Daarna kan hij stoppen met voetbal.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.
Dat kan ie allangquote:Op maandag 24 juli 2023 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daarna kan hij stoppen met voetbal.
Voor PSG zou het ook niet slecht uitkomen.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.
Lekker weer zo'n witwas gebeuren, wat een puinhoop is het ook in het europese voetbal.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor PSG zou het ook niet slecht uitkomen.
En 700 miljoen in één jaar verdienen en daarna lekker naar Real verkassen, je moet wel gek zijn om zo'n aanbod te laten liggen.
Witwassen weet niet dit zijn toch gewoon oliedollars zeker?quote:Op maandag 24 juli 2023 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker weer zo'n witwas gebeuren, wat een puinhoop is het ook in het europese voetbal.
Nou ja als je een eenjarig contract afkoopt voor 300 miljoen komt dat de ontvanger wel heel goed uit qua ffp en nieuwe mogelijkheden op de transfermarkt.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Witwassen weet niet dit zijn toch gewoon oliedollars zeker?
Maar dat is nog geen witwassen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja als je een eenjarig contract afkoopt voor 300 miljoen komt dat de ontvanger wel heel goed uit qua ffp en nieuwe mogelijkheden op de transfermarkt.
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgevenquote:
De FIFA zou hier wat van moeten vinden.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgeven
quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet maar als Franse bond zou je hem dan nooit meer moeten oproepen. Mooi signaal afgeven
Witwassen zou dan moeten gaan over crimineel geld, dit is gewoon oliegeld wat los van morele bezwaren die je er bij kunt hebben verder prima legaal is.quote:
Witwassen hoeft natuurlijk niet alleen crimineel geld te zijn, als je een transfer opblaast en je regelt elders weer compensatie is het ook een vorm van witwassen. Nu zullen we achter dat laatste nooit komen maar er klopt geen reet van dat weet ik wel.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Witwassen zou dan moeten gaan over crimineel geld, dit is gewoon oliegeld wat los van morele bezwaren die je er bij kunt hebben verder prima legaal is.
Ja eens verder hoor je zou denken dat de UEFA en de FIFA er iets van zouden vinden maar die zijn zelf geen haar beter.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Witwassen hoeft natuurlijk niet alleen crimineel geld te zijn, als je een transfer opblaast en je regelt elders weer compensatie is het ook een vorm van witwassen. Nu zullen we achter dat laatste nooit komen maar er klopt geen reet van dat weet ik wel.
Probeer het eens Elan, meer dan een smiley typen. Waarschijnlijk loopt het kwijl uit je bek op dit moment, maar he, je kunt hetquote:
Het gegil over racisme gaat niet van de lucht zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws in Frankrijk tochquote:Op maandag 24 juli 2023 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gegil over racisme gaat niet van de lucht zijn.
Lekker werknemers straffen omdat ze ergens anders meer kunnen gaan verdienenquote:Op maandag 24 juli 2023 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer het eens Elan, meer dan een smiley typen. Waarschijnlijk loopt het kwijl uit je bek op dit moment, maar he, je kunt het
Nooit op de SP gestemd. Laat me raden. 10 jaar na dato maak je je hier nog steeds elke dag belachelijk?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker werknemers straffen omdat ze ergens anders meer kunnen gaan verdienen. Laat me raden je stemt nog steeds op de SP
Nee, alleen Rusland is een boosdoener en moet worden uitgesloten toch.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws in Frankrijk toch
Prima als je naar land wilt wat het mondiale voetbal verkankerd, ga je wel de consequenties van zien dan
Met welk geldquote:Op maandag 24 juli 2023 17:01 schreef tong80 het volgende:
'Barcelona maakt plannen en belt met Paris Saint-Germain over Mbappé'
[ afbeelding ]
FC Barcelona mengt zich in de race om Kylian Mbappé. Met dat opvallende nieuws pakt L'Équipe uit. Maandag belt de Catalaanse grootmacht met Paris Saint-Germain om een eventuele deal te bespreken.
L'Équipe spreekt van een 'telefonisch overleg' tussen Barcelona en PSG. Daarin zal de belangstelling van de Catalanen in de Franse superster (24) ter tafel komen. Barça is bereid meerdere spelers in de mogelijke deal te betrekken. De noodlijdende club beschikt niet over de financiën om Mbappé zomaar over te nemen.
Chelsea, Manchester United, Internazionale en Tottenham Hotspur hebben ook geïnformeerd, klinkt het. Vanuit Spanje wordt in de tussentijd gemeld dat een staflid van Barcelona haast niet kan geloven dat Mbappé op de verlanglijst staat in Camp Nou. "Je maakt een grapje, toch?", tekent Diario AS op.
Maandag werd bekend dat Al Hilal een recordbod van 300 miljoen euro heeft uitgebracht op Mbappé. PSG wil de aanvaller, die in één jaar 700 miljoen euro kan verdienen in Saudi-Arabië, dolgraag verkopen, zodat Mbappé in de zomer van 2024 niet transfervrij naar Real Madrid verkast.
Al Hilal zou het duizelingwekkende bedrag al vóór de uitsluiting van Mbappé bij PSG hebben neergelegd in Parijs. De Saudische club was eerder ook in de race voor Lionel Messi, die uiteindelijk voor Inter Miami CF koos. Sergej Milinkovic-Savic (SS Lazio) en Kalidou Koulibaly (Chelsea) verhuisden wel naar Riyad.
https://www.voetbalprimeu(...)main-over-mbapp.html
Oh mijn excuses. Maar als het niet vanuit een of andere persoonlijke ideologie komt is het helemaal poep wat er weer uit je toetsenbord komt.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op de SP gestemd. Laat me raden. 10 jaar na dato maak je je hier nog steeds elke dag belachelijk?
Jezus gast. Elke idioot weet ook dat het niet zal gaan gebeuren. Dat is het punt niet. Ik zeg zoiets niet omdat ik dat als serieuze optie zie. Het zou alleen wel een signaal zijn. Omdat je niks tegen zo'n transfer kan doen. Maar wel op zulke manieren.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh mijn excuses. Maar als het niet vanuit een of andere persoonlijke ideologie komt is het helemaal poep wat er weer uit je toetsenbord komt.
In welke alternatieve realiteit worden werknemers gestraft wanneer ze financieel gezien een positieverbetering aangaan?
Dat druist toch in tegen alles waar een vrije markteconomie en het voetbal voor staat?![]()
Mochten die geldstromen niet deugen lijkt het me dat je eventuele sancties bij de betreffende clubs neerlegt en niet bij individuele spelers. Niet dat daar ooit iets van naar buiten gaat komen ofc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |