Mag hopen dat het veel vlekken achterlaat op haar plamuur en dat ze het voor de opdracht het niet meer bij kan werkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:40 schreef pingu66 het volgende:
Babbel allemaal kusjes geven aan Zoë alsof Zoë ern kleuter is.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mag hopen dat het veel vlekken achterlaat op haar plamuur en dat ze het voor de opdracht het niet meer bij kan werken
Ze kan het wel zelf doen.. maar ze kan het van anderen niet lezenquote:
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat je als een vrouw van 67 jaar er bij probeert le lopen als iemand van 20quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar die verzint wel weer wat anders om haar rollen te showen helaas, maar het is een begin. Toch wel raar eigenlijk want als je ergens gaat werken oid moet je er toch ook een beetje representatief uitzien maar op tv kun je als een malloot rondlopen.
En dan Janet en Zoë laten uitbeelden aan elkaarquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze kan het wel zelf doen.. maar ze kan het van anderen niet lezenGaat leuk worden die opdracht met sjennet
nee nee is weer veranderd in het draaiboek , staat een andere naamquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren had ik het ook juist aangekondigd![]()
Vandaag doei Ice
Precies dat inderdaad. Maar ja ik hou mijn hart vast wat die allemaal gaat kopen op zalando.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat je als een vrouw van 67 jaar er bij probeert le lopen als iemand van 20en als het dan nog zou staan en nog belangrijker, zou passen maar geen van beiden dus.
Alles beweegt en klotst al ze loopt
op de fiets he.. de fietser beeldt een zin uit.. de rest raadt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Nou, gooi die langverwachte gebarenopdracht er maar in.
Ik ben ook benieuwd. Het zal wel wier zoiets worden als die gouden jurk die ze had gekocht.. goedkoop en lelijke stof en dan ook nog niet passendquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Precies dat inderdaad. Maar ja ik hou mijn hart vast wat die allemaal gaat kopen op zalando.
uurtje is tegenwoordig normaalquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:49 schreef lojanda het volgende:
Nou het wachten duurt inmiddels al weer een half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ehm, ik weet het niet. Maar is dit Jeff?Nee en dat is ook niet KimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ehm, ik weet het niet. Maar is dit Jeff?Wat denk je zelf.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop op exact het tegenovergestelde. Nul euro, niet gedekte tafel en niks om een diner van te bereidenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat ze weer eens flink wat geld verdienen waarmee ze goed kunnen uitpakken met lekker eten. Tafels mooi dekken en iedereen in hun goeie goed aan tafel en dan leuke streams van het bereiden van het diner
Daar heeft Kim ook aan meegedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietquote:
Dit is niet bestquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
We pakken de voetjes en maakte dat vast met een touwtje en pakte toen een mes en maakt de geit dood
Jemig Moraima en dan nog lachen ook ,dit deed ze dus uit kattekwaad, ze gingen op toer gekke dingen doen
Mrthe en Zoë zouden erin trappen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet
Maar volgens mij wil Freek doen voorkomen of Kim met een andere man in een hottub zit
ALs je haar net hoorde praten ppff heb nu een totaal ander beeld van haar en ze mag wat mij betreft gelijk naar huis.quote:
Valt mij heel erg tegen van haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
IK pakte een heel klein kuikentje en ik vond dat zo lief. Ik ging met het kuikentje slapen en de volgende ochtend was hij dood. Zegt Moraima
Ja mij ook en dan de manier hoe ze verteld, ook zo trots.quote:
Klinkt ook vooral heel dom.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
IK pakte een heel klein kuikentje en ik vond dat zo lief. Ik ging met het kuikentje slapen en de volgende ochtend was hij dood. Zegt Moraima
Ja super domquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |