quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat een volgende bezoeker daar 'Buda wast heren' van maakt.
whieepquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net een raketje gehad en niet gedeeld met de caafs
Ja, die wil ik ook wel, maar dan moet ik weer naar de winkel en daar ben ik te lui voor, ook al is dat maar 5 min lopenquote:
Sad whieepquote:
Zijn wel weer extra stapjes zodat je die magnum kunt verantwoordenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook wel, maar dan moet ik weer naar de winkel en daar ben ik te lui voor, ook al is dat maar 5 min lopen
Ja precies.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel weer extra stapjes zodat je die magnum kunt verantwoorden
Proteïne kopen? Je bedoelt kwarkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies.
Lastig.. denk dat ik morgen maar even naar de winkel ga.
Kan ik gelijk ook proteïne kopen
Skyrquote:
Ja, die aanbieding gaat pas maandag in, dus volgende week ook naar de AH.quote:
én Skyrquote:
Hmm, die vind ik nooit zo denderend, vooral duur voor wat het isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die aanbieding gaat pas maandag in, dus volgende week ook naar de AH.
Met proteïne bedoel ik van die kleine shake proteïne.
Ik heb meestal deze:
https://www.ah.nl/product(...)NEAQYAiABEgIPa_D_BwE
of van HiPro.
Ja, dat kan. Ik vind het vooral lekker en makkelijk om mee te nemen naar kantoor als ontbijt oidquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, die vind ik nooit zo denderend, vooral duur voor wat het is
Kun je daar niet gewoon een bak kwark leeglepelenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik vind het vooral lekker en makkelijk om mee te nemen naar kantoor als ontbijt oid
Ja, maar waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daar niet gewoon een bak kwark leeglepelen
Mja ik vind kwark lekkerder dan die drankjesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ik dat doen?![]()
Ik vind die proteïne dingen veel lekkerder en makkelijker![]()
Af en toe heb ik wel een bak Griekse Yoghurt mee, maar echt heel handig vind ik dat niet.
Ieder zo zijn voorkeurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik vind kwark lekkerder dan die drankjesMaar dat is denk ik meer omdat ik niet van fruitsmaakjes bij zuivel houd
Ja ik wilde gewoon weer even moeilijk doenquote:
Stoomsoepie. Wat heb jij?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wat gaat iedereen eten vandaag? En wat erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |