Was vorig jaar lange tijd geen basisspeler daar en dit seizoen door blessures ook het nodige gemist bij AZ. Wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
Beukema naar Bologna, heeft bij AZ toch nooit écht kunnen overtuigen
"Het bericht ‘Beukema verkiest AZ boven Feyenoord’ is geen aardschok. Het is wel een serieus teken dat de machtsverhoudingen aan het kantelen zijn."
Echt een zaadspeler, niveau Go Ahead.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was vorig jaar lange tijd geen basisspeler daar en dit seizoen door blessures ook het nodige gemist bij AZ. Wel opmerkelijk.
115+6 miljoen voor een speler die in principe minder is dan Kokcuquote:
Zeker een beest.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef KingRoland het volgende:
Kim min-jae. Wat een speler. Zeker de beste verdediger op dit moment.
+50 miljoen HOPPAquote:Op donderdag 29 juni 2023 00:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
115+6 miljoen voor een speler die in principe minder is dan Kokcu![]()
![]()
Rice is op zich een goede speler, home grown, bewezen in de PL en precies een ontbrekende schakel voor Arsenal (in tegenstelling tot Havertz) maar zoveel geld voor een simpele waterdrager gaat wel heel erg ver.
British Tax inderdaad. Erg goede speler maar het bedrag is waanzin.quote:
Vertel ons meer Domboquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arsenal wil een signaal afgeven.
.quote:Koopmans is klaar voor zijn avontuur in Sittard. "Ik heb de afgelopen twee weken goede gesprekken gehad met Americo en de hoofdtrainer, dat goede gevoel is sindsdien gebleven. Daarnaast was Zian Flemming ook altijd heel positief over Fortuna. Het is dan ook fijn om hier eindelijk te zijn. Ik kijk enorm uit naar mijn periode in Sittard."
Americo Branco is tevreden met het aantrekken van Koopmans, die tweehonderd wedstrijden in het betaalde voetbal achter zijn naam heeft staan. "We halen met Luuk een ervaren kracht in huis," aldus de technisch manager. "Hij heeft aangetoond een betrouwbare doelman te zijn. Daarnaast neemt Luuk een goede mentaliteit mee, een die matcht met die van de club. We zijn blij dat hij zich aan Fortuna verbonden heeft."
Koopmans debuteerde in het betaalde voetbal bij TOP Oss. Na drie seizoenen vertrok de Brabander naar PSV, dat hem vervolgens verhuurde aan MVV Maastricht en ADO Den Haag. Bij laatstgenoemde club bleef de sluitpost vervolgens actief. Na drie seizoenen liep zijn contract in de Hofstad af.
Ik lees dat ie de medische test niet heeft doorstaan...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:38 schreef Oriente het volgende:
[Ariyadhiah] Ziyech transfer to Al Nassr falls through after disagreements in the terms of the contract
Naar het schijnt vraagt meneer te veel geld
Hahahahahahaha
Pijn in zijn knie zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees dat ie de medische test niet heeft doorstaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |