Ik dacht al. Anders kijk ik naae een heel goede tribute bandquote:
Daarvoor zijn ze denk ik net wat te onbekend in Nederland. Subheadliner zou nog kunnen maar een groot festival headlinen zie ik niet gebeuren.quote:
Ik heb ze net zien spelen hè. Daar was mijn observatie op gebaseerd, ik heb verder geen idee wat hip is.Ben ook al 54.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ze denk ik net wat te onbekend in Nederland. Subheadliner zou nog kunnen maar een groot festival headlinen zie ik niet gebeuren.
Je observatie is niks mis mee. Live staat het altijd als een huis en ze hebben meer dan genoeg materiaal om een goede setlist van anderhalf uur of zelfs nog veel langer neer te zetten. Alleen zijn ze in Nederland nooit echt opgepikt door het grotere publiek.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb ze net zien spelen hè. Daar was mijn observatie op gebaseerd, ik heb verder geen idee wat hip is.Ben ook al 54.
Jammer dat dat nergens te zien is voor de geinteresseerde thuiskijker.quote:Op maandag 23 juni 2025 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bagger setlist bij Muse, alsnog een degelijke 8.5
Ik vond Weezer gezapig.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
The last diner party, weezer en nog wel meer. Niet alles is mijn smaak, maar dat is voor PP ook niet zo belangrijk.
Oeps, je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Maar Krezip komt helemaal niet uit Limburg.
Dat is alleen waar als die bands überhaupt dan hadden gekund.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees trouwens net dat Bospop gewoon Snow Patrol, Franz Ferdinand en Black Keys heeft op de affiche, dan heeft Pinkpop toch wel echt wat laten liggen...
Da's ook zo, maar MoJo heeft daar zeker wel een grote vinger in de pap. Nu worden die zakken altijd wel gevuld gezien hun vrijwel monopolie-positie. Alleen Friendly Fire blijft tegenstribbelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is alleen waar als die bands überhaupt dan hadden gekund.
Mee eens.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's ook zo, maar MoJo heeft daar zeker wel een grote vinger in de pap. Nu worden die zakken altijd wel gevuld gezien hun vrijwel monopolie-positie. Alleen Friendly Fire blijft tegenstribbelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |