Waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Utrecht, Belgisch ding. En lekker dichtbij concertding.
Ja, die.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behemoth is a Polish extreme metal band from Gdańsk, formed in 1991. They are considered to have played an important role in establishing the Polish extreme metal underground
Ja, lekkah.quote:
Zo te horen heeft die ook last van de pollen met zo'n schorre stemquote:
Ja, snap ik wel. Moet je ding zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan dat schreeuwen nooit zo goed hebben. De muziek kan ik wel naar luisteren
Op StuBru zijn ze nu heel de tijd muziek van Graspop aan het uitzenden. Hoorde ik weer eens Slipknot, als je dat tegenwoordig hoort is dat ook maar softe muziek, al bijna klaar voor Arrowquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Moet je ding zijn.
Het zijn ook gewoon ouwe lullen inmiddels.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op StuBru zijn ze nu heel de tijd muziek van Graspop aan het uitzenden. Hoorde ik weer eens Slipknot, als je dat tegenwoordig hoort is dat ook maar softe muziek, al bijna klaar voor Arrow
Ja in mijn herinnering was dat altijd van die ruige muziek. Maarja dat went natuurlijk ook wel na al die jaren, net als dat Nirvana vroeger ruige alternatieve muziek was en tegenwoordig hoor je dat gewoon als achtergrondmuziek in de supermarkt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon ouwe lullen inmiddels.
Collega van mij had ondanks de softe muziek toch allemaal blauwe plekken na het concert afgelopen week.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op StuBru zijn ze nu heel de tijd muziek van Graspop aan het uitzenden. Hoorde ik weer eens Slipknot, als je dat tegenwoordig hoort is dat ook maar softe muziek, al bijna klaar voor Arrow
Zal zijn vriendin dan wel zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:38 schreef AirwiN het volgende:
L
[..]
Collega van mij had ondanks de softe muziek toch allemaal blauwe plekken na het concert afgelopen week.
Liesje net ook van op een ligbedje gaan liggenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:38 schreef AirwiN het volgende:
L
[..]
Collega van mij had ondanks de softe muziek toch allemaal blauwe plekken na het concert afgelopen week.
Kinkyquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zijn vriendin dan wel zijn.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zijn vriendin dan wel zijn.
Da's ook een talent denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liesje net ook van op een ligbedje gaan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |