Maar het is toch al heel lang duidelijk dat er gestuurd wordt achter. Nu willen ze beweren dat het een hetze tegen Jeff was maar iedereen wordt gestuurd. Ook Isaac wordt gestuurd dus wat kletst hij nuquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de directe bemoeienis van het personeel.
Het gala misschien?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Eunice gaat zelf kleding maken omdat dat goedkoper is, ze gaat ook een bikini maken
Rupert zei net iets over iets wat 1 juli is, iemand meegekregen wat?
Uiteraard, ze hadden het over Bern die met een big smile van achter vandaan kwam. Die zal spontaan van blijdschap de eerste de beste daar een ... Oh nee, Bern en spontaanquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, ze hadden het over Bern die met een big smile van achter vandaan kwam. Die zal spontaan van blijdschap de eerste de beste daar een ... Oh nee, Bern en spontaan
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, ze hadden het over Bern die met een big smile van achter vandaan kwam. Die zal spontaan van blijdschap de eerste de beste daar een ... Oh nee, Bern en spontaan
Natuurlijk wordt dit een verdien opdracht, de eerste van velenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!!
Maar ja, geen geld, het zal wel weer een verdienopdracht worden.
welja 24 uur in het zwembad met minstens 5 man tegelijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef spapaars het volgende:
Mooi weer buiten doe maar iets met het zwembad, allemaal erin en voor elke minuut geld.
ja het valt wel op, hij praat zelfs in de tweede versnellingquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Goh Bern heeft het hoogste woord nu.. ik heb hč nog nooit zoveel horen praten op de slaapkamer.
Dat zou top zijn want dan is de kans heel groot dat we van Zoë af zijnquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zal het eindelijk iets met de gebarentaal gaan worden???
De slechtst presterende moet de loods verlaten...
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zal het eindelijk iets met de gebarentaal gaan worden???
De slechtst presterende moet de loods verlaten...
jij snapt hem helemaalquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou top zijn want dan is de kans heel groot dat we van Zoë af zijn
hahahaha hoe verzin je hetquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
sjennet want die heeft handlees gebarentaal dyslexie
En dan de rest van de dames de koppen bij elkaar steken en één voor één de mannen wegspelenquote:
Ik hoop het ook wel want naar deze armoede kijken is ook niets aan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
Maar ja, het zal wel weer een supersimpel iets worden waarmee ze in 1 keer heel wat geld binnen kunnen harken
en dan? Elkaar alsnog wegspelen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan de rest van de dames de koppen bij elkaar steken en één voor één de mannen wegspelen![]()
Who runs the world .. girls![]()
![]()
Gisteren had ik het ook juist aangekondigdquote:
Dat doen ze zelf als ze maar zo makkelijk steeds geld uit die pot halen kunnen ze dat ook wel voor het eten doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop het ook wel want naar deze armoede kijken is ook niets aan.
Uiteindelijk wel ja.. er kan er immers maar eentje winnen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan? Elkaar alsnog wegspelen?
Dan heeft bijv Sas, haar vrienden daar in de loods, Bern en Jappie weg moeten spelen om dan babette te laten winnen.
meisjes tegen de jongens, het is toch geen kleuterschool meer
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan de rest van de dames de koppen bij elkaar steken en één voor één de mannen wegspelen![]()
Who runs the world .. girls![]()
![]()
We mogen zo niet denken want we zijn geen kinderen meerquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren had ik het ook juist aangekondigd![]()
Vandaag doei Ice
Ja doei ik denk wat ik wilquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
We mogen zo niet denken want we zijn geen kinderen meer
Of van haar lijf dat Ze het zeker niet meer aan kan doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:36 schreef Snensie het volgende:
Ik zag Janet daarstraks in haar wielrenbroek en topje. Die zouden ze toch van de camera’s weg moeten trekken. Wat een trauma voor kijkers.
Ja maar die verzint wel weer wat anders om haar rollen te showen helaas, maar het is een begin. Toch wel raar eigenlijk want als je ergens gaat werken oid moet je er toch ook een beetje representatief uitzien maar op tv kun je als een malloot rondlopen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of van haar lijf dat Ze het zeker niet meer aan kan doen
Mag hopen dat het veel vlekken achterlaat op haar plamuur en dat ze het voor de opdracht het niet meer bij kan werkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:40 schreef pingu66 het volgende:
Babbel allemaal kusjes geven aan Zoë alsof Zoë ern kleuter is.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mag hopen dat het veel vlekken achterlaat op haar plamuur en dat ze het voor de opdracht het niet meer bij kan werken
Ze kan het wel zelf doen.. maar ze kan het van anderen niet lezenquote:
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat je als een vrouw van 67 jaar er bij probeert le lopen als iemand van 20quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar die verzint wel weer wat anders om haar rollen te showen helaas, maar het is een begin. Toch wel raar eigenlijk want als je ergens gaat werken oid moet je er toch ook een beetje representatief uitzien maar op tv kun je als een malloot rondlopen.
En dan Janet en Zoë laten uitbeelden aan elkaarquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze kan het wel zelf doen.. maar ze kan het van anderen niet lezenGaat leuk worden die opdracht met sjennet
nee nee is weer veranderd in het draaiboek , staat een andere naamquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren had ik het ook juist aangekondigd![]()
Vandaag doei Ice
Precies dat inderdaad. Maar ja ik hou mijn hart vast wat die allemaal gaat kopen op zalando.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat je als een vrouw van 67 jaar er bij probeert le lopen als iemand van 20en als het dan nog zou staan en nog belangrijker, zou passen maar geen van beiden dus.
Alles beweegt en klotst al ze loopt
op de fiets he.. de fietser beeldt een zin uit.. de rest raadt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Nou, gooi die langverwachte gebarenopdracht er maar in.
Ik ben ook benieuwd. Het zal wel wier zoiets worden als die gouden jurk die ze had gekocht.. goedkoop en lelijke stof en dan ook nog niet passendquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Precies dat inderdaad. Maar ja ik hou mijn hart vast wat die allemaal gaat kopen op zalando.
uurtje is tegenwoordig normaalquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:49 schreef lojanda het volgende:
Nou het wachten duurt inmiddels al weer een half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ehm, ik weet het niet. Maar is dit Jeff?Nee en dat is ook niet KimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ehm, ik weet het niet. Maar is dit Jeff?Wat denk je zelf.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop op exact het tegenovergestelde. Nul euro, niet gedekte tafel en niks om een diner van te bereidenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat ze weer eens flink wat geld verdienen waarmee ze goed kunnen uitpakken met lekker eten. Tafels mooi dekken en iedereen in hun goeie goed aan tafel en dan leuke streams van het bereiden van het diner
Daar heeft Kim ook aan meegedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietquote:
Dit is niet bestquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
We pakken de voetjes en maakte dat vast met een touwtje en pakte toen een mes en maakt de geit dood
Jemig Moraima en dan nog lachen ook ,dit deed ze dus uit kattekwaad, ze gingen op toer gekke dingen doen
Mrthe en Zoë zouden erin trappen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet
Maar volgens mij wil Freek doen voorkomen of Kim met een andere man in een hottub zit
ALs je haar net hoorde praten ppff heb nu een totaal ander beeld van haar en ze mag wat mij betreft gelijk naar huis.quote:
Valt mij heel erg tegen van haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
IK pakte een heel klein kuikentje en ik vond dat zo lief. Ik ging met het kuikentje slapen en de volgende ochtend was hij dood. Zegt Moraima
Ja mij ook en dan de manier hoe ze verteld, ook zo trots.quote:
Klinkt ook vooral heel dom.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
IK pakte een heel klein kuikentje en ik vond dat zo lief. Ik ging met het kuikentje slapen en de volgende ochtend was hij dood. Zegt Moraima
Ja super domquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef spapaars het volgende:
Mooi weer buiten doe maar iets met het zwembad, allemaal erin en voor elke minuut geld.
Tja.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:16 schreef Varen het volgende:
Dit was een mooie proef voor Jeffrey geweest
Ja pech voor hun .. nu zitten ze met een Sasquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:16 schreef Varen het volgende:
Dit was een mooie proef voor Jeffrey geweest
Sterker, wilde echt neerzetten geblindeerd centen zoeken op de bodem van het zwembad toen ik die muntenteller zag, maar leek mij toch te gemakkelijk.quote:
Achquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:18 schreef Varen het volgende:
Morrie doet een andere pruik op. Een goedkope
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:18 schreef Varen het volgende:
Ze heeft dus eigenlijk een badmuts met haar!quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:18 schreef Varen het volgende:
WTFquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Moraima zit vol trots te vertellen hoe ze een kleine lammetjes doodgemaakt heeft en verteld hoe ze dan piepen
U maakt zich niet geliefd zo zegt Jasper. Maakt niet uit zegt ze is de waarheid
Zeg de waarheid dan maar niet zegt Wendy
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef chufi het volgende:
Zo dan ... Mirtje haalt ff fr kast leeg ...
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben bang dat dit geen vetpot gaat worden
Ik was ook verbaasd over de dingen die ze verteldequote:
Echt hequote:Op donderdag 8 juni 2023 13:21 schreef schizolientje het volgende:
alsof een pak wat babette aan heeft je warmer houdt in het water, hahahaha
Wow... ik weet niet welke emotie ik hierbij voel...quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Moraima zit vol trots te vertellen hoe ze een kleine lammetjes doodgemaakt heeft en verteld hoe ze dan piepen
U maakt zich niet geliefd zo zegt Jasper. Maakt niet uit zegt ze is de waarheid
Zeg de waarheid dan maar niet zegt Wendy
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Babs gaat met haar kleding in het bad
Water is veel te koud
Straks krijg je een hartinfarct
Ze hebben 25 minutenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:21 schreef schizolientje het volgende:
ze gaan om de beurt maar is er een tijd en mogen ze dan nog een keer als er tijd is????
Heeft ze dan een speciaal pak aan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Water is veel te koud
Ik geef net een link met een SVquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:21 schreef schizolientje het volgende:
ze gaan om de beurt maar is er een tijd en mogen ze dan nog een keer als er tijd is????
Babs wil niet in bikini op tvquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ze dan een speciaal pak aan?
Lijkt mij niet, kletsnat tot de huid, en dan in natte kleding, dan blijf je voor zeker koud.
Bern loopt de hele tijd heel vervelend te grijnzen/lachen, hij zit nog op een roze wolk sinds gisterenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef danaqui het volgende:
Bern hou je bek je lult teveel dee je anders ook niet
Bern 2.0quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef danaqui het volgende:
Bern hou je bek je lult teveel dee je anders ook niet
Alsof het met kleren minder koud is. Lekker met je kleren in chloor water.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Water is veel te koud
Onze baardaapquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
Erik geeft zijn kleine oogjes weer goed de kost, althans zo lijkt he.. hij kijkt verheerlijkt lijkt het, naar de vrouwtjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Water is veel te koud
Multifunctioneelquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft dus eigenlijk een badmuts met haar!
Slimme aanschaf!
Zwembad chloor zal je kleding niet verkleuren als je dat 1 keer doetquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof het met kleren minder koud is. Lekker met je kleren in chloor water.
Je hoeft niet perse in badkleding dus die gaat gewoon met haar opnemen en sportlegging het water in.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
Kan Babs dit wel
In haar bikini op tv ???
In een rood bikinisetje wat voor ondergoed moet doorgaan, op stream komen is natuurlijk ook heel andersquote:
was dus te bang om te praten toen Jeff er nog was? Wat een lafaardquote:
Die ligt er vroeg in en staat laat op. Kost energie hoor zo'n 2.0 installeren. 9 maanden geduurdquote:
Terwijl Bern en Jeffrey best goede gesprekken hebben gehad, wat een onzin allemaal van Bernquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
was dus te bang om te praten toen Jeff er nog was? Wat een lafaard
Straks weekt de pruik los in het waterquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft dus eigenlijk een badmuts met haar!
Slimme aanschaf!
Boven op zijn prijzenpot jaquote:
och jee krijgen we dit nu weerquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De grote schreeuwerd is wegquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tis niksquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die ligt er vroeg in en staat laat op. Kost energie hoor zo'n 2.0 installeren. 9 maanden geduurd
Neuh, zo lang zal ze niet onder water blijven denk ik zomaarquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks weekt de pruik los in het water
Zou fijn zijn als Erik er zo ook over dacht. die harenquote:
Wat een conclusie weerquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mietjes gonna miet....quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pierenbadjequote:Op donderdag 8 juni 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
Had de Febo een eigen zwembad geplaatst als deze er niet had gestaan?
Stond al in het script dat er in de laatste maanden er een zwembad zou komen...quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
Dan hadden ze een andere proef gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
Ja duidelijk dusquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het water er uit tot 20 cm ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat ze niet veel geld vindente moeilijk voor ze.. of het wordt weer aangepast zoals laatst met die bak water..
Zwembad leegpompen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat ze niet veel geld vindente moeilijk voor ze.. of het wordt weer aangepast zoals laatst met die bak water..
Duikbril af kan ook nog..quote:
En dan Zoë waarschijnlijk.. aan een Zoë vind ik het veel erger.. een kind van 22 en die kan op die leeftijd al niks laat staan als ze 61 zou zijn.quote:
Wat een kutwijf is het toch ook hequote:Op donderdag 8 juni 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
morrie moeite om het zwembad in te gaan
zowie: dit kost al 25 minuten
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Zoe weer zuur, dit kost al 5/6 minuten..
Ehh...quote:
Dat bedoel ik maar.. ik vind de oudjes nog niet zo slecht. Janet doet het ook altijdquote:
Zoë zei datquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
DI tkost al 25 minuten zegt Mirthe als Moraima het water in gaat
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net zoveel als Morrie dusSchelen 40 jaar
Is gewoon een heel belangrijke speler in het programmaquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom staat die mic van Babs altijd aan bij de opdrachten de laatste tijd
Het ging er om dat het lang duurde voor Morrie er in was, en ze bleef op haar dooie gemak in dat water terwijl ze er snel uit moest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net zoveel als Morrie dusSchelen 40 jaar
Of ze doet gewoon haar best om veel muntjes te pakken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:39 schreef lojanda het volgende:
Eunice nu.. die blijft ongeacht hoeveel muntjes lang in het zwembad.. stel je voor dat ze niet lang genoeg in beeld zal zijn
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:39 schreef lojanda het volgende:
Eunice nu.. die blijft ongeacht hoeveel muntjes lang in het zwembad.. stel je voor dat ze niet lang genoeg in beeld zal zijn
Tijd zat, ze mogen allemaal maar 1 xquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging er om dat het lang duurde voor Morrie er in was, en ze bleef op haar dooie gemak in dat water terwijl ze er snel uit moest.
Dat weet je bij nummer 1 dus nog niet, hoe het zal lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tijd zat, ze mogen allemaal maar 1 x
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is gewoon een heel belangrijke speler in het programma
larfjes bedoel je, Die kunnen geen kwaadquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:40 schreef lojanda het volgende:
K vraag me af of ze die rode wormen nog in gedachten hebben
Streamwissels valt wel mee als ik velen hier altijd hoor klagen over dat ze altijd op de stream isquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zorgt voor snelle streamwissels en records muteknop rammen
Kom in mijn wollige armenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
'mirthe' 'mirthe' 'mirthe'
[ afbeelding ]
-knip- doe maar nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er al iemand die het 2 minuten onder water heeft volgehouden ?
Ik moet er toch niet aan denken..quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
larfjes bedoel je, Die kunnen geen kwaad
Kijk dat is nog eens slimquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:44 schreef spapaars het volgende:
Jasper schuift eerst de munten bij elkaar
Het leven van een wisselaar valt niet mee! Je wisselt van stream en binnen no time komt ze daar weer binnen giebelen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Streamwissels valt wel mee als ik velen hier altijd hoor klagen over dat ze altijd op de stream is
Had hij maar eerder gegaan, dan hadden de rest dat ook kunnen doen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:44 schreef spapaars het volgende:
Jasper schuift eerst de munten bij elkaar
Jeetje, zelfs daar kan iets negatiefs van worden gemaakt…quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Had hij maar eerder gegaan, dan hadden de rest dat ook kunnen doen!
Ja ze blijven haar elke keer weer opzoeken als ze uit beeld looptquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het leven van een wisselaar valt niet mee! Je wisselt van stream en binnen no time komt ze daar weer binnen giebelen.
Maar het was toch de opdracht om onder water muntjes te verzamelen. Ik zie liever iemand die zijn best doet als mensen die erin en eruit gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:44 schreef mootie het volgende:
Nog zo’n aandachtsverzamelaar, Bern lang onder.
En ook daar is over nagedachtquote:
Nope, zeker niet negatief bedoelt, positief juist.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs daar kan iets negatiefs van worden gemaakt…
Ja tuurlijk, mijn post was sarcastisch. Bern deed het prima.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:47 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar het was toch de opdracht om onder water muntjes te verzamelen. Ik zie liever iemand die zijn best doet als mensen die erin en eruit gaan.
Die is al geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel is de tijd om voor Marciano, zodat zijn hartritme meter niet op hol slaat.
an hebben ze niksquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel is de tijd om voor Marciano, zodat zijn hartritme meter niet op hol slaat.
Mssn te weinig geld gepakt, dus worden ze nu gematstquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:50 schreef lojanda het volgende:
Nou leuk dat de scheids nu pas zegt dat als je bovenwater bent je je handen mag legen en weer een poging mag doen.. wat is dat dan. Weer voor BS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |