welja 24 uur in het zwembad met minstens 5 man tegelijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef spapaars het volgende:
Mooi weer buiten doe maar iets met het zwembad, allemaal erin en voor elke minuut geld.
ja het valt wel op, hij praat zelfs in de tweede versnellingquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Goh Bern heeft het hoogste woord nu.. ik heb hè nog nooit zoveel horen praten op de slaapkamer.
Dat zou top zijn want dan is de kans heel groot dat we van Zoë af zijnquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zal het eindelijk iets met de gebarentaal gaan worden???
De slechtst presterende moet de loods verlaten...
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zal het eindelijk iets met de gebarentaal gaan worden???
De slechtst presterende moet de loods verlaten...
jij snapt hem helemaalquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou top zijn want dan is de kans heel groot dat we van Zoë af zijn
hahahaha hoe verzin je hetquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
sjennet want die heeft handlees gebarentaal dyslexie
En dan de rest van de dames de koppen bij elkaar steken en één voor één de mannen wegspelenquote:
Ik hoop het ook wel want naar deze armoede kijken is ook niets aan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:30 schreef xsaskiax het volgende:
Maar ja, het zal wel weer een supersimpel iets worden waarmee ze in 1 keer heel wat geld binnen kunnen harken
en dan? Elkaar alsnog wegspelen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan de rest van de dames de koppen bij elkaar steken en één voor één de mannen wegspelen![]()
Who runs the world .. girls![]()
![]()
Gisteren had ik het ook juist aangekondigdquote:
Dat doen ze zelf als ze maar zo makkelijk steeds geld uit die pot halen kunnen ze dat ook wel voor het eten doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop het ook wel want naar deze armoede kijken is ook niets aan.
Uiteindelijk wel ja.. er kan er immers maar eentje winnen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan? Elkaar alsnog wegspelen?
Dan heeft bijv Sas, haar vrienden daar in de loods, Bern en Jappie weg moeten spelen om dan babette te laten winnen.
meisjes tegen de jongens, het is toch geen kleuterschool meer
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan de rest van de dames de koppen bij elkaar steken en één voor één de mannen wegspelen![]()
Who runs the world .. girls![]()
![]()
We mogen zo niet denken want we zijn geen kinderen meerquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren had ik het ook juist aangekondigd![]()
Vandaag doei Ice
Ja doei ik denk wat ik wilquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
We mogen zo niet denken want we zijn geen kinderen meer
Of van haar lijf dat Ze het zeker niet meer aan kan doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:36 schreef Snensie het volgende:
Ik zag Janet daarstraks in haar wielrenbroek en topje. Die zouden ze toch van de camera’s weg moeten trekken. Wat een trauma voor kijkers.
Ja maar die verzint wel weer wat anders om haar rollen te showen helaas, maar het is een begin. Toch wel raar eigenlijk want als je ergens gaat werken oid moet je er toch ook een beetje representatief uitzien maar op tv kun je als een malloot rondlopen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of van haar lijf dat Ze het zeker niet meer aan kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |