ja, vanuit het verzet in WO2. Dat betekende dan dat een neergeschoten geallieerde piloot in veiligheid gebracht was.quote:
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vanuit het verzet in WO2. Dat betekende dan dat een neergeschoten Engelse piloot in veiligheid gebracht was.
STIMMT!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.
Hier verloor je post de geloofwaardigheidquote:
We hebben toch al gewonnenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed https://9gag.com/gag/a8qw9zQ
Ik wil het allemaal niet weten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef Modus het volgende:
[..]
180 kg als streefgewicht needs dedication.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet weten.
Met nadruk op niet.
Elke keer weer een beetje binnensmonds kotsen hoor.quote:
Ja hoi, Den Haag was weer topquote:
Was je er vandaag?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi, Den Haag was weer top
Nee, gisteren.quote:
Dat kalifaat gedeelte kom ik ook nooit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gisteren.
Voor het eerst in mijn leven de Haagse Markt gezien, terwijl ik enkele jaren in Den Haag heb gewoond.
Nou ja.. nu weet ik ook waarom ik daar nooit kwam.
alleen maar toerken en andere zwartjoekels medelanders met een niet-westerse migratieachtergrond.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gisteren.
Voor het eerst in mijn leven de Haagse Markt gezien, terwijl ik enkele jaren in Den Haag heb gewoond.
Nou ja.. nu weet ik ook waarom ik daar nooit kwam.
Begrijpelijk, was ook niet een geheel vrijwillige keuze van mijn kant.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kalifaat gedeelte kom ik ook nooit.
Ja, nou zoiets idd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aleen maar toerken en andere zwartjoekels
Isis is de baas daar.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen maar toerken en andere zwartjoekels medelanders met een niet-westerse migratieachtergrond.
Mijn zakken zijn niet gerold, dus dat is wel een plus.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:29 schreef Haags het volgende:
Paar jaar geleden stond er zo'n club haatbaarden te zwaaien met IS vlaggen op een veldje in Laakkwartier. Dan heb ik dus echt zin om een vrachtwagen te huren en met 120 km/u over die gastjes heen te denderen he.
Kom ik je daar vast tegenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik mag hier niet om lachen, want dan ga ik naar de hel.
Oh wacht, ga ik waarschijnlijk toch al wel.
HAHAHA
Gezellig!quote:
4EverDeepFried.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik mag hier niet om lachen, want dan ga ik naar de hel.
Oh wacht, ga ik waarschijnlijk toch al wel.
HAHAHA
HDPquote:
Avada Kedavraquote:
Verkeerde account Flesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
En nu is die hoeren chromekut alweer een uur oranje aan het knipperen na een reset, echt krijg de graftyfus met al die 'techniek'
Ah, het gaat niet geheel naar wensquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
En nu is die hoeren chromekut alweer een uur oranje aan het knipperen na een reset, echt krijg de graftyfus met al die 'techniek'
Ik ga die Fles straks om technisch advies vragenquote:
Moejedoen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga die Fles straks om technisch advies vragen
Koop gewoon een apple tv man. Hoeren typhus google.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef LTVDK het volgende:
ohh wat gezellieeequote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Avada Kedavra
Was nog bij jou in de buurt
Even genoten van de sfeer
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop gewoon een apple tv man. Hoeren typhus google.
Smijt dan dat stervende graf hoereding gewoon lekker het kanaal in man. Zal in ieder geval opluchtenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1
We wilden nog naar de chinees daar, maar aangezien het 150 graden was, had niemand daar echt zin in.quote:
En de screensavers natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vind ik een beetje zonde van het geld, gebruik het alleen voor de F1
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smijt dan dat stervende graf hoereding gewoon lekker het kanaal in man. Zal in ieder geval opluchten
Netflix zit gewoon in de tv ingebouwdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En de screensavers natuurlijk![]()
En NLZiet en Joeptjoep en Netflix en HBOmax en Amazon Prime en en en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |