ja finish was in Weinfeldenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat ze vandaag vlakbij ons langsgefietst zijn @:Flori
Het oosten van het land had wel m'n voorkeur ja. Maar had ook iets meer naar het zuiden kunnen zijn, in Graubündenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Ben je speciaal in die regio gaan wonen destijds of had het overal in CH geweest kunnen zijn?
Mja, heb nu met veel gevloek die chromkutkast weer werkend gekregen, alleen het streamen vanaf de laptop doet die nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup same. Maar 4k, Airplay, AppleTV plus (Foundation, Ted Lasso) en uniforme bediening voor alles
jaren de Logitech harmony gehad, al mn apparatuur mee kunnen bedienen, kende die iets niet kon je het laten leren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hier ook, nog nooit gebruikt. Ik wil gewoon maar 1 afstandbediening en klaar.
pssst…… koop een apple tvquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, heb nu met veel gevloek die chromkutkast weer werkend gekregen, alleen het streamen vanaf de laptop doet die nog steeds niet
Die is niet gratis zoals dit ondingquote:
Ja, maar ze zijn blijkbaar door Affeltrangen gefietst, daar had ik zelf wel even met de fiets naartoe gekund om te kijken.quote:
Oh die hadden wij vroeger ook. Altijd gezeik met die dingen. Deed je ‘tv kijken’ schakelde die vervolgens de soundbar weer niet mee… dat soort dingen. Volgens mij moet er hier nog ergens een in de kast liggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
jaren de Logitech harmony gehad, al mn apparatuur mee kunnen bedienen, kende die iets niet kon je het laten leren.
sinds mn verhuizing niet gebruikt maar veaag mij af of het nog werkt
als je hem niet goed richtte bij mn ouders ging er nog wel eens een apparaat niet aan, zelf nooit last van gehadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die hadden wij vroeger ook. Altijd gezeik met die dingen. Deed je ‘tv kijken’ schakelde die vervolgens de soundbar weer niet mee… dat soort dingen. Volgens mij moet er hier nog ergens een in de kast liggen.
Heerlijk hier trouwens hoor, hangmatje, 26 graden…. Ondergaand zonnetjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, half negen. Afkoelen doet het nog niet maar ik ga toch maar even een blokkie om nog.
ze hebben wel een puntquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Ja zwaar levenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee een macbook ook niet. Een DS3 ook niet![]()
Eenmaal connaisseur is rest van je leven huilen
Nu baarschaamte nog, naast vlieg- en vleesschaamte.quote:
Beter kunnen we gewoon bepaalde mensen preventief steriliseren en vol inzetten om een nieuwe generatie met louter enkel capabele mensenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mensen eng
Als je nou een apple tv hebt…. Synchroniseert dat zo lekker met elkaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zwaar levenMaar inmiddels is het wel gelukt om het via de ipad af te spelen, gebruik ik dat ding tenminste ook eens een keer
wil jij serieus zeggen dat, als je puur naar ecologische voetdruk kijkt, het slim is om een bejaarde voor een jaartje veel grondstoffen te laten gebruiken?quote:
Oh dat weet ik niet. Er werd trouwens nauwelijks gekoerst want donderdag is er een renner omgekomen bij een gevaarlijke afdaling.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn blijkbaar door Affeltrangen gefietst, daar had ik zelf wel even met de fiets naartoe gekund om te kijken.
Hi mevrouwquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou een apple tv hebt…. Synchroniseert dat zo lekker met elkaar
Ja. En ik vind het heel cultachtig om dat niet te denken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wil jij serieus zeggen dat, als je puur naar ecologische voetdruk kijkt, het slim is om een bejaarde voor een jaartje veel grondstoffen te laten gebruiken?
dat het niet echt humaan is, is een 2de punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |