Daar heeft Kim ook aan meegedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietquote:
Dit is niet bestquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
We pakken de voetjes en maakte dat vast met een touwtje en pakte toen een mes en maakt de geit dood
Jemig Moraima en dan nog lachen ook ,dit deed ze dus uit kattekwaad, ze gingen op toer gekke dingen doen
Mrthe en Zoë zouden erin trappen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet
Maar volgens mij wil Freek doen voorkomen of Kim met een andere man in een hottub zit
ALs je haar net hoorde praten ppff heb nu een totaal ander beeld van haar en ze mag wat mij betreft gelijk naar huis.quote:
Valt mij heel erg tegen van haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
IK pakte een heel klein kuikentje en ik vond dat zo lief. Ik ging met het kuikentje slapen en de volgende ochtend was hij dood. Zegt Moraima
Ja mij ook en dan de manier hoe ze verteld, ook zo trots.quote:
Klinkt ook vooral heel dom.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
IK pakte een heel klein kuikentje en ik vond dat zo lief. Ik ging met het kuikentje slapen en de volgende ochtend was hij dood. Zegt Moraima
Ja super domquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |