Boeie , RHCP laat robbie verbleken tot een zielig hoopje .. crisis en Flea speelt zeer strak op die bas.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met Robbie Fucking Williams gebeurd?
“Muziek”quote:Op zondag 18 juni 2023 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was een rapper, totdat Eminem met het nummer Killshot zijn rapcarrière vermoorde. Toen werd ie popmuzikant.
Wel gewoon de meest steady headliner. Geen ellendig saai middenstuk. Maar ook weer geen headliner waar de vonken vanaf spatten. Heel traag allemaalquote:Op zondag 18 juni 2023 23:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Boeie , RHCP laat robbie verbleken tot een zielig hoopje .. crisis en Flea speelt zeer strak op die bas.
Nou ik heb geen mancrush op 'm of gehad. Robbie Williams heeft een goede stem en heeft paar zeer goede nummers laten produceren. Hij ging later eens richting Sinatra en las ergens rond 2009 een stuk marketing mbt een luidspreker die hij gebruikte. Ik had een beeld van goed oud wordende zanger in pak met klasse.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Tsja Robbie. Ontzettend veel sympathie heeft ie. Als er iemand is waar ik een man crush van zou kunnen krijgen is hij het. Maar inderdaad teveel show en te weinig zang.
Voor gays en huisvrouwen.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:50 schreef Beathoven het volgende:
En dan zie je 'm als een ouwe ingrid met kort pittig kapsel in een glitterpak.
hij gaf in de show aan dat hij last had van Long Covid.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Beathoven het volgende:
Wat is er met Robbie Fucking Williams gebeurd?
Oww..daarom danste hij heel expressief en verkleed als de oude Annie Lennox in een glitterpakje.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij gaf in de show aan dat hij last had van Long Covid.
Hier kan ik me wel in vinden ja, al is de zondag dan wel weer vrij veel pop en de gitaarnamen zijn precies namen waar ik niet veel mee heb. Maneskin is als headliner te karig en de zaterdag is gewoon vrij.. leeg.quote:Op maandag 4 december 2023 12:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
De zondag is oké en de dagkaarten daarvoor zullen snel verkocht zijn. Maar de zaterdag en zeker de vrijdag zijn wel héél mager.
Probleem van Harris is dat eigenlijk elk nummer een featuring is. Ik vind hem wel 'pop met een randje' genoeg, maar zo'n DJ set heeft nooit écht gescoord als headliner, niet bij Garrix, niet bij Armin, ook niet echt bij Avicii. En bij Harris voelt het al helemaal nooit echt als eigen product. Waarbij de zang dan waarschijnlijk van bandje komt. Dat is voor een headliner wel een issue op een popfestival. Het is geen Tomorrowland.quote:Op maandag 4 december 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Harris op Pinkpop vind ik wel wat ver gaan. Sheeran is een prima headliner, Maneskin is natuurlijk eigenlijk het soort act dat je net voor de headliner programmeert.
Ik heb niet veel met Ed Sheeran en Sam Smith, maar het zijn wel grote namen. Die combo gaat mensen trekken. Ik vermaak me die dag vooral bij Greta Van Fleet en jeugdsentiment Limp Bizkit en Jane's Addiction.quote:Op maandag 4 december 2023 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden ja, al is de zondag dan wel weer vrij veel pop en de gitaarnamen zijn precies namen waar ik niet veel mee heb. Maneskin is als headliner te karig en de zaterdag is gewoon vrij.. leeg.
Die zondag is ook gewoon prima ja. Ed vind ik nog wel leuk, Sam heb ik minder mee, Hozier ook fijn. Dat is wel een mooi passend drieluik. Ook nog wat lekkere ouderwetse gitaar maar Greta van Fleet vind ik afgrijselijk en Limp Bizkit is kwalitatief natuurlijk om te janken. Jane's wel een verrassing.quote:Op maandag 4 december 2023 12:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Ed Sheeran en Sam Smith, maar het zijn wel grote namen. Die combo gaat mensen trekken. Ik vermaak me die dag vooral bij Greta Van Fleet en jeugdsentiment Limp Bizkit en Jane's Addiction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |