HDPquote:
Avada Kedavraquote:
Verkeerde account Flesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
En nu is die hoeren chromekut alweer een uur oranje aan het knipperen na een reset, echt krijg de graftyfus met al die 'techniek'
Ah, het gaat niet geheel naar wensquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
En nu is die hoeren chromekut alweer een uur oranje aan het knipperen na een reset, echt krijg de graftyfus met al die 'techniek'
Ik ga die Fles straks om technisch advies vragenquote:
Moejedoen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga die Fles straks om technisch advies vragen
Koop gewoon een apple tv man. Hoeren typhus google.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
ohh wat gezellieeequote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Avada Kedavra
Was nog bij jou in de buurt
Even genoten van de sfeer
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop gewoon een apple tv man. Hoeren typhus google.
Smijt dan dat stervende graf hoereding gewoon lekker het kanaal in man. Zal in ieder geval opluchtenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1
We wilden nog naar de chinees daar, maar aangezien het 150 graden was, had niemand daar echt zin in.quote:
En de screensavers natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smijt dan dat stervende graf hoereding gewoon lekker het kanaal in man. Zal in ieder geval opluchten
Netflix zit gewoon in de tv ingebouwdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En de screensavers natuurlijk![]()
En NLZiet en Joeptjoep en Netflix en HBOmax en Amazon Prime en en en
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso jaMaar inmiddels is die gerest, alleen nu herkent achterlijke chrome het zelf weer niet en geeft die een website weer voor in installeren, maar die stuurt je alleen maar naar de app store. Echt mensen die dit bedenken mogen Russische kozijnen gaan uittesten
Opgelost.quote:Verstappen de snelste in derde vrije training in kletsnat Montreal
Max Verstappen heeft in de derde training voor de Grand Prix van Canada de snelste tijd neergezet. Op het kletsnatte Circuit Gilles Villeneuve was hij sneller dan Charles Leclerc en Fernando Alonso.
Ja ik heb een speciaal Netflix knopje op de afstandbedieningquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hier ook, nog nooit gebruikt. Ik wil gewoon maar 1 afstandbediening en klaar.
Ben je speciaal in die regio gaan wonen destijds of had het overal in CH geweest kunnen zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat ze vandaag vlakbij ons langsgefietst zijn @:Flori
Jup same. Maar 4k, Airplay, AppleTV plus (Foundation, Ted Lassoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb een speciaal Netflix knopje op de afstandbediening
Het wielerpeloton in de Ronde van Kwitzerland?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat ze vandaag vlakbij ons langsgefietst zijn @:Flori
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het wielerpeloton in de Ronde van Kwitzerland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |