SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Line-Up
Vrijdag:
- Pink
Zaterdag:
- Robbie Williams
Zondag:
- Red Hot Chili Peppers
[ afbeelding ]
Livestream: https://www.npo.nl/live/npo-cultura
Via NLziet app gaat t prima hieren NPO app op google tv gaat ook goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:18 schreef lily het volgende:
Iemand anders problemen met de NPO start app?
Ik ben abonnee maar de app doet niks meer. Openen en meteen sluiten. Ook bij verwijderen en opnieuw downloaden.
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Via NLziet app gaat t prima hieren NPO app op google tv gaat ook goed
Line-up vrijdag 16 juni:quote:
Updatequote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Line-up vrijdag 16 juni:
13:30 Frenna Deluxe
14:25 Picture This
15:15 Ellie Goulding
16:15 Electric Callboy
17:10 Niall Horan
18:10 MADOUX
18:50 The Hu
19:45 The War On Drugs
21:00 Editors
22:10 Altın Gün
23:10 The Haunted Youth
00:10 Maisie Peters
01:05 nog niet bekend
https://3voor12.vpro.nl/a(...)op/stream-PP-23.html
Wel beetje low energy, maar dat kan ook heerlijk zijn. Beetje wegdromen.quote:
Nummers bouwen echt lekker op naar een climax steeds vind ik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel beetje low energy, maar dat kan ook heerlijk zijn. Beetje wegdromen.
Ik zou zondag gaan, maar vanwege rugproblemen moeten cancelenquote:
Vergelijkbaar hier, ook wegens gezondheidsredenen moeten cancelen. Maar dan kun je toch nog proeven van de sfeer met zo'n stream.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou zondag gaan, maar vanwege rugproblemen moeten cancelen
Ja, een schrale troost dat wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vergelijkbaar hier, ook wegens gezondheidsredenen moeten cancelen. Maar dan kun je toch nog proeven van de sfeer met zo'n stream.
21:15 Queens Of The Stone Agequote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:14 schreef Pino112 het volgende:
Stream / tv
12:30 DeWolff
13:25 Xavier Rudd
14:25 Zwangere Guy
15:25 Rondé
16:25 Ramkot
17:25 Daði Freyr
18:25 The Driver Era
19:25 Tove Lo
20:25 The Script
21:00 Queens Of The Stone Age
22:15 Robbie Williams
00:00 Go_A
Lekker even raggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
21:15 Queens Of The Stone Age
22:30 Robbie Williams
00:15 Go_A
01:15 nog niet bekend
Nou, kom maar op met QotSA.
Bij QotSA bedoel ik dan hè.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vorig jaar nog, baal echt dat ik er dit jaar niet bij ben
Die opening #godmodequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
QotSA begint lekker in iedergeval , de sfeer zit er al goed in
Even inschakelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer heerlijk NPO live, het lijkt de Olympische Spelen wel.
Dit vraagt dan om screencaps.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Tien jaar geleden stond ik daar ook, eerste rij. Steeds in beeld enzo.
Ik herken mezelf in ieder geval amper want toen had ik geen baard en geen lang haar. Zal even zoeken.quote:
Hij trekt het niet meer, helemaal "Let me entertain you" ik mis de power en flow .. Ik bedoelm hij doet zijn best maar het is het niet meer zoals vroegerquote:
Dat gevoel heb ik ook inderdaad. Hij heeft er wel een mooie show omheen gebouwdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hij trekt het niet meer, helemaal "Let me entertain you" ik mis de power en flow .. Ik bedoelm hij doet zijn best maar het is het niet meer zoals vroeger
Vermakelijk is het zeker en Don;t look back in anger klonk zeker niet slecht , leuk publiek ook en mooie show dat wel.quote:
Hij gaat zo het podium af met een rollator.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gaat Robbie ook nog zingen vanavond?
Leukste van de dagquote:
Dat is haar dochter. Vond het wel een mooi moment.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets wat ik van Pink niet kon zeggen, die had een te lang stuk van totale matigheid van 9-11 nummers wat gered moest worden door een meisje van.. 13?
Ik 43 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vorig jaar nog, baal echt dat ik er dit jaar niet bij ben
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Tien jaar geleden stond ik daar ook, eerste rij. Steeds in beeld enzo.
Dat deed ie toen wel vaker, kan me nog wel een video van Werchter uit die jaren herinnerenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiek
Moet hij weten. Ik drink liever Hertog Jan ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:09 schreef tong80 het volgende:
Volgens Hart van Nederland net had Robbie Williams Corona.
Geen Grohlsquote:Op zondag 18 juni 2023 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet hij weten. Ik drink liever Hertog Jan ofzo.
All part of the act dusquote:Op zondag 18 juni 2023 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat deed ie toen wel vaker, kan me nog wel een video van Werchter uit die jaren herinneren
Voor het eerst live sinds 2010. Ergo, die heb ik nog nooit live gehoord, ergo; ik had er gister bij moeten zijn.quote:
Wat is het voor muziek ?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Nu op de livestream: Donnie... Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets slechts gezien...En ik heb wat slechte optredens gezien in mijn leven
Dat probeerde ik ook te doorgronden, maar met muziek had het niet zo heel veel te maken. Toen René Froger ook nog eens met feestmuziek het podium op kwam ben ik maar geswitcht naar de Graspop Livestream.quote:
Als je zoiets op de stream zit is het ongetwijfeld pure troep jaquote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Nu op de livestream: Donnie... Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets slechts gezien...En ik heb wat slechte optredens gezien in mijn leven
Slechtste Nederlandse band ooit. Gruwelijke shit.quote:
Met Tim: ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechtste Nederlandse band ooit. Gruwelijke shit.
Daar was ik ook bij.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij.![]()
Volgens mij had 'ie het tegen jou, toen 'ie zei dat je maar beter naar een gaybar kon vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hele weekend niks gehoord maar nu kan ik RHCP live vanaf het balkon horen
Ja loopt achterquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.
Dat was een rapper, totdat Eminem met het nummer Killshot zijn rapcarrière vermoorde. Toen werd ie popmuzikant.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.
Boeie , RHCP laat robbie verbleken tot een zielig hoopje .. crisis en Flea speelt zeer strak op die bas.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met Robbie Fucking Williams gebeurd?
“Muziek”quote:Op zondag 18 juni 2023 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was een rapper, totdat Eminem met het nummer Killshot zijn rapcarrière vermoorde. Toen werd ie popmuzikant.
Wel gewoon de meest steady headliner. Geen ellendig saai middenstuk. Maar ook weer geen headliner waar de vonken vanaf spatten. Heel traag allemaalquote:Op zondag 18 juni 2023 23:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Boeie , RHCP laat robbie verbleken tot een zielig hoopje .. crisis en Flea speelt zeer strak op die bas.
Nou ik heb geen mancrush op 'm of gehad. Robbie Williams heeft een goede stem en heeft paar zeer goede nummers laten produceren. Hij ging later eens richting Sinatra en las ergens rond 2009 een stuk marketing mbt een luidspreker die hij gebruikte. Ik had een beeld van goed oud wordende zanger in pak met klasse.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Tsja Robbie. Ontzettend veel sympathie heeft ie. Als er iemand is waar ik een man crush van zou kunnen krijgen is hij het. Maar inderdaad teveel show en te weinig zang.
Voor gays en huisvrouwen.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:50 schreef Beathoven het volgende:
En dan zie je 'm als een ouwe ingrid met kort pittig kapsel in een glitterpak.
hij gaf in de show aan dat hij last had van Long Covid.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met Robbie Fucking Williams gebeurd?
Oww..daarom danste hij heel expressief en verkleed als de oude Annie Lennox in een glitterpakje.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij gaf in de show aan dat hij last had van Long Covid.
Hier kan ik me wel in vinden ja, al is de zondag dan wel weer vrij veel pop en de gitaarnamen zijn precies namen waar ik niet veel mee heb. Maneskin is als headliner te karig en de zaterdag is gewoon vrij.. leeg.quote:Op maandag 4 december 2023 12:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
De zondag is oké en de dagkaarten daarvoor zullen snel verkocht zijn. Maar de zaterdag en zeker de vrijdag zijn wel héél mager.
Probleem van Harris is dat eigenlijk elk nummer een featuring is. Ik vind hem wel 'pop met een randje' genoeg, maar zo'n DJ set heeft nooit écht gescoord als headliner, niet bij Garrix, niet bij Armin, ook niet echt bij Avicii. En bij Harris voelt het al helemaal nooit echt als eigen product. Waarbij de zang dan waarschijnlijk van bandje komt. Dat is voor een headliner wel een issue op een popfestival. Het is geen Tomorrowland.quote:Op maandag 4 december 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Harris op Pinkpop vind ik wel wat ver gaan. Sheeran is een prima headliner, Maneskin is natuurlijk eigenlijk het soort act dat je net voor de headliner programmeert.
Ik heb niet veel met Ed Sheeran en Sam Smith, maar het zijn wel grote namen. Die combo gaat mensen trekken. Ik vermaak me die dag vooral bij Greta Van Fleet en jeugdsentiment Limp Bizkit en Jane's Addiction.quote:Op maandag 4 december 2023 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden ja, al is de zondag dan wel weer vrij veel pop en de gitaarnamen zijn precies namen waar ik niet veel mee heb. Maneskin is als headliner te karig en de zaterdag is gewoon vrij.. leeg.
Die zondag is ook gewoon prima ja. Ed vind ik nog wel leuk, Sam heb ik minder mee, Hozier ook fijn. Dat is wel een mooi passend drieluik. Ook nog wat lekkere ouderwetse gitaar maar Greta van Fleet vind ik afgrijselijk en Limp Bizkit is kwalitatief natuurlijk om te janken. Jane's wel een verrassing.quote:Op maandag 4 december 2023 12:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Ed Sheeran en Sam Smith, maar het zijn wel grote namen. Die combo gaat mensen trekken. Ik vermaak me die dag vooral bij Greta Van Fleet en jeugdsentiment Limp Bizkit en Jane's Addiction.
Denk dat je Nothing But Thieves en Calvin Harris als combo-headliners moet zien. Zoals in 2019 The Cure+ Armin van Buuren. Ik vind Måneskin ook te licht als headliner, maar Werchter geeft ze ook die spot.quote:Op maandag 4 december 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Harris op Pinkpop vind ik wel wat ver gaan. Sheeran is een prima headliner, Maneskin is natuurlijk eigenlijk het soort act dat je net voor de headliner programmeert.
NBT prima (sub)headliner maar is wel al de zoveelste keer op Pinkpop inmiddels. En als dat voor 1 gitaarnaam geldt.. maar NBT - Royal Blood/Maneskin - Greta van Fleet stonden er allemaal de afgelopen 3 jaar al en dat is de grote gitaarnaam per dag zowat.quote:Op maandag 4 december 2023 12:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Denk dat je Nothing But Thieves en Calvin Harris als combo-headliners moet zien. Zoals in 2019 The Cure+ Armin van Buuren. Ik vind Måneskin ook te licht als headliner, maar Werchter geeft ze ook die spot.
Grote nieuwe rockbands zijn er idd nietquote:Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NBT prima (sub)headliner maar is wel al de zoveelste keer op Pinkpop inmiddels. En als dat voor 1 gitaarnaam geldt.. maar NBT - Royal Blood/Maneskin - Greta van Fleet stonden er allemaal de afgelopen 3 jaar al en dat is de grote gitaarnaam per dag zowat.
Ofwel rock is gewoon dood, dat is de werkelijke conclusie
quote:Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat je als volwassen persoon zou betalen voor Limp Bizkit.
De volwassen mensen waren vroeger tieners toen ze LB goed vondenquote:Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat je als volwassen persoon zou betalen voor Limp Bizkit.
Concurrentie neemt ook toe. Jera On Air is gegroeid, Graspop geëxplodeerd. Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole zijn erbij gekomen. Die vissen allemaal uit dezelfde vijver.quote:Op maandag 4 december 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk ben je natuurlijk ook wel afhankelijk als organisator van wie er touren en als ik Rock Werchter zie dan hebben die ook maar 1 echte knaller als headliner.
had dan Avril Lavigne Headliner gemaaktquote:Op maandag 4 december 2023 12:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Denk dat je Nothing But Thieves en Calvin Harris als combo-headliners moet zien. Zoals in 2019 The Cure+ Armin van Buuren. Ik vind Måneskin ook te licht als headliner, maar Werchter geeft ze ook die spot.
Als tiener heb ik ze ook wel eens gezien, als dagopener op Dynamo Open Air.quote:Op maandag 4 december 2023 13:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De volwassen mensen waren vroeger tieners toen ze LB goed vonden
zondag juist de minste dag.quote:Op maandag 4 december 2023 12:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
De zondag is oké en de dagkaarten daarvoor zullen snel verkocht zijn. Maar de zaterdag en zeker de vrijdag zijn wel héél mager.
Hear hear, ik heb een paar jaar geleden eens een kaartje van een vriend overgenomen. Het was een van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien. Inspiratieloos cashen 2.0quote:Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dat is t probleem van het festival. Net als bij Paaspop.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Weekendtickets in de pocket via de presale Vodafone, het gaat me eigenlijk niet eens meer om de acts. Zie het vooral als een gezellig weekend met vrienden.
Eens, maar onze groep gaat voor de artiesten die we wel tof vinden wel vooraan staanquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:12 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat is t probleem van het festival. Net als bij Paaspop.
Bijpraten met vrienden en dan op de achtergrond een liedje.
Weinig beleving. Vooral midden op t veld.
Dat mag, maar niet mijn festival.
Hoewel ik de aankleding, terrein, historische waarde ende breedte vd line-up wel vind aanspreken.
Maar op beleving scoren ze echt ondermaats
LB paar jaar geleden op graspop gezien, erg tof.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hear hear, ik heb een paar jaar geleden eens een kaartje van een vriend overgenomen. Het was een van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien. Inspiratieloos cashen 2.0
Nounounou.quote:Op maandag 4 december 2023 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grote nieuwe rockbands zijn er idd niet
Jera on air en Graspop vissen absoluut niet uit dezelfde vijver.quote:Op maandag 4 december 2023 13:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Concurrentie neemt ook toe. Jera On Air is gegroeid, Graspop geëxplodeerd. Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole zijn erbij gekomen. Die vissen allemaal uit dezelfde vijver.
Tuurlijk wel. Er staan genoeg acts op die festivals die vroeger gewoon op Pinkpop werden geboekt. Het programma was toen veel gevarieerder. Al die dedicated metal en punk festivals waren er nog niet of heel klein. Maar wie koopt nou nog een kaartje om bijv. Tool te zien op Pinkpop als ze ook op Graspop staan?quote:Op maandag 11 december 2023 08:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jera on air en Graspop vissen absoluut niet uit dezelfde vijver.
Dynamo open Air, jarenlang het grootste metalfestival van Nederland/Europe, vond zelfs plaats tijdens Pinkpop.quote:Op maandag 11 december 2023 08:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er staan genoeg acts op die festivals die vroeger gewoon op Pinkpop werden geboekt. Het programma was toen veel gevarieerder. Al die dedicated metal en punk festivals waren er nog niet of heel klein. Maar wie koopt nou nog een kaartje om bijv. Tool te zien op Pinkpop als ze ook op Graspop staan?
Ik heb recentelijk ook The Warning ontdekt. Man man man wat zijn die 3 rockende zusjes goed! Heb inmiddels een kaartje voor hun concert in Haarlem in 2024 gekocht. Kijk er naar uit om ze live te zien spelen.quote:
eindelijk weer eens wat Metalquote:Op maandag 29 januari 2024 11:01 schreef D_A het volgende:
KEANE – ANOUK – THE ANALOGUES - BABYMETAL – COREY TAYLOR - DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG – DOUWE BOB – THE INTERRUPTERS - PALAYE ROYALE – S10 – SKINDRED - DAGNY – FLEDDY MELCULY – LOTTERY WINNERS – MELL VF – POMMELIEN THIJS – TALK – THE VICES – YĪN YĪN
Erbij.
Babymetalquote:
Ten eerste is het logisch dat je zo'n DJ pas na de afsluitende band zet, ten tweede is Calvin Harris wereldwijd gezien echt veel populairder dan NBT.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:18 schreef PzKpfw het volgende:
Lol Calvin Harris als headliner presenteren terwijl die dag ook gewoon Nothing But Thieves op het programma staat
Zo'n DJ is misschien leuk voor Amsterdam Dance Event ofzo maar valt natuurlijk totaal uit de toon bij de rest van de artiesten. Er is al meer dan genoeg van die elektro-meuk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ten eerste is het logisch dat je zo'n DJ pas na de afsluitende band zet, ten tweede is Calvin Harris wereldwijd gezien echt veel populairder dan NBT.
Ik snap dat sommige mensen graag willen zien dat Pinkpop tot in den treure blijft teren op namen als Bruce Springsteen, Paul McCartney en Pearl Jam maar de smaak van de jeugd verandert en ook Pinkpop zal daar in mee moeten gaan willen ze in de toekomst nog levensvatbaar zijn. Wat dat betreft is Calvin Harris een prima kneitercommerciële Pinkpop naam. Zijn nummers zijn en worden miljarden keren gestreamd en hij werkt samen met artiesten als Dua Lipa, Rag 'n' Bone Man, Sam Smith, Justin Timberlake en Snoop Dogg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo'n DJ is misschien leuk voor Amsterdam Dance Event ofzo maar valt natuurlijk totaal uit de toon bij de rest van de artiesten. Er is al meer dan genoeg van die elektro-meuk.
Niet dat ik ga maar ik vind juist de zaterdag nog wel aardig met Ploegendienst, John Coffey, DJVT, Corey Taylor, Louis Tomlinson, Nothing But Thieves en Calvin Harris. Als ik verplicht zou worden om een dag naar PP te gaan dan zou ik voor deze dag kiezen. Juist de vrijdag en zondag vind ik persoonlijk echt drama.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Maneskin inderdaad een stuk dubieuzer als headliner. Het is echter vooral het subwerk wat echt te matig is. De vrijdag is drama, de zaterdag matig en de zondag oke.
Zondag zijn de rocknamen doodsaai en de popnamen niet spannend maar Sam Smith-Hozier-Ed Kroket vind ik toch wel een aardig drieluikquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet dat ik ga maar ik vind juist de zaterdag nog wel aardig met Ploegendienst, John Coffey, DJVT, Corey Taylor, Louis Tomlinson, Nothing But Thieves en Calvin Harris. Als ik verplicht zou worden om een dag naar PP te gaan dan zou ik voor deze dag kiezen. Juist de vrijdag en zondag vind ik persoonlijk echt drama.
Ah zo, ja nee daar heb ik persoonlijk helemaal niets mee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zondag zijn de rocknamen doodsaai en de popnamen niet spannend maar Sam Smith-Hozier-Ed Kroket vind ik toch wel een aardig drieluik
Kan ik me bij Sam en Ed wel voorstellen (Hozier vind ik wel meer 'credible'). Sam vind ik zelf ook wat minder, Edje vooral erg wisselvallig. Als zijn hele oeuvre uit 40x Perfect had bestaan zou het echt vreselijk zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah zo, ja nee daar heb ik persoonlijk helemaal niets mee.
Vrijdag: Polyphia en Babymetal. S-tier bands. Rest is overbodig. Maybe beetje Avril, maar dan echt naar huis. Dag is klaar. Acda en De Munnik had leuk geweest, maar tijdschema.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrijdag is drama, de zaterdag matig en de zondag oke.
Tsja, misschien had je beter een ticket voor TOOL op Graspop gekocht.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Vrijdag: Polyphia en Babymetal. S-tier bands. Rest is overbodig. Maybe beetje Avril, maar dan echt naar huis. Dag is klaar. Acda en De Munnik had leuk geweest, maar tijdschema.
Zaterdag: genoeg aardige bandjes om de dag mee door te komen bij elkaar. maar niets uitstekends. Misschien Pendulum, maar zie die liever in een DJ set dan als band.
Zondag: drama. Dool en YinYin leuk, maar daar reis ik niet helemaal voor af.
Absoluut. Maar ik heb voor beide geen kaarten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, misschien had je beter een ticket voor TOOL op Graspop gekocht.
Het is net als met radio en TV zenders tegenwoordig. Je moet je onderscheiden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pinkpop, net als zoveel festivals, moeten weer eens terug naar de basis en kijken wat hun DNA is. Waarvoor doe je het en voor wie.
Er was op een gegeven moment een explosie aan festivals waar iedereen overal optrad. Een beetje minder mag ook wel.
En een stukje dyslexie.quote:
Ik heb Nena en Doe maar getrotseerd 40 jaar geleden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:48 schreef Harmankardon het volgende:
Een van de voordelen als je ouder wordt, beetje retaliveringsvermogen. Pinkpop heeft twintig jaar geleden edities gehad waarbij dit jaar fantastisch is. En toen heb ik me ook top vermaakt. Gaat dit jaar ook gebeuren.
Oh, ken ik niks van.quote:
Die ken ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, ken ik niks van.Ken wel deze.....
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:33 schreef noodgang het volgende:
John Coffey doet t wel goed hoor.
De biergooier
Komt er nog iets interessants ? En is er iets om terug te kijken ?quote:
Ik heb vandaag niet veel gekeken , zo nu en dan maar ik vond het vandaag wat tegenvallen van wat ik heb gezienquote:Op zondag 23 juni 2024 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt er nog iets interessants ? En is er iets om terug te kijken ?
Dit is wel grappig. Geen idee wie het zijn. Waarom geen namen onder in beeld ofzo. En weer dat springende beeld.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet veel gekeken , zo nu en dan maar ik vond het vandaag wat tegenvallen van wat ik heb gezien
Oh ja. Mijn tandarts heet van Kleef.quote:
Elke dag of alleen gisteren?quote:Op maandag 24 juni 2024 14:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wat was het wel weer stervensdruk. Dat het rond de podia volgepakt staat is logisch, maar dat je tegenwoordig op het hele terrein schuifelend loopt kan echt niet.
Vrijdag was het rustig, ik ben zelf ook vroeg weggegaan door de regen. Zaterdag druk. Gisteren extreem druk. Het terrein is gewoon te klein voor de capaciteit die ze willen halen.quote:
Fred moet minder lullen en meer spelen. Dan passen er zo 3 nummers meer in set. Oh en vooral niet een nummer (Break Stuff) twee keer doen. Waar slaat dat op? Maar wat ze wèl hebben gespeeld was gewoon top uitgevoerd.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn vrouw en dochter waren helemaal lyrisch over het optreden van Sam Smith. Krijgt op OOR ook de beste recensie. Limp Bizkit was vooral een beetje sneu, begreep ik.
Klopt, Pinkpop is al een tijdje een boomerfestival.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:54 schreef Lichtloper het volgende:
Prima vermaakt wel weer, maar de line-up was niet om over naar huis te schrijven. Publiek lijkt ook elke keer een beetje ouder te worden, of ligt dat aan mij?
Hoogtepunten: Jeugd van Tegenwoordig, Sam Smith, Meute (kende ik helemaal niet), Hozier, Maneskin
Meute niet kennenquote:Op maandag 24 juni 2024 18:54 schreef Lichtloper het volgende:
Prima vermaakt wel weer, maar de line-up was niet om over naar huis te schrijven. Publiek lijkt ook elke keer een beetje ouder te worden, of ligt dat aan mij?
Hoogtepunten: Jeugd van Tegenwoordig, Sam Smith, Meute (kende ik helemaal niet), Hozier, Maneskin
Sail is ook wel een lekkere.quote:
Ik heb geprobeerd te kijken, is niet te doen. Om de paar seconden een ander shot. Net naar King Crimson live uit 82 gekeken, gewoon focussen op geheel of op instrumenten en/of zang. Kijk ook eens naar Woodstock, met Martin Scorcese als editor, Volgens mij een Oscar mee gewonnen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:40 schreef -marz- het volgende:
Gister het optreden van Keane op PP terug gekeken. Ben niet speciaal fan en begon wat traag maar wat een goede show en sympathieke band.
Yungblut ook geen fan van maar vond ik ook leuk om te kijken.
Goeie kennis van me uit Bommel. Afgelopen festival was geen gelukkige.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:41 schreef KingRadler het volgende:
Niek Murray vertrekt bij Pinkpop
Pinkpop moet op zoek naar een nieuwe woordvoerder. Festival manager Niek Murray die al vanaf 2002 bij het Limburgse Festival betrokken was heeft een eigen zeggen ‘zijn roze hoedje afgezet’. Murray begon als stagiair, werd marketingmedewerker, groeide uit tot de rechterhand van Mr Pinkpop Jan Smeets en volgde hem op als woordvoerder van het festival na diens pensioen. Volgens Murray is zijn vertrek in goed overleg gegaan.
https://3voor12.vpro.nl/u(...)dvoerder.%20Festival
Die vrijdag en zaterdag waren ook ontzettend zwak geboekt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie kennis van me uit Bommel. Afgelopen festival was geen gelukkige.
Klopt. Terwijl-ie zelf meer van de alternatieve gitaren is. Vreemde zaak allemaal.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vrijdag en zaterdag waren ook ontzettend zwak geboekt.
Mag niet van hoger hand. Alternative is voor DTRH. Best Kept Secret heeft Pinkpop verneukt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Terwijl-ie zelf meer van de alternatieve gitaren is. Vreemde zaak allemaal.
Best kept Secret is toch juist van iets anders als mojo. Hebben we eens een concurrent erbij krijgt deze de schuld dat mojo niet meer monopolist is.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag niet van hoger hand. Alternative is voor DTRH. Best Kept Secret heeft Pinkpop verneukt.
Mojo heeft DTRH in de markt gezet als tegenhanger van BKS.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Best kept Secret is toch juist van iets anders als mojo. Hebben we eens een concurrent erbij krijgt deze de schuld dat mojo niet meer monopolist is.
Wat een onzin, Pinkpop heeft Pinkpop verneukt door jarenlang vast te houden aan dezelfde belegen formule en omdat het op die manier links en rechts voorbij werd gestreefd door andere festivals.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag niet van hoger hand. Alternative is voor DTRH. Best Kept Secret heeft Pinkpop verneukt.
De komst van Best Kept Secret heeft elke alternatieve noot uit het festival verwijderd. Dat het daarvoor al geen geweldig festivalterrein was staat daar los van.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een onzin, Pinkpop heeft Pinkpop verneukt door jarenlang vast te houden aan dezelfde belegen formule en omdat het op die manier links en rechts voorbij werd gestreefd door andere festivals.
Oneens, al ver voor de eerste editie van BKS leunde Pinkpop al bijna volledig op die mega stadionacts die met de jaren steeds belegener en schaarser zijn geworden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De komst van Best Kept Secret heeft elke alternatieve noot uit het festival verwijderd. Dat het daarvoor al geen geweldig festivalterrein was staat daar los van.
Nee. Pinkpop heeft juist geen formule meer en dat is het grote probleem.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een onzin, Pinkpop heeft Pinkpop verneukt door jarenlang vast te houden aan dezelfde belegen formule en omdat het op die manier links en rechts voorbij werd gestreefd door andere festivals.
Dit was toch jarenlang dé Pinkpopformule? Boek 3 grote stadionacts (of iets wat in de buurt komt) en voor de rest kun je meuk boeken en geen randprogrammering leveren want met die drie acts verkoopt het toch wel uit. Dat bedoel ik met de belegen formule die steeds minder werkt omdat - zoals je zelf al aangeeft - stadionacts liever een eigen show in de Arena of het Goffertpark spelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
Daarnaast zijn de grote stadion acts ineens niet meer geïnteresseerd in festivals, want je staat liever alleen in een grote arena/stadion waar mensen zijn die alleen maar voor jou komen en de inkomsten veel hoger voor zijn.
Nee. Daar heeft Pinkpop zich jarenlang juist tegen verzet, totdat ze niet anders meer konden. De acts werden te duur dus wilde ze ze niet boeken. Nu zijn ze nog duurder, omdat ze anders voor het eigen concert kiezen. Ze hadden daar gewoon aan vast moeten houden. Die goedkopere acts kunnen ook een mooie show neerzetten en kunnen ook afsluiter zijn. Voor de 8ste keer Muse/FooFighters/etc. uitnodigen is nergens voor nodig. Ja het kan zijn dat je niet uitverkoopt, maar als de (ticket)prijs goed is en dat kan dus want je hoeft die te dure acts niet te betalen. Je moet het alleen goed verantwoorden naar je klanten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit was toch jarenlang dé Pinkpopformule? Boek 3 grote stadionacts (of iets wat in de buurt komt) en voor de rest kun je meuk boeken en geen randprogrammering leveren want met die drie acts verkoopt het toch wel uit. Dat bedoel ik met de belegen formule die steeds minder werkt omdat - zoals je zelf al aangeeft - stadionacts liever een eigen show in de Arena of het Goffertpark spelen.
Klopt, toen er dit jaar twee "grote" acts niet konden of afmelden (Al vroeg in het seizoen) was er geen alternatief. Absurd natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Nee. Daar heeft Pinkpop zich jarenlang juist tegen verzet, totdat ze niet anders meer konden. De acts werden te duur dus wilde ze ze niet boeken. Nu zijn ze nog duurder, omdat ze anders voor het eigen concert kiezen. Ze hadden daar gewoon aan vast moeten houden. Die goedkopere acts kunnen ook een mooie show neerzetten en kunnen ook afsluiter zijn. Voor de 8ste keer Muse/FooFighters/etc. uitnodigen is nergens voor nodig. Ja het kan zijn dat je niet uitverkoopt, maar als de (ticket)prijs goed is en dat kan dus want je hoeft die te dure acts niet te betalen. Je moet het alleen goed verantwoorden naar je klanten.
Maar het programma is toch zo geweldigquote:Op donderdag 21 november 2024 19:17 schreef KingRadler het volgende:
Mooi Programma, ik verwacht niet dat het zaterdag uitverkocht raakt.
De prijzen zijn duur.
Maar zo'n Rodrigo zal misschien wel weer een jonger publiek naar Pinkpop trekken.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:17 schreef KingRadler het volgende:
Mooi Programma, ik verwacht niet dat het zaterdag uitverkocht raakt.
De prijzen zijn duur.
En Weezer zou ook weg kunnen vallen.quote:
Why? En neeeeeeeeequote:Op vrijdag 11 april 2025 07:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Weezer zou ook weg kunnen vallen.
Was toen wellicht sprake van door zaken in de privesfeerquote:
Ah gelukkig dus niet meer. Is wel de grootste reden dat ik die vrijdag ga namelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was toen wellicht sprake van door zaken in de privesfeer
Niet met de kluisjes op Pinkpop maar wel op andere festivals, ervan uitgaande dat het ongeveer hetzelfde zal zijn, de kleinste zijn niet al te groot maar 2 jassen krijg je er wel ingepropt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:54 schreef Piger het volgende:
Heeft iemand ervaring met kluisjes op festivalterrein? Is niet duidelijk hoe groot die zijn. Zou er wat spullen in willen mikken. Niet per se waardevol maar meer om met de warmte zo min mogelijk mee te slepen.
Jas gaan we sowieso niet nodig hebben denk ik. Maar misschien schoenen wel fijn. Of een vers tshirt of zonnebrandcrème oid.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet met de kluisjes op Pinkpop maar wel op andere festivals, ervan uitgaande dat het ongeveer hetzelfde zal zijn, de kleinste zijn niet al te groot maar 2 jassen krijg je er wel ingepropt.
Pinkpop is sowieso verschrikkelijk als het warm is. Geen schaduw en er is bijna niet aan water te komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:05 schreef tong80 het volgende:
Interessant artikel. Eigenlijk is de middagprogrammering onverantwoord.
https://www.ad.nl/show/zo(...)gevaarlijk~affdf3e6/
Dat was "vroeger" nog erger. Waren er twee podiums of zelfs maar één. Niks tenten of andere fratsen. Nergens te schuilen. Al mijn foto's van Pinkpop en ook Werchter zijn op een grasveld op elkaar gepropt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pinkpop is sowieso verschrikkelijk als het warm is. Geen schaduw en er is bijna niet aan water te komen.
Wat een paniek in dit artikelquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:05 schreef tong80 het volgende:
Interessant artikel. Eigenlijk is de middagprogrammering onverantwoord.
https://www.ad.nl/show/zo(...)gevaarlijk~affdf3e6/
Vind je ?quote:
Zijn nu veel schaduwplekken gemaakt en ook extra waterpunten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pinkpop is sowieso verschrikkelijk als het warm is. Geen schaduw en er is bijna niet aan water te komen.
Oh dat verrast me wel in positieve zin. Blijkbaar toch geleerd van hun fouten dan. 3 jaar geleden was ik daar voor het laatst, toen was het echt onverantwoord met een uitpuilende EHBO vol uitgedroogde mensen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:26 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Zijn nu veel schaduwplekken gemaakt en ook extra waterpunten.
Het is vandaag goed te doen.
Komt ook doordat t niet zo druk is vandaag
Niet meer helemaal bij stem, maar wel leukquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:11 schreef tong80 het volgende:
Net documentaire Werchter gekeken op de Belg. Nu Weezer op Pinkpop. Altijd lekker.
Leuk is het juiste woord. Het sprankelt niet echt. Eerder nostalgie.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet meer helemaal bij stem, maar wel leuk
Het is niet heeeeel zuiver allemaal, maar toch, Weezerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk is het juiste woord. Het sprankelt niet echt. Eerder nostalgie.
Ze herpakten zich. Gaat lekker nu.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is niet heeeeel zuiver allemaal, maar toch, Weezer
Dit zegt me niks en ik vind het ook niet veel.quote:
Ik ken het ook niet. We zijn niet de enige aangezien de tent hartstikke leeg is zo te zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zegt me niks en ik vind het ook niet veel.
Hier is het ook niet druk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. We zijn niet de enige aangezien de tent hartstikke leeg is zo te zien.
Ik zie het nu. Klinkt dialect Engels, soort Idles maar dan anders. Wel politiek correct.quote:
Anouk vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:14 schreef tong80 het volgende:
Nu ene Rene. "Vroeger" hadden we daar tomaten en eieren voor.
Toen was ik er niet. Bij Doe Maar wel. En die hadden meer respect verdiend.quote:
Jij bent er gewoon (veel) te oud voor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:37 schreef tong80 het volgende:
Echt, ik heb het vanaf gisteren geprobeerd. Pinkpop is zo dood als een blauwalg in de rode zee. Het is op Pinkpop niet erg meer dat je een band of artiest niet meer kent. Je bent er blij om. Ene Pompelien zingt en galmt op z'n Bels. Meisjes zijn aan het huppelen en dansen alsof het een eindejaarsmusical is. Ene Rene staat op het programma, Rene heeft blijkbaar geen achternaam nodig. Terwijl ze niet voornaam genoemd mag worden.
De Snollebollekes-ziekte neemt ongetemperatuurde dimensie aan. Van links naar rechts wordt gevraagd of everybody happy is. Pinkpop is alsof je de dag na de uitvaart teruggaat omdat je de overgebleven keek was vergeten mee te nemen. Geen eieren of tomaten te bekennen.
De "hardere" bands spelen idd luid, maar geen idee waarom en in welk genre. Het is 80 % gimmick. Een derderangs feestband Alestorm dacht ik, doet je verlangen naar The Poques of Toy Dolls.
Het is niet opa spreekt, maar waar zijn de urgente bands. Waar zijn de opvolgers van Ramones, TC Matic, UDS, Ramones, Iggy of Simple Minds.
Lieve Niek, had je muziekhart maar gevolgd. Nu ben je geslachtofferd door de cultuur-en muziekmaffia...............
Wat een bandquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ben weg. Zo was het ooit.
Bekijk deze YouTube-video
Zou kunnen. Ik was op Ronnie 'Zie die handjes' Flex gefocused.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vermoed dat Tong Benee bedoelde.
Oh waren ze op hetzelfde podium? Nee, dan was het niet Benee, die stond solo met een Franco Baresi shirt, glitterhotpants en enorme roze fluffy boots.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik was op Ronnie 'Zie die handjes' Flex gefocused.
....aaaand it's gone.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef Berkery het volgende:
De zanger van The Academic heeft het als enige niet warm, met zijn beanie
Je bent er 40 jaar te oud voor Tong.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:37 schreef tong80 het volgende:
Echt, ik heb het vanaf gisteren geprobeerd. Pinkpop is zo dood als een blauwalg in de rode zee. Het is op Pinkpop niet erg meer dat je een band of artiest niet meer kent. Je bent er blij om. Ene Pompelien zingt en galmt op z'n Bels. Meisjes zijn aan het huppelen en dansen alsof het een eindejaarsmusical is. Ene Rene staat op het programma, Rene heeft blijkbaar geen achternaam nodig. Terwijl ze niet voornaam genoemd mag worden.
De Snollebollekes-ziekte neemt ongetemperatuurde dimensie aan. Van links naar rechts wordt gevraagd of everybody happy is. Pinkpop is alsof je de dag na de uitvaart teruggaat omdat je de overgebleven keek was vergeten mee te nemen. Geen eieren of tomaten te bekennen.
De "hardere" bands spelen idd luid, maar geen idee waarom en in welk genre. Het is 80 % gimmick. Een derderangs feestband Alestorm dacht ik, doet je verlangen naar The Poques of Toy Dolls.
Het is niet opa spreekt, maar waar zijn de urgente bands. Waar zijn de opvolgers van Ramones, TC Matic, UDS, Ramones, Iggy of Simple Minds.
Lieve Niek, had je muziekhart maar gevolgd. Nu ben je geslachtofferd door de cultuur-en muziekmaffia...............
Hou op schei uit. Ik vind het fascinerend dat de slechte smaak zegeviert, de veilige muziek die je amper muziek kunt noemen laat staan authentiek.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:05 schreef TommyL0204 het volgende:
Zo'n Justin Timberlake die dan eigenlijk amper wat zingt... Ik vind daar wat van
Leg eens uit. Is goede smaak aan leeftijd gebondenquote:
Nee maar festivals zijn toch vooral een feestje voor 20ers om het leven te vieren. Kwaliteitsmuziek of niet, het gaat om het feestje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Is goede smaak aan leeftijd gebondenDenk je dat ik niet in weerstand komt als "men" spreekt over mijn tijd ? Ik durf te wedden dat ik op m'n 62ste meer up to date ben dan menig Pinkpop gastje met roze petje. Niet dat ik er mezelf op voorsta, in tegendeel ik stel altijd weer vragen over wat en hoe. Eigenlijk hetzelfde als ik 40 jaar geleden deed. Zalig zijn de leeftijdshokjes.
echte muziek wordt in Japan gemaaktquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Ik vind het fascinerend dat de slechte smaak zegeviert, de veilige muziek die je amper muziek kunt noemen laat staan authentiek.
Jij maakt de fout van elke oude man in elke generatie. Dat jij denkt dat jij goede smaak kent en dat jij de beste tijd hebt mogen meemaken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Is goede smaak aan leeftijd gebondenDenk je dat ik niet in weerstand komt als "men" spreekt over mijn tijd ? Ik durf te wedden dat ik op m'n 62ste meer up to date ben dan menig Pinkpop gastje met roze petje. Niet dat ik er mezelf op voorsta, in tegendeel ik stel altijd weer vragen over wat en hoe. Eigenlijk hetzelfde als ik 40 jaar geleden deed. Zalig zijn de leeftijdshokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |