Hij trekt het niet meer, helemaal "Let me entertain you" ik mis de power en flow .. Ik bedoelm hij doet zijn best maar het is het niet meer zoals vroegerquote:
Dat gevoel heb ik ook inderdaad. Hij heeft er wel een mooie show omheen gebouwdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hij trekt het niet meer, helemaal "Let me entertain you" ik mis de power en flow .. Ik bedoelm hij doet zijn best maar het is het niet meer zoals vroeger
Vermakelijk is het zeker en Don;t look back in anger klonk zeker niet slecht , leuk publiek ook en mooie show dat wel.quote:
Hij gaat zo het podium af met een rollator.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gaat Robbie ook nog zingen vanavond?
Leukste van de dagquote:
Dat is haar dochter. Vond het wel een mooi moment.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets wat ik van Pink niet kon zeggen, die had een te lang stuk van totale matigheid van 9-11 nummers wat gered moest worden door een meisje van.. 13?
Ik 43 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vorig jaar nog, baal echt dat ik er dit jaar niet bij ben
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Tien jaar geleden stond ik daar ook, eerste rij. Steeds in beeld enzo.
Dat deed ie toen wel vaker, kan me nog wel een video van Werchter uit die jaren herinnerenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiek
Moet hij weten. Ik drink liever Hertog Jan ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:09 schreef tong80 het volgende:
Volgens Hart van Nederland net had Robbie Williams Corona.
Geen Grohlsquote:Op zondag 18 juni 2023 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet hij weten. Ik drink liever Hertog Jan ofzo.
All part of the act dusquote:Op zondag 18 juni 2023 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat deed ie toen wel vaker, kan me nog wel een video van Werchter uit die jaren herinneren
Voor het eerst live sinds 2010. Ergo, die heb ik nog nooit live gehoord, ergo; ik had er gister bij moeten zijn.quote:
Wat is het voor muziek ?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Nu op de livestream: Donnie... Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets slechts gezien...En ik heb wat slechte optredens gezien in mijn leven
Dat probeerde ik ook te doorgronden, maar met muziek had het niet zo heel veel te maken. Toen René Froger ook nog eens met feestmuziek het podium op kwam ben ik maar geswitcht naar de Graspop Livestream.quote:
Als je zoiets op de stream zit is het ongetwijfeld pure troep jaquote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Nu op de livestream: Donnie... Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets slechts gezien...En ik heb wat slechte optredens gezien in mijn leven
Slechtste Nederlandse band ooit. Gruwelijke shit.quote:
Met Tim: ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechtste Nederlandse band ooit. Gruwelijke shit.
Daar was ik ook bij.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij.![]()
Volgens mij had 'ie het tegen jou, toen 'ie zei dat je maar beter naar een gaybar kon vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hele weekend niks gehoord maar nu kan ik RHCP live vanaf het balkon horen
Ja loopt achterquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.
Dat was een rapper, totdat Eminem met het nummer Killshot zijn rapcarričre vermoorde. Toen werd ie popmuzikant.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Livestream ligt Machine Gun Kelly nog te rollen op het podium. Niet slecht eigenlijk, ik kende m niet.
Boeie , RHCP laat robbie verbleken tot een zielig hoopje .. crisis en Flea speelt zeer strak op die bas.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met Robbie Fucking Williams gebeurd?
“Muziek”quote:Op zondag 18 juni 2023 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was een rapper, totdat Eminem met het nummer Killshot zijn rapcarričre vermoorde. Toen werd ie popmuzikant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |