SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Roezie gemaakt?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
Tuurlijk, ik ben weer op reis hoor, 3 keer raden wie er morgen waarschijnlijk met een blauw oog rondloopt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht leuk die ligbedjes kunnen ook helemaal plat, dan kan ik even op mijn buik liggen lezen.Maar dit waren met van dat rekbare stof ertussen, dus terwijl ik hem naar beneden duw, steun ik met mijn andere hand op die lekkere flexibele stof. Dus zodra ik de rugleuning loslaat komt ie keihard weer omhoog door de spanning van mijn andere hand. Tegen mijn slaap/oog. Dikke bult dit dat alles. Jeuj.
Klinkt als iets wat ik zou kunnen doenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht leuk die ligbedjes kunnen ook helemaal plat, dan kan ik even op mijn buik liggen lezen.Maar dit waren met van dat rekbare stof ertussen, dus terwijl ik hem naar beneden duw, steun ik met mijn andere hand op die lekkere flexibele stof. Dus zodra ik de rugleuning loslaat komt ie keihard weer omhoog door de spanning van mijn andere hand. Tegen mijn slaap/oog. Dikke bult dit dat alles. Jeuj.
zolang je er zelf nog maar een beetje om kan lachen uiteindelijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, het is in ieder geval nooit saai.
Auwwww, ik voel ditquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
serveren ze hier goulash?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo weer plonzen in hetzelfde bad als gisteren. Was echt heerlijk
[ afbeelding ]
Kun je wel aan wennen denk ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo weer plonzen in hetzelfde bad als gisteren. Was echt heerlijk
[ afbeelding ]
Net weer open na een renovatie. Denk dat het vandaag wel drukker is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel ontzettend weinig volk in dat bad trouwens
En je hebt je nicht geappt dat je zin hebt in hapje als je klaar bent met smurfen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Hmm dat ik zit er moest via WhatsApp naar mijn nicht
probeer het nog eens, nu in het nederlands?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Dat ze ipv een appje te sturen hier een bericht posttequote:
Bij de Appie was het lekker koel zojuist. Dat gelukkig weer wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:39 schreef mschol het volgende:
ik ga maar even snel boodschappen doen.. echt geen zin in maar moet eff
Had ook even een goede dutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |