Oh, ken ik niks van.quote:
Die ken ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, ken ik niks van.Ken wel deze.....
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:33 schreef noodgang het volgende:
John Coffey doet t wel goed hoor.
De biergooier
Komt er nog iets interessants ? En is er iets om terug te kijken ?quote:
Ik heb vandaag niet veel gekeken , zo nu en dan maar ik vond het vandaag wat tegenvallen van wat ik heb gezienquote:Op zondag 23 juni 2024 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt er nog iets interessants ? En is er iets om terug te kijken ?
Dit is wel grappig. Geen idee wie het zijn. Waarom geen namen onder in beeld ofzo. En weer dat springende beeld.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet veel gekeken , zo nu en dan maar ik vond het vandaag wat tegenvallen van wat ik heb gezien
Oh ja. Mijn tandarts heet van Kleef.quote:
Elke dag of alleen gisteren?quote:Op maandag 24 juni 2024 14:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wat was het wel weer stervensdruk. Dat het rond de podia volgepakt staat is logisch, maar dat je tegenwoordig op het hele terrein schuifelend loopt kan echt niet.
Vrijdag was het rustig, ik ben zelf ook vroeg weggegaan door de regen. Zaterdag druk. Gisteren extreem druk. Het terrein is gewoon te klein voor de capaciteit die ze willen halen.quote:
Fred moet minder lullen en meer spelen. Dan passen er zo 3 nummers meer in set. Oh en vooral niet een nummer (Break Stuff) twee keer doen. Waar slaat dat op? Maar wat ze wèl hebben gespeeld was gewoon top uitgevoerd.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn vrouw en dochter waren helemaal lyrisch over het optreden van Sam Smith. Krijgt op OOR ook de beste recensie. Limp Bizkit was vooral een beetje sneu, begreep ik.
Klopt, Pinkpop is al een tijdje een boomerfestival.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:54 schreef Lichtloper het volgende:
Prima vermaakt wel weer, maar de line-up was niet om over naar huis te schrijven. Publiek lijkt ook elke keer een beetje ouder te worden, of ligt dat aan mij?
Hoogtepunten: Jeugd van Tegenwoordig, Sam Smith, Meute (kende ik helemaal niet), Hozier, Maneskin
Meute niet kennenquote:Op maandag 24 juni 2024 18:54 schreef Lichtloper het volgende:
Prima vermaakt wel weer, maar de line-up was niet om over naar huis te schrijven. Publiek lijkt ook elke keer een beetje ouder te worden, of ligt dat aan mij?
Hoogtepunten: Jeugd van Tegenwoordig, Sam Smith, Meute (kende ik helemaal niet), Hozier, Maneskin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |