Wow... ik weet niet welke emotie ik hierbij voel...quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Moraima zit vol trots te vertellen hoe ze een kleine lammetjes doodgemaakt heeft en verteld hoe ze dan piepen
U maakt zich niet geliefd zo zegt Jasper. Maakt niet uit zegt ze is de waarheid
Zeg de waarheid dan maar niet zegt Wendy
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Babs gaat met haar kleding in het bad
Water is veel te koud
Straks krijg je een hartinfarct
Ze hebben 25 minutenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:21 schreef schizolientje het volgende:
ze gaan om de beurt maar is er een tijd en mogen ze dan nog een keer als er tijd is????
Heeft ze dan een speciaal pak aan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Water is veel te koud
Ik geef net een link met een SVquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:21 schreef schizolientje het volgende:
ze gaan om de beurt maar is er een tijd en mogen ze dan nog een keer als er tijd is????
Babs wil niet in bikini op tvquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ze dan een speciaal pak aan?
Lijkt mij niet, kletsnat tot de huid, en dan in natte kleding, dan blijf je voor zeker koud.
Bern loopt de hele tijd heel vervelend te grijnzen/lachen, hij zit nog op een roze wolk sinds gisterenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef danaqui het volgende:
Bern hou je bek je lult teveel dee je anders ook niet
Bern 2.0quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef danaqui het volgende:
Bern hou je bek je lult teveel dee je anders ook niet
Alsof het met kleren minder koud is. Lekker met je kleren in chloor water.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Water is veel te koud
Onze baardaapquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
Erik geeft zijn kleine oogjes weer goed de kost, althans zo lijkt he.. hij kijkt verheerlijkt lijkt het, naar de vrouwtjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Water is veel te koud
Multifunctioneelquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft dus eigenlijk een badmuts met haar!
Slimme aanschaf!
Zwembad chloor zal je kleding niet verkleuren als je dat 1 keer doetquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof het met kleren minder koud is. Lekker met je kleren in chloor water.
Je hoeft niet perse in badkleding dus die gaat gewoon met haar opnemen en sportlegging het water in.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:18 schreef greysbones het volgende:
Kan Babs dit wel
In haar bikini op tv ???
In een rood bikinisetje wat voor ondergoed moet doorgaan, op stream komen is natuurlijk ook heel andersquote:
was dus te bang om te praten toen Jeff er nog was? Wat een lafaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |