SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Roezie gemaakt?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
Tuurlijk, ik ben weer op reis hoor, 3 keer raden wie er morgen waarschijnlijk met een blauw oog rondloopt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht leuk die ligbedjes kunnen ook helemaal plat, dan kan ik even op mijn buik liggen lezen.Maar dit waren met van dat rekbare stof ertussen, dus terwijl ik hem naar beneden duw, steun ik met mijn andere hand op die lekkere flexibele stof. Dus zodra ik de rugleuning loslaat komt ie keihard weer omhoog door de spanning van mijn andere hand. Tegen mijn slaap/oog. Dikke bult dit dat alles. Jeuj.
Klinkt als iets wat ik zou kunnen doenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht leuk die ligbedjes kunnen ook helemaal plat, dan kan ik even op mijn buik liggen lezen.Maar dit waren met van dat rekbare stof ertussen, dus terwijl ik hem naar beneden duw, steun ik met mijn andere hand op die lekkere flexibele stof. Dus zodra ik de rugleuning loslaat komt ie keihard weer omhoog door de spanning van mijn andere hand. Tegen mijn slaap/oog. Dikke bult dit dat alles. Jeuj.
zolang je er zelf nog maar een beetje om kan lachen uiteindelijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, het is in ieder geval nooit saai.
Auwwww, ik voel ditquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
serveren ze hier goulash?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo weer plonzen in hetzelfde bad als gisteren. Was echt heerlijk
[ afbeelding ]
Kun je wel aan wennen denk ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo weer plonzen in hetzelfde bad als gisteren. Was echt heerlijk
[ afbeelding ]
Net weer open na een renovatie. Denk dat het vandaag wel drukker is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel ontzettend weinig volk in dat bad trouwens
En je hebt je nicht geappt dat je zin hebt in hapje als je klaar bent met smurfen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Hmm dat ik zit er moest via WhatsApp naar mijn nicht
probeer het nog eens, nu in het nederlands?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Dat ze ipv een appje te sturen hier een bericht posttequote:
Bij de Appie was het lekker koel zojuist. Dat gelukkig weer wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:39 schreef mschol het volgende:
ik ga maar even snel boodschappen doen.. echt geen zin in maar moet eff
Had ook even een goede dutquote:
Ohhhh! ik snap hemquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze ipv een appje te sturen hier een bericht postte
Ja balliaans moet je soms even de de vertaalmachine halenquote:
Ja ik ben nog niet lang genoeg terugquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja balliaans moet je soms even de de vertaalmachine halen
Lucky that her breasts are small and humblequote:
Vergt ook wel jarenlange trainingquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ben nog niet lang genoeg terug
So you don't confuse them with mountainsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lucky that her breasts are small and humble
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mijn leervermogen is ietwat beperkt op het momentquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
So you don't confuse them with mountainsGoeie associatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Snackiaans.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze ipv een appje te sturen hier een bericht postte
Ja dat geeft niet, ik moet soms ook nog stevig nadenken, zoals in dit gevalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn leervermogen is ietwat beperkt op het moment
Kussens straks onder de Buda pest.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb maar even een kussensloop gekocht. Mijn oogtroepjes maken vlekken in de mooie blauwe kussensloop van het appartement en ze gaan er amper uit
Niks mis overigens met het afbakenen van je territorium.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JupOp witte slopen zie je er niks van
Even met de blue light door de kamer gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis overigens met het afbakenen van je territorium.
Dan ga je nooit meer in een hotel slaoen denk ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even met de blue light door de kamer gaan
Dat de tekst ‘Buda was here’ oplicht?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even met de blue light door de kamer gaan
En dat een volgende bezoeker daar 'Buda wast heren' van maakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat de tekst ‘Buda was here’ oplicht?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat een volgende bezoeker daar 'Buda wast heren' van maakt.
whieepquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net een raketje gehad en niet gedeeld met de caafs
Ja, die wil ik ook wel, maar dan moet ik weer naar de winkel en daar ben ik te lui voor, ook al is dat maar 5 min lopenquote:
Sad whieepquote:
Zijn wel weer extra stapjes zodat je die magnum kunt verantwoordenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook wel, maar dan moet ik weer naar de winkel en daar ben ik te lui voor, ook al is dat maar 5 min lopen
Ja precies.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel weer extra stapjes zodat je die magnum kunt verantwoorden
Proteïne kopen? Je bedoelt kwarkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies.
Lastig.. denk dat ik morgen maar even naar de winkel ga.
Kan ik gelijk ook proteïne kopen
Skyrquote:
Ja, die aanbieding gaat pas maandag in, dus volgende week ook naar de AH.quote:
én Skyrquote:
Hmm, die vind ik nooit zo denderend, vooral duur voor wat het isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die aanbieding gaat pas maandag in, dus volgende week ook naar de AH.
Met proteïne bedoel ik van die kleine shake proteïne.
Ik heb meestal deze:
https://www.ah.nl/product(...)NEAQYAiABEgIPa_D_BwE
of van HiPro.
Ja, dat kan. Ik vind het vooral lekker en makkelijk om mee te nemen naar kantoor als ontbijt oidquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, die vind ik nooit zo denderend, vooral duur voor wat het is
Kun je daar niet gewoon een bak kwark leeglepelenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik vind het vooral lekker en makkelijk om mee te nemen naar kantoor als ontbijt oid
Ja, maar waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daar niet gewoon een bak kwark leeglepelen
Mja ik vind kwark lekkerder dan die drankjesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ik dat doen?![]()
Ik vind die proteïne dingen veel lekkerder en makkelijker![]()
Af en toe heb ik wel een bak Griekse Yoghurt mee, maar echt heel handig vind ik dat niet.
Ieder zo zijn voorkeurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik vind kwark lekkerder dan die drankjesMaar dat is denk ik meer omdat ik niet van fruitsmaakjes bij zuivel houd
Ja ik wilde gewoon weer even moeilijk doenquote:
Stoomsoepie. Wat heb jij?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wat gaat iedereen eten vandaag? En wat erbij?
Ja, dat mag hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde gewoon weer even moeilijk doen
Heb je dan ook rijst om in te dippen of is dat meer BB d'r ding?quote:
Moet mijn specialiteit wel af en toe een beetje eer aan doen natuurlijk, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag hoor.
Ben ik wel gewend
Dat is iets van die rare snack met onstilbare trek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook rijst om in te dippen of is dat meer BB d'r ding?
Ik denk dat ik of wat laat bezorgen of zelf kook en dan wordt het een karbonade met of aardappelsalade of patatjes
Denk het laatste, want ik heb geen zin in de bezorger aan de deur
Soms is moeilijk doen ook een klein beetje leukquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet mijn specialiteit wel af en toe een beetje eer aan doen natuurlijk, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Ja, maar ik ben een beetje raar en dan weet ik eigenlijk niet direct waar ik dan trek in heb.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is iets van die rare snack met onstilbare trek.
Maar die bezorger is toch even 2 seconden een tasje in je handen duwen en klaar?
quote:
Ben jij misschien ook een beetje raar?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar snap je wel, daarom ook de stoommaaltijd nu want daar zat een 35% sticker op dus dan moet ik die vandaag eten omdat het anders zonder van het geld is
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk het laatste, want ik heb geen zin in de bezorger aan de deur
Dat ding heet: 'Goedemorgen.gif.'quote:
Nee johquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij misschien ook een beetje raar?
Staat me ook iets van bij dat dat net voor 12 was idd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ding heet: 'Goedemorgen.gif.'
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij dat dat net voor 12 was idd.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat een volgende bezoeker daar 'Buda wast heren' van maakt.
We gaan zo bij Olivier zitten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wat gaat iedereen eten vandaag? En wat erbij?
Ik weet niet wat dat is, maar als dat een restaurant is: eet smakelijk voor straksquote:
Weet ik niet, maar Olidrie is er inderdaad niet.quote:
Oke UitStralingquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Ben even een video aan het converteren, heel mijn laptop gelijk 4 miljoen graden
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar als dat een restaurant is: eet smakelijk voor straks
Kan er denk ik wel een eitje op bakken nuquote:
Waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Utrecht, Belgisch ding. En lekker dichtbij concertding.
Ja, die.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behemoth is a Polish extreme metal band from Gdańsk, formed in 1991. They are considered to have played an important role in establishing the Polish extreme metal underground
Ja, lekkah.quote:
Zo te horen heeft die ook last van de pollen met zo'n schorre stemquote:
Ja, snap ik wel. Moet je ding zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan dat schreeuwen nooit zo goed hebben. De muziek kan ik wel naar luisteren
Op StuBru zijn ze nu heel de tijd muziek van Graspop aan het uitzenden. Hoorde ik weer eens Slipknot, als je dat tegenwoordig hoort is dat ook maar softe muziek, al bijna klaar voor Arrowquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Moet je ding zijn.
Het zijn ook gewoon ouwe lullen inmiddels.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op StuBru zijn ze nu heel de tijd muziek van Graspop aan het uitzenden. Hoorde ik weer eens Slipknot, als je dat tegenwoordig hoort is dat ook maar softe muziek, al bijna klaar voor Arrow
Ja in mijn herinnering was dat altijd van die ruige muziek. Maarja dat went natuurlijk ook wel na al die jaren, net als dat Nirvana vroeger ruige alternatieve muziek was en tegenwoordig hoor je dat gewoon als achtergrondmuziek in de supermarkt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon ouwe lullen inmiddels.
Collega van mij had ondanks de softe muziek toch allemaal blauwe plekken na het concert afgelopen week.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op StuBru zijn ze nu heel de tijd muziek van Graspop aan het uitzenden. Hoorde ik weer eens Slipknot, als je dat tegenwoordig hoort is dat ook maar softe muziek, al bijna klaar voor Arrow
Zal zijn vriendin dan wel zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:38 schreef AirwiN het volgende:
L
[..]
Collega van mij had ondanks de softe muziek toch allemaal blauwe plekken na het concert afgelopen week.
Liesje net ook van op een ligbedje gaan liggenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:38 schreef AirwiN het volgende:
L
[..]
Collega van mij had ondanks de softe muziek toch allemaal blauwe plekken na het concert afgelopen week.
Kinkyquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zijn vriendin dan wel zijn.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zijn vriendin dan wel zijn.
Da's ook een talent denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liesje net ook van op een ligbedje gaan liggen
Ligt eraan hoe kinkyquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen op plekken die je normaal niet ziet natuurlijk.
Als je de helpdesk belt dan sturen ze je van het castje naar de muurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:50 schreef LTVDK het volgende:
Goddommese hoeren chromecastWaarom wil die nou weer niet casten
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de helpdesk belt dan sturen ze je van het castje naar de muur
al helemaal gereset?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:50 schreef LTVDK het volgende:
Goddommese hoeren chromecastWaarom wil die nou weer niet casten
Je mag dat waarschijnlijk niet op die manier casten; via een iOS/Android app misschien wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WaarschijnlijkMaar snap er geen kut van, als ik in chrome F1TV open dan laadt die het wel in op de tv maar speelt die niet af en blijft er 'ready to cast' staan. Als ik hem dan zet op scherm casten dan doet die het wel, maar is het maar matige kwaliteit en kan ik mijn laptop verder niet gebruiken
Kon bij de andere races wel gewoon, lijkt me sterk dat ze dat opeens hebben gewijzigd. Denk dat er iets in mijn systeeminstellingen niet goed staat, want lukt ook al niet om via VLC iets te castenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag dat waarschijnlijk niet op die manier casten; via een iOS/Android app misschien wel.
Dat is toch heel mijn punt niet Modowniequote:
Mijneswel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch heel mijn punt niet Modownie
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Krijg altijd de kriebels als ik je met een vork in je pannen bezig ziequote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans @:kwiwi @:franticdj - De nieuwe Koken met Fles is uit![]()
Het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Errug lekkurMorgen weer
Of tweequote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:27 schreef kwiwi het volgende:
4000 kcal verbrand vandaagNu mag ik wel een chocoladeijsje
gewoon een stalen pan, kan prima.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg altijd de kriebels als ik je met een vork in je pannen bezig zie![]()
![]()
En is het lampje in je koelkast kapot?
Budavervellenaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk geweekt in warm water
Wel gaar nu
En dan morgen de hele dag vasten?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele middag gegeten; misschien straks nog maar even ergens een snackje halen en dat is het dan weer.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je herhaalt: het spek ligt in de oven?
ja, vanuit het verzet in WO2. Dat betekende dan dat een neergeschoten geallieerde piloot in veiligheid gebracht was.quote:
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vanuit het verzet in WO2. Dat betekende dan dat een neergeschoten Engelse piloot in veiligheid gebracht was.
STIMMT!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.
Hier verloor je post de geloofwaardigheidquote:
We hebben toch al gewonnenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed https://9gag.com/gag/a8qw9zQ
Ik wil het allemaal niet weten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef Modus het volgende:
[..]
180 kg als streefgewicht needs dedication.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet weten.
Met nadruk op niet.
Elke keer weer een beetje binnensmonds kotsen hoor.quote:
Ja hoi, Den Haag was weer topquote:
Was je er vandaag?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi, Den Haag was weer top
Nee, gisteren.quote:
Dat kalifaat gedeelte kom ik ook nooit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gisteren.
Voor het eerst in mijn leven de Haagse Markt gezien, terwijl ik enkele jaren in Den Haag heb gewoond.
Nou ja.. nu weet ik ook waarom ik daar nooit kwam.
alleen maar toerken en andere zwartjoekels medelanders met een niet-westerse migratieachtergrond.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gisteren.
Voor het eerst in mijn leven de Haagse Markt gezien, terwijl ik enkele jaren in Den Haag heb gewoond.
Nou ja.. nu weet ik ook waarom ik daar nooit kwam.
Begrijpelijk, was ook niet een geheel vrijwillige keuze van mijn kant.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kalifaat gedeelte kom ik ook nooit.
Ja, nou zoiets idd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aleen maar toerken en andere zwartjoekels
Isis is de baas daar.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen maar toerken en andere zwartjoekels medelanders met een niet-westerse migratieachtergrond.
Mijn zakken zijn niet gerold, dus dat is wel een plus.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:29 schreef Haags het volgende:
Paar jaar geleden stond er zo'n club haatbaarden te zwaaien met IS vlaggen op een veldje in Laakkwartier. Dan heb ik dus echt zin om een vrachtwagen te huren en met 120 km/u over die gastjes heen te denderen he.
Kom ik je daar vast tegenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik mag hier niet om lachen, want dan ga ik naar de hel.
Oh wacht, ga ik waarschijnlijk toch al wel.
HAHAHA
Gezellig!quote:
4EverDeepFried.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik mag hier niet om lachen, want dan ga ik naar de hel.
Oh wacht, ga ik waarschijnlijk toch al wel.
HAHAHA
HDPquote:
Avada Kedavraquote:
Verkeerde account Flesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
En nu is die hoeren chromekut alweer een uur oranje aan het knipperen na een reset, echt krijg de graftyfus met al die 'techniek'
Ah, het gaat niet geheel naar wensquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
En nu is die hoeren chromekut alweer een uur oranje aan het knipperen na een reset, echt krijg de graftyfus met al die 'techniek'
Ik ga die Fles straks om technisch advies vragenquote:
Moejedoen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga die Fles straks om technisch advies vragen
Koop gewoon een apple tv man. Hoeren typhus google.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
ohh wat gezellieeequote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Avada Kedavra
Was nog bij jou in de buurt
Even genoten van de sfeer
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop gewoon een apple tv man. Hoeren typhus google.
Smijt dan dat stervende graf hoereding gewoon lekker het kanaal in man. Zal in ieder geval opluchtenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1
We wilden nog naar de chinees daar, maar aangezien het 150 graden was, had niemand daar echt zin in.quote:
En de screensavers natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smijt dan dat stervende graf hoereding gewoon lekker het kanaal in man. Zal in ieder geval opluchten
Netflix zit gewoon in de tv ingebouwdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En de screensavers natuurlijk![]()
En NLZiet en Joeptjoep en Netflix en HBOmax en Amazon Prime en en en
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso jaMaar inmiddels is die gerest, alleen nu herkent achterlijke chrome het zelf weer niet en geeft die een website weer voor in installeren, maar die stuurt je alleen maar naar de app store. Echt mensen die dit bedenken mogen Russische kozijnen gaan uittesten
Opgelost.quote:Verstappen de snelste in derde vrije training in kletsnat Montreal
Max Verstappen heeft in de derde training voor de Grand Prix van Canada de snelste tijd neergezet. Op het kletsnatte Circuit Gilles Villeneuve was hij sneller dan Charles Leclerc en Fernando Alonso.
Ja ik heb een speciaal Netflix knopje op de afstandbedieningquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hier ook, nog nooit gebruikt. Ik wil gewoon maar 1 afstandbediening en klaar.
Ben je speciaal in die regio gaan wonen destijds of had het overal in CH geweest kunnen zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat ze vandaag vlakbij ons langsgefietst zijn @:Flori
Jup same. Maar 4k, Airplay, AppleTV plus (Foundation, Ted Lassoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb een speciaal Netflix knopje op de afstandbediening
Het wielerpeloton in de Ronde van Kwitzerland?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het wielerpeloton in de Ronde van Kwitzerland?
ja finish was in Weinfeldenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Het oosten van het land had wel m'n voorkeur ja. Maar had ook iets meer naar het zuiden kunnen zijn, in Graubündenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Ben je speciaal in die regio gaan wonen destijds of had het overal in CH geweest kunnen zijn?
Mja, heb nu met veel gevloek die chromkutkast weer werkend gekregen, alleen het streamen vanaf de laptop doet die nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup same. Maar 4k, Airplay, AppleTV plus (Foundation, Ted Lasso) en uniforme bediening voor alles
jaren de Logitech harmony gehad, al mn apparatuur mee kunnen bedienen, kende die iets niet kon je het laten leren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hier ook, nog nooit gebruikt. Ik wil gewoon maar 1 afstandbediening en klaar.
pssst…… koop een apple tvquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, heb nu met veel gevloek die chromkutkast weer werkend gekregen, alleen het streamen vanaf de laptop doet die nog steeds niet
Die is niet gratis zoals dit ondingquote:
Ja, maar ze zijn blijkbaar door Affeltrangen gefietst, daar had ik zelf wel even met de fiets naartoe gekund om te kijken.quote:
Oh die hadden wij vroeger ook. Altijd gezeik met die dingen. Deed je ‘tv kijken’ schakelde die vervolgens de soundbar weer niet mee… dat soort dingen. Volgens mij moet er hier nog ergens een in de kast liggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
jaren de Logitech harmony gehad, al mn apparatuur mee kunnen bedienen, kende die iets niet kon je het laten leren.
sinds mn verhuizing niet gebruikt maar veaag mij af of het nog werkt
als je hem niet goed richtte bij mn ouders ging er nog wel eens een apparaat niet aan, zelf nooit last van gehadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die hadden wij vroeger ook. Altijd gezeik met die dingen. Deed je ‘tv kijken’ schakelde die vervolgens de soundbar weer niet mee… dat soort dingen. Volgens mij moet er hier nog ergens een in de kast liggen.
Heerlijk hier trouwens hoor, hangmatje, 26 graden…. Ondergaand zonnetjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, half negen. Afkoelen doet het nog niet maar ik ga toch maar even een blokkie om nog.
ze hebben wel een puntquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Ja zwaar levenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee een macbook ook niet. Een DS3 ook niet![]()
Eenmaal connaisseur is rest van je leven huilen
Nu baarschaamte nog, naast vlieg- en vleesschaamte.quote:
Beter kunnen we gewoon bepaalde mensen preventief steriliseren en vol inzetten om een nieuwe generatie met louter enkel capabele mensenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Als je nou een apple tv hebt…. Synchroniseert dat zo lekker met elkaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zwaar levenMaar inmiddels is het wel gelukt om het via de ipad af te spelen, gebruik ik dat ding tenminste ook eens een keer
wil jij serieus zeggen dat, als je puur naar ecologische voetdruk kijkt, het slim is om een bejaarde voor een jaartje veel grondstoffen te laten gebruiken?quote:
Oh dat weet ik niet. Er werd trouwens nauwelijks gekoerst want donderdag is er een renner omgekomen bij een gevaarlijke afdaling.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn blijkbaar door Affeltrangen gefietst, daar had ik zelf wel even met de fiets naartoe gekund om te kijken.
Hi mevrouwquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou een apple tv hebt…. Synchroniseert dat zo lekker met elkaar
Ja. En ik vind het heel cultachtig om dat niet te denken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wil jij serieus zeggen dat, als je puur naar ecologische voetdruk kijkt, het slim is om een bejaarde voor een jaartje veel grondstoffen te laten gebruiken?
dat het niet echt humaan is, is een 2de punt
Daar moest ik aan denken bij een art van nu.nl over agressie op het werk. Daar melden zich vnl mensen die werden mishandelt door gehandicapten. Volwassenen met het iq van een 3 jarige. Gebroken handen, vuistslagen van alles kwam voor met personeel die hun behandelt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Hapje likken denkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
Waar is dat Balgeval eigenlijk? Strand?
Mja, volgens staan mijn instellingen op de macbook wat extreem dat die daarom altijd zo loopt te kutten. Maar het werkt nu dus wel gewoon probleemloos op de ipad, probleem opgelostquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou een apple tv hebt…. Synchroniseert dat zo lekker met elkaar
Mja lastig. Het best zou zijn om dat prenatal te screenen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar moest ik aan denken bij een art van nu.nl over agressie op het werk. Daar melden zich vnl mensen die werden mishandelt door gehandicapten. Volwassenen met het iq van een 3 jarige. Gebroken handen, vuistslagen van alles kwam voor met personeel die hun behandelt.
Ja dat is hier al sinds donderdag hét onderwerp in het nieuws. Ongelukkige val op een ongelukkige plek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Er werd trouwens nauwelijks gekoerst want donderdag is er een renner omgekomen bij een gevaarlijke afdaling.
De suggestie is dan om ‘deze mensen’ maar post partum te aboteren Losmengele?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar moest ik aan denken bij een art van nu.nl over agressie op het werk. Daar melden zich vnl mensen die werden mishandelt door gehandicapten. Volwassenen met het iq van een 3 jarige. Gebroken handen, vuistslagen van alles kwam voor met personeel die hun behandelt.
Jij meent dit of nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja lastig. Het best zou zijn om dat prenatal te screenen.
Weet ik niet meer. Ik hou me ook gewoon totaal niet bezig met zulke winkels..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe oud waren jullie trouwens toen je er achter kwam dat babywinkel Prénatal Frans is voor "voor de bevalling"?
Ik echt letterlijk een paar maanden geleden![]()
1 seconde nadat ik deze post las.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe oud waren jullie trouwens toen je er achter kwam dat babywinkel Prénatal Frans is voor "voor de bevalling"?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hou me ook gewoon totaal niet bezig met zulke winkels..
In IJsland is het heel succesvol.quote:
Dan mag je in NL gelukkig zelf kiezen of je dat al dan niet ziet zitten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In IJsland is het heel succesvol.
En als je in het eerste trimester al weet dat een kind down heeft.
Het zijn ethische vraagstukken waar je niet zo uitkomt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan mag je in NL gelukkig zelf kiezen of je dat al dan niet ziet zitten.
Beetje gemiddelde persoon met het syndroom van down doet het relatief prima in Nederland. Kan ook prima bijdragen aan de samenleving.
Wat doen we dan met alle zwaar autisten, anders beperkten en overige mensen met dusdanige mentale problemen die niet kunnen bijdragen maar alleen maar geld kosten en een ‘last’ voor de samenleving zijn? De overige categorie die je er zeg maar niet prenataal uit filtert.
Ik heb niet de hele discussie gelezen, en tbh ook niet heel veel behoefte aan. maar ik prijs me wel gelukkig dat ik in NL woon en niet in bijvoorbeeld Zuid-Amerika..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje gemiddelde persoon met het syndroom van down doet het relatief prima in Nederland. Kan ook prima bijdragen aan de samenleving.
Wat doen we dan met alle zwaar autisten, anders beperkten en overige mensen met dusdanige mentale problemen die niet kunnen bijdragen maar alleen maar geld kosten en een ‘last’ voor de samenleving zijn? De overige categorie die je er zeg maar niet prenataal uit filtert.
In IJsland ook. En ik wil het ook niet verplichten ofzo.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik net,..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is in Nl al eeuwen zo manquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In IJsland ook. En ik wil het ook niet verplichten ofzo.
Maar voor ouders is het op zich wel fijn om te weten of je een kind krijgt waar je een normaal gezinsleven kunt hebben of niet. Als je op een prenatale scan kunt zien dat je kind down heeft of geen armen ofzo, dan is voor veel mensen de logische vervolgstap abortus.
Maar los daarvan moeten we natuurlijk wel zorgen voor de gehandicapten die wel geboren worden en accepteren dat niet iedereen en nettobijdrage levert aan de maatschappij.
Ja, dat dacht ik ook ?quote:
Ik vind het helemaal niet zo ingewikkeld. Met elkaar zorg je dat het zwarte schaap ook te eten krijgt en verzorgd wordt. Wij hebben op zich vrij heldere euthanasie wetgeving. Wanneer er sprake is van ondraaglijk lijden zou dat in principe niet hoeven. Pech is alleen dat er ook nog een hele categorie is die daarin wilsonbekwaam is. Tot die tijd zorg je met elkaar gewoon voor elkaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn ethische vraagstukken waar je niet zo uitkomt.
Ik heb via werk gezien dat een mens vastzat in een soort boxring met touwen omdat die anders met zijn hoofd door muren beukt. Dat is wel een grens denk ik.
Preciesquote:
Of nu in een ander landquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies
Als ik geboren zou zijn in 1897 en hetzelfde persoontje zijn geweest, had ik echt allang achter slot en grendel gezeten of zelfs al zijn overleden..
Biblebelt misschienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch blijkbaar een hoop moeders die zo'n test niet doen.
Oh no worries, ik had een lobotomie gekregen omdat ik te zelfstandig zou zijn geweest, te wild en te veel een eigen mening had gehad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies
Als ik geboren zou zijn in 1897 en hetzelfde persoontje zijn geweest, had ik echt allang achter slot en grendel gezeten of zelfs al zijn overleden..
dan zou ik het niet eens meer dan een dag geleefd hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies
Ik zou nog maar één hand kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik het niet eens meer dan een dag geleefd hebben
en maar 1 oog?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou nog maar één hand kunnen gebruiken.
|quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele discussie gelezen, en tbh ook niet heel veel behoefte aan. maar ik prijs me wel gelukkig dat ik in NL woon en niet in bijvoorbeeld Zuid-Amerika..
Ja, daar doelde ik op, maar ik was het woordje 'inderdaad" vergetenquote:
Okee, kan gebeurenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op, maar ik was het woordje 'inderdaad" vergeten
Blijkbaar.
Hmmmquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Trouwens nee, ik was waarschijnlijk in het kraambed al overleden. Stuitligging.
welke engerd is ditquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Stinkende mensen gaan we ook post partum aboterenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer in een stinkende trein terug naar huis
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stinkende mensen gaan we ook post partum aboterenDaar ben ik wel voor
Kan nog altijd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou ook wel in een instituut belanden denk ik
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
Iemand spuit een deo spuitbus hier leeg
dan blijft er niemand overquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stinkende mensen gaan we ook post partum aboterenDaar ben ik wel voor
En anders hadden we wel pokken, cholera, tyfus, tetanus, mazelen, roodvonk o.i.d. gekregenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Trouwens nee, ik was waarschijnlijk in het kraambed al overleden. Stuitligging.
klimaatgekkie dusquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.medischcontac(...)nt&utm_campaign=mc24
Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En anders hadden we wel pokken, cholera, tyfus, tetanus, mazelen, roodvonk o.i.d. gekregen
Waar ben je geweest en wat had je er bij?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer in een stinkende trein terug naar huis
Was bij eerste officiële eten voor het nieuwe huis van mijn neefje in mariahoeve.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ben je geweest en wat had je er bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |