quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso jaMaar inmiddels is die gerest, alleen nu herkent achterlijke chrome het zelf weer niet en geeft die een website weer voor in installeren, maar die stuurt je alleen maar naar de app store. Echt mensen die dit bedenken mogen Russische kozijnen gaan uittesten
Opgelost.quote:Verstappen de snelste in derde vrije training in kletsnat Montreal
Max Verstappen heeft in de derde training voor de Grand Prix van Canada de snelste tijd neergezet. Op het kletsnatte Circuit Gilles Villeneuve was hij sneller dan Charles Leclerc en Fernando Alonso.
Ja ik heb een speciaal Netflix knopje op de afstandbedieningquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hier ook, nog nooit gebruikt. Ik wil gewoon maar 1 afstandbediening en klaar.
Ben je speciaal in die regio gaan wonen destijds of had het overal in CH geweest kunnen zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat ze vandaag vlakbij ons langsgefietst zijn @:Flori
Jup same. Maar 4k, Airplay, AppleTV plus (Foundation, Ted Lassoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb een speciaal Netflix knopje op de afstandbediening
Het wielerpeloton in de Ronde van Kwitzerland?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het wielerpeloton in de Ronde van Kwitzerland?
ja finish was in Weinfeldenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Het oosten van het land had wel m'n voorkeur ja. Maar had ook iets meer naar het zuiden kunnen zijn, in Graubündenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Ben je speciaal in die regio gaan wonen destijds of had het overal in CH geweest kunnen zijn?
Mja, heb nu met veel gevloek die chromkutkast weer werkend gekregen, alleen het streamen vanaf de laptop doet die nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup same. Maar 4k, Airplay, AppleTV plus (Foundation, Ted Lasso) en uniforme bediening voor alles
jaren de Logitech harmony gehad, al mn apparatuur mee kunnen bedienen, kende die iets niet kon je het laten leren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja hier ook, nog nooit gebruikt. Ik wil gewoon maar 1 afstandbediening en klaar.
pssst…… koop een apple tvquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, heb nu met veel gevloek die chromkutkast weer werkend gekregen, alleen het streamen vanaf de laptop doet die nog steeds niet
Die is niet gratis zoals dit ondingquote:
Ja, maar ze zijn blijkbaar door Affeltrangen gefietst, daar had ik zelf wel even met de fiets naartoe gekund om te kijken.quote:
Oh die hadden wij vroeger ook. Altijd gezeik met die dingen. Deed je ‘tv kijken’ schakelde die vervolgens de soundbar weer niet mee… dat soort dingen. Volgens mij moet er hier nog ergens een in de kast liggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
jaren de Logitech harmony gehad, al mn apparatuur mee kunnen bedienen, kende die iets niet kon je het laten leren.
sinds mn verhuizing niet gebruikt maar veaag mij af of het nog werkt
als je hem niet goed richtte bij mn ouders ging er nog wel eens een apparaat niet aan, zelf nooit last van gehadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die hadden wij vroeger ook. Altijd gezeik met die dingen. Deed je ‘tv kijken’ schakelde die vervolgens de soundbar weer niet mee… dat soort dingen. Volgens mij moet er hier nog ergens een in de kast liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |