren.
Ik betrapte me jaren geleden al dat toen Ziggo die rechten nog had ik wel eens naar de MLS keek, omdat bij de grote clubs toch een paar hele grote namen speelden. Pirlo, Hernandez, Vela etc. En alhoewel de cultuur anders is dan in Europa qua beleving (veel meer theaterpubliek) was dat best vermakelijk zo nu en dan.
De komende 500 jaar speelt Barcelona in het Aramco Camp Nou Stadion.quote:
Weet niet of dit een indicatie is dat die transfer dichtbij is, kan ook een idee van een paar dagen geleden zijn om dit artikel te schrijvenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)rdbedrag-moet-kosten
Japanse international Ueda dus wel vrij dicht bij Feyenoord.
Maar om overigens eens maar het niveau van de Nederlandse journalistiek te duiden, Sam Planting schrijft in dit artikel het volgende: "Dit terwijl Cercle Brugge toch zeker geen fel pressende ploeg is."
Cercle is net d pressende ploeg in Belgi![]()
![]()
![]()
Je moet eens googlen op "Cercle Brugge pressing"
https://www.google.com/se(...)rcle+brugge+pressing
Wappie Wouterquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Calands favoriete speler.
[ twitter ]
quote:
Lekker man.quote:FC Volendam slaat dinsdag een gigantische financile klapper. De Noord-Hollandse club houdt een enorme bonus over aan de toptransfer van jeugdproduct Micky van de Ven, die overstapt van VfL Wolfsburg naar Tottenham Hotspur. Van het transferbedrag van maximaal 47,5 miljoen euro vloeit naar schatting 5 tot 6 miljoen euro naar Volendam. Dat is meer dan de helft van de jaarbegroting, die is vastgesteld op 9,5 miljoen euro.
Jeetjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met geblondeerd haar![]()
[ afbeelding ]
Moyes is altijd wel van de degelijkheid geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:17 schreef Caland het volgende:
Maguire ook naar West Ham
Willen ze daar het ultieme houthakkerselftal gaan neerzetten ofzo
Die breek je toch niet, maar scheur je?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Keepers worden weer duurder.
Er staat toch rupture?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die breek je toch niet, maar scheur je?
In de eerste zin staat een gebroken ACL. Kan ik Fabrizio nu nog serieus nemen?quote:
Had ik overheen gelezen, blijft een shitalian.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In de eerste zin staat een gebroken ACL. Kan ik Fabrizio nu nog serieus nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |