Hij trekt het niet meer, helemaal "Let me entertain you" ik mis de power en flow .. Ik bedoelm hij doet zijn best maar het is het niet meer zoals vroegerquote:
Dat gevoel heb ik ook inderdaad. Hij heeft er wel een mooie show omheen gebouwdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hij trekt het niet meer, helemaal "Let me entertain you" ik mis de power en flow .. Ik bedoelm hij doet zijn best maar het is het niet meer zoals vroeger
Vermakelijk is het zeker en Don;t look back in anger klonk zeker niet slecht , leuk publiek ook en mooie show dat wel.quote:
Hij gaat zo het podium af met een rollator.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gaat Robbie ook nog zingen vanavond?
Leukste van de dagquote:
Dat is haar dochter. Vond het wel een mooi moment.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets wat ik van Pink niet kon zeggen, die had een te lang stuk van totale matigheid van 9-11 nummers wat gered moest worden door een meisje van.. 13?
Ik 43 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vorig jaar nog, baal echt dat ik er dit jaar niet bij ben
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Tien jaar geleden stond ik daar ook, eerste rij. Steeds in beeld enzo.
Dat deed ie toen wel vaker, kan me nog wel een video van Werchter uit die jaren herinnerenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik was bij QOTSA op Pinkpop in 2003. Kregen er twee vlak naast me ruzie en stopte Josh Homme met spelen om die gasten toe te spreken. Stond 'ie een beetje dreigementen uit te wisselen met één gek in het publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |