Het leven van een wisselaar valt niet mee! Je wisselt van stream en binnen no time komt ze daar weer binnen giebelen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Streamwissels valt wel mee als ik velen hier altijd hoor klagen over dat ze altijd op de stream is
Had hij maar eerder gegaan, dan hadden de rest dat ook kunnen doen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:44 schreef spapaars het volgende:
Jasper schuift eerst de munten bij elkaar
Jeetje, zelfs daar kan iets negatiefs van worden gemaakt…quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Had hij maar eerder gegaan, dan hadden de rest dat ook kunnen doen!
Ja ze blijven haar elke keer weer opzoeken als ze uit beeld looptquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het leven van een wisselaar valt niet mee! Je wisselt van stream en binnen no time komt ze daar weer binnen giebelen.
Maar het was toch de opdracht om onder water muntjes te verzamelen. Ik zie liever iemand die zijn best doet als mensen die erin en eruit gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:44 schreef mootie het volgende:
Nog zo’n aandachtsverzamelaar, Bern lang onder.
En ook daar is over nagedachtquote:
Nope, zeker niet negatief bedoelt, positief juist.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs daar kan iets negatiefs van worden gemaakt…
Ja tuurlijk, mijn post was sarcastisch. Bern deed het prima.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:47 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar het was toch de opdracht om onder water muntjes te verzamelen. Ik zie liever iemand die zijn best doet als mensen die erin en eruit gaan.
Die is al geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel is de tijd om voor Marciano, zodat zijn hartritme meter niet op hol slaat.
an hebben ze niksquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Met een beetje mazzel is de tijd om voor Marciano, zodat zijn hartritme meter niet op hol slaat.
Mssn te weinig geld gepakt, dus worden ze nu gematstquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:50 schreef lojanda het volgende:
Nou leuk dat de scheids nu pas zegt dat als je bovenwater bent je je handen mag legen en weer een poging mag doen.. wat is dat dan. Weer voor BS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |