dan zou ik het niet eens meer dan een dag geleefd hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies
Als ik geboren zou zijn in 1897 en hetzelfde persoontje zijn geweest, had ik echt allang achter slot en grendel gezeten of zelfs al zijn overleden..
Ik zou nog maar één hand kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik het niet eens meer dan een dag geleefd hebben
en maar 1 oog?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou nog maar één hand kunnen gebruiken.
|quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele discussie gelezen, en tbh ook niet heel veel behoefte aan. maar ik prijs me wel gelukkig dat ik in NL woon en niet in bijvoorbeeld Zuid-Amerika..
Ja, daar doelde ik op, maar ik was het woordje 'inderdaad" vergetenquote:
Okee, kan gebeurenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op, maar ik was het woordje 'inderdaad" vergeten
Blijkbaar.
Hmmmquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Trouwens nee, ik was waarschijnlijk in het kraambed al overleden. Stuitligging.
welke engerd is ditquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Stinkende mensen gaan we ook post partum aboterenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer in een stinkende trein terug naar huis
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stinkende mensen gaan we ook post partum aboterenDaar ben ik wel voor
Kan nog altijd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou ook wel in een instituut belanden denk ik
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
Iemand spuit een deo spuitbus hier leeg
dan blijft er niemand overquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stinkende mensen gaan we ook post partum aboterenDaar ben ik wel voor
En anders hadden we wel pokken, cholera, tyfus, tetanus, mazelen, roodvonk o.i.d. gekregenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Trouwens nee, ik was waarschijnlijk in het kraambed al overleden. Stuitligging.
klimaatgekkie dusquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.medischcontac(...)nt&utm_campaign=mc24
Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En anders hadden we wel pokken, cholera, tyfus, tetanus, mazelen, roodvonk o.i.d. gekregen
Waar ben je geweest en wat had je er bij?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Zo weer in een stinkende trein terug naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |