ja, vanuit het verzet in WO2. Dat betekende dan dat een neergeschoten geallieerde piloot in veiligheid gebracht was.quote:
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vanuit het verzet in WO2. Dat betekende dan dat een neergeschoten Engelse piloot in veiligheid gebracht was.
STIMMT!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.
Hier verloor je post de geloofwaardigheidquote:
We hebben toch al gewonnenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modus werkt voor de Duitsers. Ga dat nu niet uitleggen hier.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed https://9gag.com/gag/a8qw9zQ
Ik wil het allemaal niet weten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef Modus het volgende:
[..]
180 kg als streefgewicht needs dedication.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet weten.
Met nadruk op niet.
Elke keer weer een beetje binnensmonds kotsen hoor.quote:
Ja hoi, Den Haag was weer topquote:
Was je er vandaag?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi, Den Haag was weer top
Nee, gisteren.quote:
Dat kalifaat gedeelte kom ik ook nooit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gisteren.
Voor het eerst in mijn leven de Haagse Markt gezien, terwijl ik enkele jaren in Den Haag heb gewoond.
Nou ja.. nu weet ik ook waarom ik daar nooit kwam.
alleen maar toerken en andere zwartjoekels medelanders met een niet-westerse migratieachtergrond.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gisteren.
Voor het eerst in mijn leven de Haagse Markt gezien, terwijl ik enkele jaren in Den Haag heb gewoond.
Nou ja.. nu weet ik ook waarom ik daar nooit kwam.
Begrijpelijk, was ook niet een geheel vrijwillige keuze van mijn kant.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kalifaat gedeelte kom ik ook nooit.
Ja, nou zoiets idd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aleen maar toerken en andere zwartjoekels
Isis is de baas daar.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alleen maar toerken en andere zwartjoekels medelanders met een niet-westerse migratieachtergrond.
Mijn zakken zijn niet gerold, dus dat is wel een plus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |