Heerlijk hier trouwens hoor, hangmatje, 26 graden…. Ondergaand zonnetjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, half negen. Afkoelen doet het nog niet maar ik ga toch maar even een blokkie om nog.
ze hebben wel een puntquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Ja zwaar levenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee een macbook ook niet. Een DS3 ook niet![]()
Eenmaal connaisseur is rest van je leven huilen
Nu baarschaamte nog, naast vlieg- en vleesschaamte.quote:
Beter kunnen we gewoon bepaalde mensen preventief steriliseren en vol inzetten om een nieuwe generatie met louter enkel capabele mensenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Als je nou een apple tv hebt…. Synchroniseert dat zo lekker met elkaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zwaar levenMaar inmiddels is het wel gelukt om het via de ipad af te spelen, gebruik ik dat ding tenminste ook eens een keer
wil jij serieus zeggen dat, als je puur naar ecologische voetdruk kijkt, het slim is om een bejaarde voor een jaartje veel grondstoffen te laten gebruiken?quote:
Oh dat weet ik niet. Er werd trouwens nauwelijks gekoerst want donderdag is er een renner omgekomen bij een gevaarlijke afdaling.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn blijkbaar door Affeltrangen gefietst, daar had ik zelf wel even met de fiets naartoe gekund om te kijken.
Hi mevrouwquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou een apple tv hebt…. Synchroniseert dat zo lekker met elkaar
Ja. En ik vind het heel cultachtig om dat niet te denken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wil jij serieus zeggen dat, als je puur naar ecologische voetdruk kijkt, het slim is om een bejaarde voor een jaartje veel grondstoffen te laten gebruiken?
dat het niet echt humaan is, is een 2de punt
Daar moest ik aan denken bij een art van nu.nl over agressie op het werk. Daar melden zich vnl mensen die werden mishandelt door gehandicapten. Volwassenen met het iq van een 3 jarige. Gebroken handen, vuistslagen van alles kwam voor met personeel die hun behandelt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Hapje likken denkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
Waar is dat Balgeval eigenlijk? Strand?
Mja, volgens staan mijn instellingen op de macbook wat extreem dat die daarom altijd zo loopt te kutten. Maar het werkt nu dus wel gewoon probleemloos op de ipad, probleem opgelostquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou een apple tv hebt…. Synchroniseert dat zo lekker met elkaar
Mja lastig. Het best zou zijn om dat prenatal te screenen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar moest ik aan denken bij een art van nu.nl over agressie op het werk. Daar melden zich vnl mensen die werden mishandelt door gehandicapten. Volwassenen met het iq van een 3 jarige. Gebroken handen, vuistslagen van alles kwam voor met personeel die hun behandelt.
Ja dat is hier al sinds donderdag hét onderwerp in het nieuws. Ongelukkige val op een ongelukkige plek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Er werd trouwens nauwelijks gekoerst want donderdag is er een renner omgekomen bij een gevaarlijke afdaling.
De suggestie is dan om ‘deze mensen’ maar post partum te aboteren Losmengele?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar moest ik aan denken bij een art van nu.nl over agressie op het werk. Daar melden zich vnl mensen die werden mishandelt door gehandicapten. Volwassenen met het iq van een 3 jarige. Gebroken handen, vuistslagen van alles kwam voor met personeel die hun behandelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |