Moet hij weten. Ik drink liever Hertog Jan ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:09 schreef tong80 het volgende:
Volgens Hart van Nederland net had Robbie Williams Corona.
Geen Grohlsquote:Op zondag 18 juni 2023 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet hij weten. Ik drink liever Hertog Jan ofzo.
All part of the act dusquote:Op zondag 18 juni 2023 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat deed ie toen wel vaker, kan me nog wel een video van Werchter uit die jaren herinneren
Voor het eerst live sinds 2010. Ergo, die heb ik nog nooit live gehoord, ergo; ik had er gister bij moeten zijn.quote:
Wat is het voor muziek ?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Nu op de livestream: Donnie... Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets slechts gezien...En ik heb wat slechte optredens gezien in mijn leven
Dat probeerde ik ook te doorgronden, maar met muziek had het niet zo heel veel te maken. Toen René Froger ook nog eens met feestmuziek het podium op kwam ben ik maar geswitcht naar de Graspop Livestream.quote:
Als je zoiets op de stream zit is het ongetwijfeld pure troep jaquote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Nu op de livestream: Donnie... Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets slechts gezien...En ik heb wat slechte optredens gezien in mijn leven
Slechtste Nederlandse band ooit. Gruwelijke shit.quote:
Met Tim: ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechtste Nederlandse band ooit. Gruwelijke shit.
Daar was ik ook bij.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij.![]()
Volgens mij had 'ie het tegen jou, toen 'ie zei dat je maar beter naar een gaybar kon vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hele weekend niks gehoord maar nu kan ik RHCP live vanaf het balkon horen
Ja loopt achterquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.
Dat was een rapper, totdat Eminem met het nummer Killshot zijn rapcarrière vermoorde. Toen werd ie popmuzikant.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.
Boeie , RHCP laat robbie verbleken tot een zielig hoopje .. crisis en Flea speelt zeer strak op die bas.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met Robbie Fucking Williams gebeurd?
“Muziek”quote:Op zondag 18 juni 2023 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was een rapper, totdat Eminem met het nummer Killshot zijn rapcarrière vermoorde. Toen werd ie popmuzikant.
Wel gewoon de meest steady headliner. Geen ellendig saai middenstuk. Maar ook weer geen headliner waar de vonken vanaf spatten. Heel traag allemaalquote:Op zondag 18 juni 2023 23:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Boeie , RHCP laat robbie verbleken tot een zielig hoopje .. crisis en Flea speelt zeer strak op die bas.
Nou ik heb geen mancrush op 'm of gehad. Robbie Williams heeft een goede stem en heeft paar zeer goede nummers laten produceren. Hij ging later eens richting Sinatra en las ergens rond 2009 een stuk marketing mbt een luidspreker die hij gebruikte. Ik had een beeld van goed oud wordende zanger in pak met klasse.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Tsja Robbie. Ontzettend veel sympathie heeft ie. Als er iemand is waar ik een man crush van zou kunnen krijgen is hij het. Maar inderdaad teveel show en te weinig zang.
Voor gays en huisvrouwen.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:50 schreef Beathoven het volgende:
En dan zie je 'm als een ouwe ingrid met kort pittig kapsel in een glitterpak.
hij gaf in de show aan dat hij last had van Long Covid.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met Robbie Fucking Williams gebeurd?
Oww..daarom danste hij heel expressief en verkleed als de oude Annie Lennox in een glitterpakje.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij gaf in de show aan dat hij last had van Long Covid.
Hier kan ik me wel in vinden ja, al is de zondag dan wel weer vrij veel pop en de gitaarnamen zijn precies namen waar ik niet veel mee heb. Maneskin is als headliner te karig en de zaterdag is gewoon vrij.. leeg.quote:Op maandag 4 december 2023 12:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
De zondag is oké en de dagkaarten daarvoor zullen snel verkocht zijn. Maar de zaterdag en zeker de vrijdag zijn wel héél mager.
Probleem van Harris is dat eigenlijk elk nummer een featuring is. Ik vind hem wel 'pop met een randje' genoeg, maar zo'n DJ set heeft nooit écht gescoord als headliner, niet bij Garrix, niet bij Armin, ook niet echt bij Avicii. En bij Harris voelt het al helemaal nooit echt als eigen product. Waarbij de zang dan waarschijnlijk van bandje komt. Dat is voor een headliner wel een issue op een popfestival. Het is geen Tomorrowland.quote:Op maandag 4 december 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Harris op Pinkpop vind ik wel wat ver gaan. Sheeran is een prima headliner, Maneskin is natuurlijk eigenlijk het soort act dat je net voor de headliner programmeert.
Ik heb niet veel met Ed Sheeran en Sam Smith, maar het zijn wel grote namen. Die combo gaat mensen trekken. Ik vermaak me die dag vooral bij Greta Van Fleet en jeugdsentiment Limp Bizkit en Jane's Addiction.quote:Op maandag 4 december 2023 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden ja, al is de zondag dan wel weer vrij veel pop en de gitaarnamen zijn precies namen waar ik niet veel mee heb. Maneskin is als headliner te karig en de zaterdag is gewoon vrij.. leeg.
Die zondag is ook gewoon prima ja. Ed vind ik nog wel leuk, Sam heb ik minder mee, Hozier ook fijn. Dat is wel een mooi passend drieluik. Ook nog wat lekkere ouderwetse gitaar maar Greta van Fleet vind ik afgrijselijk en Limp Bizkit is kwalitatief natuurlijk om te janken. Jane's wel een verrassing.quote:Op maandag 4 december 2023 12:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Ed Sheeran en Sam Smith, maar het zijn wel grote namen. Die combo gaat mensen trekken. Ik vermaak me die dag vooral bij Greta Van Fleet en jeugdsentiment Limp Bizkit en Jane's Addiction.
Denk dat je Nothing But Thieves en Calvin Harris als combo-headliners moet zien. Zoals in 2019 The Cure+ Armin van Buuren. Ik vind Måneskin ook te licht als headliner, maar Werchter geeft ze ook die spot.quote:Op maandag 4 december 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Harris op Pinkpop vind ik wel wat ver gaan. Sheeran is een prima headliner, Maneskin is natuurlijk eigenlijk het soort act dat je net voor de headliner programmeert.
NBT prima (sub)headliner maar is wel al de zoveelste keer op Pinkpop inmiddels. En als dat voor 1 gitaarnaam geldt.. maar NBT - Royal Blood/Maneskin - Greta van Fleet stonden er allemaal de afgelopen 3 jaar al en dat is de grote gitaarnaam per dag zowat.quote:Op maandag 4 december 2023 12:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Denk dat je Nothing But Thieves en Calvin Harris als combo-headliners moet zien. Zoals in 2019 The Cure+ Armin van Buuren. Ik vind Måneskin ook te licht als headliner, maar Werchter geeft ze ook die spot.
Grote nieuwe rockbands zijn er idd nietquote:Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NBT prima (sub)headliner maar is wel al de zoveelste keer op Pinkpop inmiddels. En als dat voor 1 gitaarnaam geldt.. maar NBT - Royal Blood/Maneskin - Greta van Fleet stonden er allemaal de afgelopen 3 jaar al en dat is de grote gitaarnaam per dag zowat.
Ofwel rock is gewoon dood, dat is de werkelijke conclusie
quote:Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat je als volwassen persoon zou betalen voor Limp Bizkit.
De volwassen mensen waren vroeger tieners toen ze LB goed vondenquote:Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat je als volwassen persoon zou betalen voor Limp Bizkit.
Concurrentie neemt ook toe. Jera On Air is gegroeid, Graspop geëxplodeerd. Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole zijn erbij gekomen. Die vissen allemaal uit dezelfde vijver.quote:Op maandag 4 december 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk ben je natuurlijk ook wel afhankelijk als organisator van wie er touren en als ik Rock Werchter zie dan hebben die ook maar 1 echte knaller als headliner.
had dan Avril Lavigne Headliner gemaaktquote:Op maandag 4 december 2023 12:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Denk dat je Nothing But Thieves en Calvin Harris als combo-headliners moet zien. Zoals in 2019 The Cure+ Armin van Buuren. Ik vind Måneskin ook te licht als headliner, maar Werchter geeft ze ook die spot.
Als tiener heb ik ze ook wel eens gezien, als dagopener op Dynamo Open Air.quote:Op maandag 4 december 2023 13:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De volwassen mensen waren vroeger tieners toen ze LB goed vonden
zondag juist de minste dag.quote:Op maandag 4 december 2023 12:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
De zondag is oké en de dagkaarten daarvoor zullen snel verkocht zijn. Maar de zaterdag en zeker de vrijdag zijn wel héél mager.
Hear hear, ik heb een paar jaar geleden eens een kaartje van een vriend overgenomen. Het was een van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien. Inspiratieloos cashen 2.0quote:Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dat is t probleem van het festival. Net als bij Paaspop.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Weekendtickets in de pocket via de presale Vodafone, het gaat me eigenlijk niet eens meer om de acts. Zie het vooral als een gezellig weekend met vrienden.
Eens, maar onze groep gaat voor de artiesten die we wel tof vinden wel vooraan staanquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:12 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat is t probleem van het festival. Net als bij Paaspop.
Bijpraten met vrienden en dan op de achtergrond een liedje.
Weinig beleving. Vooral midden op t veld.
Dat mag, maar niet mijn festival.
Hoewel ik de aankleding, terrein, historische waarde ende breedte vd line-up wel vind aanspreken.
Maar op beleving scoren ze echt ondermaats
LB paar jaar geleden op graspop gezien, erg tof.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hear hear, ik heb een paar jaar geleden eens een kaartje van een vriend overgenomen. Het was een van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien. Inspiratieloos cashen 2.0
Nounounou.quote:Op maandag 4 december 2023 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grote nieuwe rockbands zijn er idd niet
Jera on air en Graspop vissen absoluut niet uit dezelfde vijver.quote:Op maandag 4 december 2023 13:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Concurrentie neemt ook toe. Jera On Air is gegroeid, Graspop geëxplodeerd. Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole zijn erbij gekomen. Die vissen allemaal uit dezelfde vijver.
Tuurlijk wel. Er staan genoeg acts op die festivals die vroeger gewoon op Pinkpop werden geboekt. Het programma was toen veel gevarieerder. Al die dedicated metal en punk festivals waren er nog niet of heel klein. Maar wie koopt nou nog een kaartje om bijv. Tool te zien op Pinkpop als ze ook op Graspop staan?quote:Op maandag 11 december 2023 08:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jera on air en Graspop vissen absoluut niet uit dezelfde vijver.
Dynamo open Air, jarenlang het grootste metalfestival van Nederland/Europe, vond zelfs plaats tijdens Pinkpop.quote:Op maandag 11 december 2023 08:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er staan genoeg acts op die festivals die vroeger gewoon op Pinkpop werden geboekt. Het programma was toen veel gevarieerder. Al die dedicated metal en punk festivals waren er nog niet of heel klein. Maar wie koopt nou nog een kaartje om bijv. Tool te zien op Pinkpop als ze ook op Graspop staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |