quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat een volgende bezoeker daar 'Buda wast heren' van maakt.
whieepquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net een raketje gehad en niet gedeeld met de caafs
Ja, die wil ik ook wel, maar dan moet ik weer naar de winkel en daar ben ik te lui voor, ook al is dat maar 5 min lopenquote:
Sad whieepquote:
Zijn wel weer extra stapjes zodat je die magnum kunt verantwoordenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook wel, maar dan moet ik weer naar de winkel en daar ben ik te lui voor, ook al is dat maar 5 min lopen
Ja precies.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel weer extra stapjes zodat je die magnum kunt verantwoorden
Proteīne kopen? Je bedoelt kwarkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies.
Lastig.. denk dat ik morgen maar even naar de winkel ga.
Kan ik gelijk ook proteīne kopen
Skyrquote:
Ja, die aanbieding gaat pas maandag in, dus volgende week ook naar de AH.quote:
én Skyrquote:
Hmm, die vind ik nooit zo denderend, vooral duur voor wat het isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die aanbieding gaat pas maandag in, dus volgende week ook naar de AH.
Met proteīne bedoel ik van die kleine shake proteīne.
Ik heb meestal deze:
https://www.ah.nl/product(...)NEAQYAiABEgIPa_D_BwE
of van HiPro.
Ja, dat kan. Ik vind het vooral lekker en makkelijk om mee te nemen naar kantoor als ontbijt oidquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, die vind ik nooit zo denderend, vooral duur voor wat het is
Kun je daar niet gewoon een bak kwark leeglepelenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik vind het vooral lekker en makkelijk om mee te nemen naar kantoor als ontbijt oid
Ja, maar waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daar niet gewoon een bak kwark leeglepelen
Mja ik vind kwark lekkerder dan die drankjesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ik dat doen?![]()
Ik vind die proteīne dingen veel lekkerder en makkelijker![]()
Af en toe heb ik wel een bak Griekse Yoghurt mee, maar echt heel handig vind ik dat niet.
Ieder zo zijn voorkeurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik vind kwark lekkerder dan die drankjesMaar dat is denk ik meer omdat ik niet van fruitsmaakjes bij zuivel houd
Ja ik wilde gewoon weer even moeilijk doenquote:
Stoomsoepie. Wat heb jij?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wat gaat iedereen eten vandaag? En wat erbij?
Ja, dat mag hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde gewoon weer even moeilijk doen
Heb je dan ook rijst om in te dippen of is dat meer BB d'r ding?quote:
Moet mijn specialiteit wel af en toe een beetje eer aan doen natuurlijk, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag hoor.
Ben ik wel gewend
Dat is iets van die rare snack met onstilbare trek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook rijst om in te dippen of is dat meer BB d'r ding?
Ik denk dat ik of wat laat bezorgen of zelf kook en dan wordt het een karbonade met of aardappelsalade of patatjes
Denk het laatste, want ik heb geen zin in de bezorger aan de deur
Soms is moeilijk doen ook een klein beetje leukquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet mijn specialiteit wel af en toe een beetje eer aan doen natuurlijk, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Ja, maar ik ben een beetje raar en dan weet ik eigenlijk niet direct waar ik dan trek in heb.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is iets van die rare snack met onstilbare trek.
Maar die bezorger is toch even 2 seconden een tasje in je handen duwen en klaar?
quote:
Ben jij misschien ook een beetje raar?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar snap je wel, daarom ook de stoommaaltijd nu want daar zat een 35% sticker op dus dan moet ik die vandaag eten omdat het anders zonder van het geld is
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk het laatste, want ik heb geen zin in de bezorger aan de deur
Dat ding heet: 'Goedemorgen.gif.'quote:
Nee johquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij misschien ook een beetje raar?
Staat me ook iets van bij dat dat net voor 12 was idd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ding heet: 'Goedemorgen.gif.'
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij dat dat net voor 12 was idd.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat een volgende bezoeker daar 'Buda wast heren' van maakt.
We gaan zo bij Olivier zitten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wat gaat iedereen eten vandaag? En wat erbij?
Ik weet niet wat dat is, maar als dat een restaurant is: eet smakelijk voor straksquote:
Weet ik niet, maar Olidrie is er inderdaad niet.quote:
Oke UitStralingquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Ben even een video aan het converteren, heel mijn laptop gelijk 4 miljoen graden
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar als dat een restaurant is: eet smakelijk voor straks
Kan er denk ik wel een eitje op bakken nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |