quote:GK: Luuk Koopmans
AAN: Mouhamed Belkheir
AAN: Milan Robberechts
MID: Loreintz Rosier
VRD: Mitchell Dijks
MID: Alen Halilovic
-----
GK: Ivor Pandur (definitief overgenomen, eerder op huurbasis)
.quote:jeugdspeler
VRD: Bryant Nieling (eerste profcontract getekend)
Nou zeg de eerste Nederlander sinds 2009.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Red Bull heeft iets met nederlandse toptalenten
Waar ik me over verbaas is dat dat overal zo'n stunt wordt genoemd.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bruma naar RKC. Dat is ook echt zo'n voetbalnomade he. Voor 1 jaar dus die is volgend jaar waarschijnlijk alweer weg daar.
Volgend jaar GA Eagles, jaar daar op Den Bosch, gevolgd door kozakken boys en Excelsior Maassluis.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bruma naar RKC. Dat is ook echt zo'n voetbalnomade he. Voor 1 jaar dus die is volgend jaar waarschijnlijk alweer weg daar.
Zegt ook wel genoeg dat hij zelfs bij een kwakkelend Heerenveen overbodig is geworden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC heeft wel menig stuntje op hun naam staan, maar daar is Bruma er dus echt geen eentje van. Die kan er dus geen pepernoot meer van.
Is hij eindelijk verlost van Palace?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:11 schreef wimderon het volgende:
Zaha naar Galatasaray. Dat is er wel eentje in de categorie w0t?
Ja. Dan kan hij daarna naar Real Madrid. Hij zal niet veel zin hebben om nu vijf seizoenen te tekenen in de zandbak.quote:
Stop making the zandbak happen. Het wordt nooit aantrekkelijk voor de voetbalfan. Net als vrouwen voetbal.quote:
Mja, voor 700 miljoen voor een jaartje zijn dat misschien bijzaken.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stop making the zandbak happen. Het wordt nooit aantrekkelijk voor de voetbalfan. Net als vrouwen voetbal.Ziet er niet uit.
Als ik Mbappe was zou ik ervoor gaan 100%.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, voor 700 miljoen voor een jaartje zijn dat misschien bijzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |