Opgegeten, was ook niet nodig voor het eliminatie spel, wel een grappige verwijzing naar wat er zou komen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee, er is ieder geval boter kaas en eieren toch![]()
Of hebben ze dat na het boter kaas en eieren spel weer meegenomen
Morguh.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opgegeten, was ook niet nodig voor het eliminatie spel, wel een grappige verwijzing naar wat er zou komen.
GM
Er was heel even twijfel, maar omdat er geen bericht aan was toegevoegd, hebben ze het lekker geconsumeerd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh.
Thnx, ja was zeker een leuke verwijzing en ze hadden op een slimme manier toch weer iets te eten
O Jee dus er kan nog van alles opvolgen dat ze het ongevraagd hebben opgegetenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er was heel even twijfel, maar omdat er geen bericht aan was toegevoegd, hebben ze het lekker geconsumeerd.
Hadden ze maar een berichtje moeten toevoegen, als je voedsel binnen brengt vreten ze het op ook.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee dus er kan nog van alles opvolgen dat ze het ongevraagd hebben opgegeten
Ooh is dat al op...Zoe wilde dat voor vanmorgen bewaren...quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opgegeten, was ook niet nodig voor het eliminatie spel, wel een grappige verwijzing naar wat er zou komen.
GM
Weet niet of alles ook op isquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh is dat al op...Zoe wilde dat voor vanmorgen bewaren...
Maar Zoë is geen manager meerquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Allemaal een gele kaart... en jij en zij en hij...quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel lenig zegquote:
Ze hadden een mail gehad met " eet smakelijk, geniet van het ontbijt" dus ze konden het gewoon opetenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En 10.000 uit de pot voor .......jij en zij en hij.....10.000 x15quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Allemaal een gele kaart... en jij en zij en hij...
Thnx, dat is dan wel weer lief van zequote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef danaqui het volgende:
Ze
[..]
Ze hadden een mail gehad met " eet smakelijk, geniet van het ontbijt" dus ze konden het gewoon opeten
Gisterenochtend was ze nog manager... toen heeft ze dat gezegd...quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Zoë is geen manager meerdie zal wel even moeten wennen geen baas meer te zijn
Ja uiteraard...quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En 10.000 uit de pot voor .......jij en zij en hij.....10.000 x15
Zoe heeft daar niets meer over te zeggenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Overruled...jammer joh (zoe dan he)quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisterenochtend was ze nog manager... toen heeft ze dat gezegd...
die was vies bezig ice ook over paar bewonersquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:25 schreef woxxel het volgende:
Gisternacht leek het alsof ze dachten dat ze niet op stream waren. Ice die nogal negatief deed over k5 en imi die nog nooit zoveel gepraat heeft.
als je pruik maar goed zit.............quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Eunice zit voor telezen in de kas, maar bijna niet te verstaan![]()
En Moraima bezig haar pruik goed te zetten
DIt is echt een lelijke pruik zo een waarvan je goed kan zien dat het een pruik isquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
als je pruik maar goed zit.............
wat wil je van goedkoop spulquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is echt een lelijke pruik zo een waarvan je goed kan zien dat het een pruik is
Brief met wachtwoorden heeft ze boven liggen, dus als dat het was, had ze wel even die gepakt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Is Moirama het wachtwoord vergeten?
Ik zie haar de trap aflopen en mompelen "ben ik gek geworden ofzo
Ze hebben nog geld zat en weer een veelvraat minder te voeden ... oh wacht ... wat at Jeff eik?quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verdienopdracht hebben ze wel nodig om boodschappen te kunnen doen.
Nou en, ze heeft de tijd en hoeft nergens naar toequote:Op donderdag 8 juni 2023 08:39 schreef mootie het volgende:
Het gaat ook allemaal zo laaaangzaaaam bij Morrie…
Jaaa maar ze kan haar kantoor niet in zonder de code in te drukken. Ik denk dat ze die is vergeten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Brief met wachtwoorden heeft ze boven liggen, dus als dat het was, had ze wel even die gepakt.
begint al goedquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa maar ze kan haar kantoor niet in zonder de code in te drukken. Ik denk dat ze die is vergeten.
Volgens eigen beweringen bitter weinig, daarom moesten ze hem tabak gunnen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben nog geld zat en weer een veelvraat minder te voeden ... oh wacht ... wat at Jeff eik?
ha tabak was voor hem eten en bier ookquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens eigen beweringen bitter weinig, daarom moesten ze hem tabak gunnen.
MissHollyMotherFoKkerquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:46 schreef spapaars het volgende:
Zij die Jef fataal werd is ook uit bed.
Ze wist de deur te openen, en we weten niet of ze iets is vergeten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
Moiriama kreeg wel heel veel info gisteren. Dat moet je allemaal maar opslaan als 60+ er.
En Janken omdat Jeffrey weg moest en die verkiezing.
Nier raar dat je dingen vergeet.
Oh echt? Ik zag alleen dat ze de trap af liep en tegen zichzelf zei : "ben ik gek geworden".quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wist de deur te openen, en we weten niet of ze iets is vergeten.
Want de lijst met wachtwoorden liggen ook boven.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zag alleen dat ze de trap af liep en tegen zichzelf zei : "ben ik gek geworden".
Ik schreef ook "ik denk", niet dat ik het zeker wist.![]()
Misschien sloeg het op dat ze nog in haar pon liep. Nu is ze aangekleed en bijna opgemaakt.
Kan ze aan haar taak als manager netjes beginnen.
Boter kaas en eieren hebben ze nog dus dat eten ze vandaag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brood?quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren hebben ze nog dus dat eten ze vandaag.
Febo stuurde mail " geniet van jullie ontbijt"
Maar toch durfde ze het niet op te eten.
Bij de eliopdracht zei Hanelore dat ze hoopte dat ze hadden genoten van het ontbijt want vandaag was het voor 1 iemand het laatste ontbijt.
Verder is er niet zoveel meer te eten behalve restjes en 40 eieren kaas en eieren.geen geld.
Die moet je niet als hulp hebben jee wat is dat een slome poetser zegquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
De handen van Moirama zijn zorgvuldig gepoetst evenals de standaart waar een foto van haar kinderen in staat... de dag kan nu beginnen voor manager Moirama... ze gaat al een beetje neuriën, dus dat komt goed..
Niet dat schiet niet echt lekker op... mooi op d'r gemakkie net als in curaçao..quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet je niet als hulp hebben jee wat is dat een slome poetser zeg
Komen er morgen geen hulzen binnen voor Jeffquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren hebben ze nog dus dat eten ze vandaag.
Febo stuurde mail " geniet van jullie ontbijt"
Maar toch durfde ze het niet op te eten.
Bij de eliopdracht zei Hanelore dat ze hoopte dat ze hadden genoten van het ontbijt want vandaag was het voor 1 iemand het laatste ontbijt.
Verder is er niet zoveel meer te eten behalve restjes en 40 eieren kaas en eieren.geen geld.
daarom is zo ook geen hulpquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet je niet als hulp hebben jee wat is dat een slome poetser zeg
Een hele slof peuken zelfs. Stevig ontbijtquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen er morgen geen hulzen binnen voor Jeff
dat was niet alleen voor jeff...geen idee verderquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is ze wel?quote:
Maar alles is wel netjes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet dat schiet niet echt lekker op... mooi op d'r gemakkie net als in curaçao..
geen ideequote:
Ik heb hier gelezen dat ze productie werk heeft gedaan en in de horeca gewerkt.quote:
Dat ben ik met je eens...quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar alles is wel netjes.
Ik heb liever dat Moirama mij helpt met poetsen dan Janet. Dat gaat snel en met de franse slag.
geannuleerd zegde zoe , moesten ze toch komen zijn ze voor wendyquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Een hele slof peuken zelfs. Stevig ontbijt
denk eerder babetquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben zat eten.
Ontbijt brood met kaas en worst Lunch eitjes bakken met brood en vanavond pizza.
Isaac kan iemands stem niet meer horen. Zoe ?
Ze moeten duidelijker zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:31 schreef Harry het volgende:
Babette (zonder microfoon) en Zoe fluisteren over het gesprek dat Babette en Isaac de afgelopen nacht hadden.
Over de stemmen van Babette en Zoe, en wat Isaac daarvan vond.
Dan vindt De Stem het genoeg......
Je zou hem er zo in kunnen schuivenquote:
Zou helpen, even Hannelore die tekst laten in spreken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten duidelijker zijn.
Niet ‘microfoon checken’ maar gewoon ‘Bep, niet fluisteren’.
Dan sta je voor paal als dat 80 keer per dag door de loods schalt.
Nee, hij zegt juist niks. Hij is niet duidelijk. All is good all is good.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
ik ik ik ik wil er voor je zijn, hij wil dat helemaal niet en zegt nog net niiet ROT OP al zou ze dat mssch wel begrijpen
Je kunt zien dat hij nog weinig geduld heeftquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
ik ik ik ik wil er voor je zijn, hij wil dat helemaal niet en zegt nog net niiet ROT OP al zou ze dat mssch wel begrijpen
En maar rollen met z'n ogen als die bij haar weg looptquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
Ontploft hij maar eens een keerquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt zien dat hij nog weinig geduld heeft
Niet zonder eerst duidelijk te zijn. Hij zegt nu steeds dat alles ok is, niks aan het handje, alles priem.quote:
ice vreet zich op van binnenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zonder eerst duidelijk te zijn. Hij zegt nu steeds dat alles ok is, niks aan het handje, alles priem.
Ja met Mexxquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
hebben we Zoe eigenlijk ooit zien sporten?
Alles beter dan er een tegenstander van maken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Wat geeft Isaac altijd tegenstrijdige berichten.. of wil hij gewoon graag dat Zoe hem elke keer op komt zoeken...
Hulzen en een slof sigaretten. Hij heeft aangeven dat Wendy het mag hebben. Er benieuwd of het dan ook naar haar gaat of dat Rupert het gaat regelen en dan net iets meer voor zichzelf houdt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt hij dat niet.. hij denkt het wel maar het kan nu nog niet want hij heeft nog nodig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice zou eens heel duidelijk moeten zeggen dat Zoe zich niet met hem moet bemoeien, misschien wordt het dan eens duidelijk bij haar!
Dat wordt zo weer huilen want niemand heeft tijd en aandacht voor haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
Dan moet zoe maar achter Babs aan … maar die sport
Preciesquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt zo weer huilen want niemand heeft tijd en aandacht voor haar.
had ze dat ook niet vlak voor ze manager was...huilen omdat ze zich ook verveelde en dat ze naar huis wildequote:Op donderdag 8 juni 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt zo weer huilen want niemand heeft tijd en aandacht voor haar.
Klopt, Jeff heeft zich af en toe laten ontvallen dat hij 8 maanden had vol te maken. Ook dat hij niet uit zichzelf zou weggaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:57 schreef Charmian het volgende:
Toch eigenlijk wel heel toevallig dat babs opeens dit soort lesjes geeft en waar mori aan mee kan doen. Het gevoel bekruipt mij opeens dat het vertrek van sjeffie voorbestemd was in de zin van een aflopend contract. Bijzonder ook wel dat de eliminatie op eenzelfde dag met managerverkiezingen, ook niet eerder geweest volgens mij. En als ik er verder over nadenk, heb ik hetzelfde bij esther en kenzy. Daar waren ook hints vooraf wanneer ze naar huis konden gaan en prompt is er een eliminatie die ze verliezen.
Jij denkt dat Babette opgedragen heeft gekregen om met Moraima te gaan dansen / sporten in de ochtend omdat Jeff weg zou gaan omdat zijn contract is afgelopenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:57 schreef Charmian het volgende:
Toch eigenlijk wel heel toevallig dat babs opeens dit soort lesjes geeft en waar mori aan mee kan doen. Het gevoel bekruipt mij opeens dat het vertrek van sjeffie voorbestemd was in de zin van een aflopend contract. Bijzonder ook wel dat de eliminatie op eenzelfde dag met managerverkiezingen, ook niet eerder geweest volgens mij. En als ik er verder over nadenk, heb ik hetzelfde bij esther en kenzy. Daar waren ook hints vooraf wanneer ze naar huis konden gaan en prompt is er een eliminatie die ze verliezen.
Meerdere keren heeft ze dat al gehad.. het is gewoon een vervelend verwend kind.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
had ze dat ook niet vlak voor ze manager was...huilen omdat ze zich ook verveelde en dat ze naar huis wilde
Ik geloof daar niet zo in, Jeff leek echt verrast en ze hadden beiden evenveel kansen. Sterker nog, Jeff had meerdere kansen om te winnen. Maar goed, opgehoepeld met de perfecte kandidaat.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:57 schreef Charmian het volgende:
Ze moeten dat kind gewoon een eigen ballenbak geven, dan heb je geen kind aan haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
had ze dat ook niet vlak voor ze manager was...huilen omdat ze zich ook verveelde en dat ze naar huis wilde
En zó is dat.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
Jeff had het heel moeilijk toen Kim wegging en wilde het liefste met haar mee maar hij zat er nu echt nog wel voor de winst. Dat hij blij is dat hij nu thuis is bij Kim en zijn familie? Zeker weten en ook zal hij enorm opgelucht zijn dat het voorbij is maar hij heeft gewoon het spel verloren, niets meer en niets minder.
Dat moet dan de achterliggende gedachte zijn... en dat snap ik ook wel.. maar toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles beter dan er een tegenstander van maken.
'opgedragen' lijkt me niet, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat het gevraagd isquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij denkt dat Babette opgedragen heeft gekregen om met Moraima te gaan dansen / sporten in de ochtend omdat Jeff weg zou gaan omdat zijn contract is afgelopenGaat dat niet een beetje ver?
Ondanks ik niets met die jongen heb, vind het een watje, ben ik dit zeker met je eens...quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:01 schreef schizolientje het volgende:
ik vind Jappie altijd zo grappig als hij mee doet
Hij heeft gewoon verloren en dat is het.Jeff en Isaac hebben gisteren in k4 nog een gesprek gehad over hoe alles is gelopen en daar kun je duidelijk horen dat ze nog allerlei plannen hadden. Dus als dit was opgezet dan waren er ook geen plannen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
'opgedragen' lijkt me niet, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat het gevraagd is
Ze heeft gewoon het roer omgegooid en wil de laatste maanden zich klaarstomen voor de finale. Ik vind dit alleen maar heel slim. Daarbij zegt ze zelf ook dat ze niet alleen maar gezien wordt als een straffe roker en feestbeest met al die alcohol. Ze zei ook dat het op het laatst alleen nog maar om het drinken ging en dat zag ze niet meer zitten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:11 schreef schizolientje het volgende:
en dat Babette ineens die lesje geeft had te maken met het stoppen roken en drinken en ze wilde ineens gezond enz zijn en zoal de meest stoppers van wat dan ook eigenlijk vinden dat iedereen dat dan ook moet doen ging ze aan de gaang. Op zich wel leuk
En hij had net zo veel kans om het te winnen, en dan was hij fluitend de finale ingerold. Want dan had helemaal niemand het meer tegen hem op durven nemen, want dan had hij twee eliminaties overwonnen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
Jeff had het heel moeilijk toen Kim wegging en wilde het liefste met haar mee maar hij zat er nu echt nog wel voor de winst. Dat hij blij is dat hij nu thuis is bij Kim en zijn familie? Zeker weten en ook zal hij enorm opgelucht zijn dat het voorbij is maar hij heeft gewoon het spel verloren, niets meer en niets minder.
Hier kan ik ten dele in meegaan vwb het respect, maar....dat heeft zij bij mij verloren door alle valse, gemene streken, de manier waarop zij met mensen omgaat verdient verre van respect.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon het roer omgegooid en wil de laatste maanden zich klaarstomen voor de finale. Ik vind dit alleen maar heel slim. Daarbij zegt ze zelf ook dat ze niet alleen maar gezien wordt als een straffe roker en feestbeest met al die alcohol. Ze zei ook dat het op het laatst alleen nog maar om het drinken ging en dat zag ze niet meer zitten.
Ik zeg respect
En waar doel je dan op? Wendy?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier kan ik ten dele in meegaan vwb het respect, maar....dat heeft zij bij mij verloren door alle valse, gemene streken, de manier waarop zij met mensen omgaat verdient verre van respect.
Echt he, zat het net te denken hebben we toch al genoeg gezien de afgelopen maanden dat geplamuurquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:19 schreef lojanda het volgende:
Ik snap wel dat ze het sporten wegdraaien en inzoomen op het plamuren van Zoë, dat is ook veel interessanter om naar te kijken
Echt ongekend weer..quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, zat het net te denken hebben we toch al genoeg gezien de afgelopen maanden dat geplamuur
Hoe heeft Isaac eigenlijk gereageerd op het feit dat Marciano of Jeff heeft gestemd( Meende te lezen dat hij dat gedaan had)quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verloren en dat is het.Jeff en Isaac hebben gisteren in k4 nog een gesprek gehad over hoe alles is gelopen en daar kun je duidelijk horen dat ze nog allerlei plannen hadden. Dus als dit was opgezet dan waren er ook geen plannen.
lekker hoor, zo uit je nest het zwembad induiken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Janet vindt s' morgens even zwemmen wel fijn. Zwembad is eigenlijk net te klein
Heeft hij niet gedaan. Zoe. En daar is hij niet blij mee. Zoe denkt dat hij dat niet weet dacht ik.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heeft Isaac eigenlijk gereageerd op het feit dat Marciano of Jeff heeft gestemd( Meende te lezen dat hij dat gedaan had)
Marciano heeft toch op Sasha gestemd..quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Het had Sas niets uitgemaakt als ze naar huis had gemoeten.
Ze wilde graag tegen Jeff spelen omdat hij altijd zei dat hij iedereen er uitspeelde en ze dacht kom maar op.
O meende gelezen te hebben dat Marciano ook op Jeff had gestemdquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heeft hij niet gedaan. Zoe. En daar is hij niet blij mee. Zoe denkt dat hij dat niet weet dacht ik.
Ja dat snap ik dat je Babette bedoelt.. maar gaat het dan over hoe ze Wendy behandeld?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Neeeeee, zeker niet, Babs bedoel ik!
Het maakte niks uit hoeveel er op Jeffrey ging en op Sasha. Er moesten twee deelnemers tegen elkaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O meende gelezen te hebben dat Marciano ook op Jeff had gestemd
Zoë is heel duidelijk geweest dat ze op Jeff ging, ook tegen Isaac
Kan hij wel niet blij om zijn maar hierdoor is Jeff wel naar huis![]()
Pluspuntje voor zoë in deze
Sjonge jonge jongequote:Op donderdag 8 juni 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Marciano heeft op Zoe gestemd... oké..
Nee hoor Marciano heeft ook op Sasha gestemd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heeft Isaac eigenlijk gereageerd op het feit dat Marciano of Jeff heeft gestemd( Meende te lezen dat hij dat gedaan had)
SPOILER: ZoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MoraimaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus goed ingeschat en goed gespeeld.. ze wilde heel graag van hem af en dat is ze gelukt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Het had Sas niets uitgemaakt als ze naar huis had gemoeten.
Ze wilde graag tegen Jeff spelen omdat hij altijd zei dat hij iedereen er uitspeelde en ze dacht kom maar op.
Zeker met je eens!!quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat je Babette bedoelt.. maar gaat het dan over hoe ze Wendy behandeld?
Iedereen roddelt daar en iedereen probeert zelf zover mogelijk te komen. Als we het dan hebben over hoe ze mensen behandeld? Hoe heeft Jeff mensen behandeld en hoe roddelde JW wel niet. Hoe hebben de mensen uit k3 veel mensen behandeld. Isaac loopt vanaf het begin al tussen iedereen te stoken en bommetjes te droppen en die roddelt er ook flink op los en lult met iedereen mee. Hoe neerbuigend gedraagt Eunice zich niet naar mensen. Dan hebbennwe nog een Sasha die iedereen vervloekt voor alles wat vies en vuil is. Mirthe en Kenzy roddelden er flink oplos en Mirthe had zelfs dood verwensingen. Dan hebben we het nog niet over Zoë want dat is nog de grootste roddel queen en stoker die er rondloopt. Ook Wendy doet vrolijk mee met roddelen en spreekt nu ook slecht over Mirthe waar ze de afgelopen weken zogenaamd zo leuk mee was en het zo leuk vond om mee te sporten.
Ik vind dat Babette het nog niet zo slecht doet.. ze zit net zo goed in het spel en tuurlijk roddelt ze maar zij doet het iig altijd nog een stuk netter dan velen daar. Je hoort haar nooit schelden of vloeken.. toch echt wel van een ander niveau hoe zij het speelt.
Nou hij heeft best vaak beneden in bed geslapen.. hij kruipt graag tegen Wendy aan tochquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper zegt dat hij voor het eerst beneden sinds 9 maanden
Janet vraagt of hi j zich boven niet meer beschermd voelde, nu loopt iedereen maar om je bed heen.
Jasper heeft er geen last van
O jaquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou hij heeft best vaak beneden in bed geslapen.. hij kruipt graag tegen Wendy aan toch
Nee hij heeft op Sasha gestemd en Eunice heeft op Zoë gestemd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Marciano heeft op Zoe gestemd... oké..
Sorry maar dan kijk je niet vaak of je hebt niet goed geluisterdquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeker met je eens!!
Bij mij speelt vooral het feit hoe zij Wendy behandelt, en ja, voor haar heb ik een zwak...wat mij betreft één van de weinige die niet of weinig roddelt..
wendy is meeloper zonder eigen meningquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar dan kijk je niet vaak of je hebt niet goed geluisterdWendy is geen heilige hè en ze roddelt net zo goed mee met de rest. Ze is niet op haar mondje gevallen hoor.. zelfs nu op de stream is ze aan het roddelen.
Thnx, was er niet bij gisteren. Had ook niet gelijk een eliminatie verwachtquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hij heeft op Sasha gestemd en Eunice heeft op Zoë gestemd.
Onzin...quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy is meeloper zonder eigen mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onzin...is mijn mening maar , ik heb het over stemmen met eliminatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet dat ik haar niet mag hoor want ik vind haar best leuk maar ik vind het ook wel echt een pushover. Weinig haar eigen mening laten horen en iedereen maar pleasen. Ze staat zeker voor iedereen klaar en doet heel veel in de loods en keuken maar verder.. Ze dwingt er iig geen respect mee af dat blijkt wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy is meeloper zonder eigen mening
Wat bedoeld hij met echt spel?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:41 schreef cinsan het volgende:
ice wil niet dat 1 van die conjo s gaat winnen
hij wil graag tegen jasper of bern eliminatie spelen , maar echt spel en niet zoiets als met ping pong balletjes
man man die gast kan niet met zijn verlies omgaan![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik ook niet en zij in de loods ook niet. Ze schrokken ook best wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, was er niet bij gisteren. Had ook niet gelijk een eliminatie verwacht
Van mij mag hij de volgende zijn die lekker naar huis gaat. Die gast krijgt het steeds meer in zijn bol en denkt dat hij daar alles kan bepalen en de dienst uit kan maken.. donder op man met achterlijke bro gedoe.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:41 schreef cinsan het volgende:
ice wil niet dat 1 van die conjo s gaat winnen
hij wil graag tegen jasper of bern eliminatie spelen , maar echt spel en niet zoiets als met ping pong balletjes
man man die gast kan niet met zijn verlies omgaan![]()
![]()
![]()
![]()
'Wendy is een meeloper', gaat over Wendy niet over stemmen. Maar goed... whateverquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
is mijn mening maar , ik heb het over stemmen met eliminatie
Dat bro gedoe stoort mij ook. En Isaac is een agressief mannetje hoor maar kan zich super beheersen, heeft discipline. Hij sport niet voor niks zo fanatiek.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij mag hij de volgende zijn die lekker naar huis gaat. Die gast krijgt het steeds meer in zijn bol en denkt dat hij daar alles kan bepalen en de dienst uit kan maken.. donder op man met achterlijke bro gedoe.
Dat is dan ook het enige wat leuk aan hem is.. discipline.. verder vind ik het een arrogante kwal die denkt daar de dienst uit te maken..quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bro gedoe stoort mij ook. En Isaac is een agressief mannetje hoor maar kan zich super beheersen, heeft discipline. Hij sport niet voor niks zo fanatiek.
Zoe heeft het overleefd, dan kan iedereen hetquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:50 schreef lojanda het volgende:
Het valt me tot nu toe niet tegen hoe Moraima het doet. Zoë zei gisteren dat het allemaal zooooo langzaam ging maar ik vind het wel meevallen. Zoals ik haar nu zie als ze bezig is op de pc dan gaat het best vlot allemaal.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
Bij Babs draait alles om Babs en Babs alleen. Die loopt de hele dag ik ik ik ik. Stelt ze een vraag over een onderwerp 'uit interesse' volgt na en kort antwoord haar eigen oneindige relaas over het door haarzelf aangesneden onderwerp. Gooit bij iemand een balletje op om zelf buiten schot te blijven (Zoe laten lobbyen voor stemmen tegen Jeff) om later de vermoordde onschuld te spelen. Zo leuk op beeld willen komen voor de voedselelbank, maar weken shoppen en een ander een stelling voor 1000 euro op te laten gooien.
Speelt ze het spel goed? Zeker, ze heeft velen haar broekzak in geluld, knap van d'r. Maakt dat haar een leuk mens of iemand meteen gunfactor? No way
Omdat ze niet met hem meelopen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Gisteren dacht ik even
YES !!! Isaac gaat ff die meiden aanpakken maar ja dat doet hij niet…..had zo gehoopt dat hij Babette en Zoë is zouden gaan janken en dat iedereen ff zou schrikken.
En dat wendy daardoor alles weet.
Maar nee hij is zwak
Ja dat dacht ik ook... maar ik lees net terug... staat een beetje vaag in het bericht van Rhosyn als je dat snel leest.. mijn fout uiteraard..quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hij heeft op Sasha gestemd en Eunice heeft op Zoë gestemd.
Nee niet over het niet meelopen maar hoe ze over anderen praten want dat hebben Jeffrey en Isaac gehoord.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze niet met hem meelopen?
Het is de grootste en meest achterbakse gluiperd daar.
Doet ie ook eens watquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Bern heeft corvee vandaag. Hij staat de afwas te doen. Heel alleen.
Groot gelijk heeft ze.. ik verwacht dat ze het vandaag druk genoeg zal hebben met dat shoppen van iedereen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:32 schreef Limbus het volgende:
Haha moraima ik ga niet koken, brood dag !
Oh en daar heeft ie altijd zo'n schurft aan zuchtend en steunend volbrengt ie zijn taakquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Bern heeft corvee vandaag. Hij staat de afwas te doen. Heel alleen.
Als in zuivelprodukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TeamIce!quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij mag hij de volgende zijn die lekker naar huis gaat. Die gast krijgt het steeds meer in zijn bol en denkt dat hij daar alles kan bepalen en de dienst uit kan maken.. donder op man met achterlijke bro gedoe.
Alles is beter na 5 weken een schreeuwende Zoë te hebben gehad, commanderend wie er boven MOEST komenquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mori moet z’n soort babyfoon ding neerzetten dan kan ze vanaf kantoor zeggen wie boven mag komen 😂
Isaac doet niets anders dan over anderen praten, en overal steekt hij z'n neus in.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee niet over het niet meelopen maar hoe ze over anderen praten want dat hebben Jeffrey en Isaac gehoord.
Slang noemde ze haar.
Of anders van 2 blikken met een heel lang touw een "foon"maken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mori moet z’n soort babyfoon ding neerzetten dan kan ze vanaf kantoor zeggen wie boven mag komen 😂
Zoals ze van de week hebben gedaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of anders van 2 blikken met een heel lang touw een "foon"maken.
Het verschil met Zoe zeg pffff . Dat poederloeder die schreeuwt vanaf boven wie er naar kantoor mag komen. Morrie die naar beneden gaat om te vragen of Wendy even boven wilt komen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoe Mori het doet is beleefd maar z’n ding zo toch leuk zijn 😁quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het verschil met Zoe zeg pffff . Dat poederloeder die schreeuwt vanaf boven wie er naar kantoor mag komen. Morrie die naar beneden gaat om te vragen of Wendy even boven wilt komen.
Petje af voor haar.
Janet, die altijd op rood gaat staan, heeft in de afgelopen maanden echt wel gezorgd dat ze aan haar trekken kwam en wat ze niet zelf kocht, dat leent ze wel van anderen (constant in kleding van een van de andere vrouwen)quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Janet zegt tegen Rupidat ze aan Morri moet vragen hoeveel er nog over is van die 500 euro. ( Janet die altijd op rood gaat staan bij geld uit de prijzen pot, shopt er lustig op los
Slaoibekquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
Babette staat halverwege de trap te schreeuwen: WENNNNNNNNN WENNNNNNNNNN Kom eens even!!!!!!
Wendy komt naar de deur van het kantoor en vraagt wat er is
Babette zegt dat er maar 3 mensen voor het circuit zijn en dat ze het cancellen
Had ze goddorie niet even naar het kantoor kunnen lopen??
Daar had ze de afgelopen weken ook geen moeite mee!
Klaploopsterquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet, die altijd op rood gaat staan, heeft in de afgelopen maanden echt wel gezorgd dat ze aan haar trekken kwam en wat ze niet zelf kocht, dat leent ze wel van anderen (constant in kleding van een van de andere vrouwen)
welk circuitquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
Babette staat halverwege de trap te schreeuwen: WENNNNNNNNN WENNNNNNNNNN Kom eens even!!!!!!
Wendy komt naar de deur van het kantoor en vraagt wat er is
Babette zegt dat er maar 3 mensen voor het circuit zijn en dat ze het cancellen
Had ze goddorie niet even naar het kantoor kunnen lopen??
Daar had ze de afgelopen weken ook geen moeite mee!
Ze hebben het over Mirthe die met een probleem loopt en overal bommetjes loopt te droppenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
Eunice huiĺie huiĺie en kleine bro haar troosten.
begint dat gedoe mirthe - eunice nu weerquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben het over Mirthe die met een probleem loopt en overal bommetjes loopt te droppen
Daarom eet hij ook alleen maar biologisch voedsel. Stookt zijn huis nooit op 23 graden. Besteld een houten biljart. En staat hij om de zoveel tijd op het Nalieveld te demonstreren 😉quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Erik is ook een klimaatactivist; confirmed.
Erik heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Meneer Erik een warmtepomp heeft geen nut voor 1 a 2 personen.
Anders hadden wij die al laten plaatsen meneer Erik.
Gekkigheid.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom eet hij ook alleen maar biologisch voedsel. Stookt zijn huis nooit op 23 graden. Besteld een houten biljart. En staat hij om de zoveel tijd op het Nalieveld te demonstreren 😉
Van mij ook hoor, misselijk mannetje is het en die blikken soms van hem bah bahquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
als blikken konden doden ...................quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, misselijk mannetje is het en die blikken soms van hem bah bah
Ik zie soms best agressie in zijn ogen, maar zoals je zegt hij houdt het onder bedwangquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bro gedoe stoort mij ook. En Isaac is een agressief mannetje hoor maar kan zich super beheersen, heeft discipline. Hij sport niet voor niks zo fanatiek.
Gewoon Mirthe zijn onnozel,blijven doorgaan over een voorval,boos op Eunice omdat zij niet op Jeff heeft gestemd, anderen beschuldigen van diefstal terwijl ze het zelf ook doet en dan zeggen oh ik wist niet dat,ja maar dat doe ik niet express en daar o odig lang over doorzanikkenquote:
Zelfde als Bern die gisteren iemand anders theatraal noemdequote:Op donderdag 8 juni 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft het over haar integriteit....... hoe durft ze dat woord in haar mond te nemen!!
Gisteravond ging ze ook flink over de tong bij ice, ruppi en imaquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor de volgende (Isaac) gaat over de tong bij Babette..... bla bla bla bla bla straatje schoonvegen, anderen voor de bus gooien, zoveel mogelijk mensen zwart maken..... ze gaat maar door..... en door......
Jasper ligt te genieten zo te zien
Marciano zegt dat de strijd tussen Jeffrey en Sasha vast stond... die wilden tegen elkaar
Het stelt ook niets voor eigenlijk maar ik snap wel dat iemand die nooit op een pc zit of online boodschappen doet en nooit geen e-mail stuurt het nog een dingetje kan zijn.. maar het gaat haar goed afquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe heeft het overleefd, dan kan iedereen het
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij is zelf altijd bezig met stemmen en dan nu janken omdat anderen ook het spel gaan spelen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe je ook over Isaac denkt, toch kan ik het me heel goed voorstellen dat hij de pest er over in heeft dat zijn maat weg moest en al helemaal de manier waarop.
Het gesprek tussen Jeffrey en Isaac in kamer 4 gisteren zei meer dan genoeg.
Hij heeft al een tijdje in de gaten dat er stemmen tegen Jeffrey geronseld werden en als ik me niet vergis weet hij het ook van Zoë (waar hij om een of andere reden 'aardig' tegen moet blijven doen')
Vanmorgen Zoë weer met die zalvende stem zeiken tegen hem...... ik zou al lang uit mijn stekker zijn gegaan tegen haar.
Hij ziet ook Babette en haar hele manier van doen, daar ergert hij (en niet alleen hij) zich enorm aan, dat heeft hij ook gezegd.
Je ziet dat hij zich inhoudt, benieuwd of en wanneer dit explodeert.
Dat zegt wat over de directe bemoeienis van het personeel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie soms best agressie in zijn ogen, maar zoals je zegt hij houdt het onder bedwang
De kaarten zijn geschud zegt Babette en niet door ons
Isaac had gisteren gezegd ik speel nu tegen 65 man, tegen ons en het personeel
Dat dus, ze moeten stemmen en kunnen zelf bepalen op wie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij is zelf altijd bezig met stemmen en dan nu janken omdat anderen ook het spel gaan spelen.
Klein kind.
Zou mooi zijn als er een paar goede bh’s van koopt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Janet zegt tegen Rupidat ze aan Morri moet vragen hoeveel er nog over is van die 500 euro. ( Janet die altijd op rood gaat staan bij geld uit de prijzen pot, shopt er lustig op los
De groep in den beginne was Kim K, Wanda, Martin, Mexx, Kenzy en Djedi, allemaal naar huis dus.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij is zelf altijd bezig met stemmen en dan nu janken omdat anderen ook het spel gaan spelen.
Klein kind.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een paar goede bh’s van koopt.
Ik was verbaasd dat er geen SL kwamquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de directe bemoeienis van het personeel.
Biologisch als in zijn eigen lichaamsafscheiding? Hij houdt niet van verspilling..quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom eet hij ook alleen maar biologisch voedsel. Stookt zijn huis nooit op 23 graden. Besteld een houten biljart. En staat hij om de zoveel tijd op het Nalieveld te demonstreren 😉
waterbak van jef mochten we tot in den treure horenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Does terug naar die cabana? Sasha's versie van 'haar waterbak' ken ik nou wel
Hij loopt nu ook door de loods alsof hij de winnaar is en iedereen die gevoelig voor is te intimiderenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, misselijk mannetje is het en die blikken soms van hem bah bah
En iets met november maar ben vergeten wat.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
waterbak van jef mochten we tot in den treure horen
Ik zeg doen. Herrie in de tentquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper wil Bacardi en heeft een goed idee hoor: We halen gewoon drank x25!!!!
BH moet je passen en ik snap wel dat ze het niet doet zijn dure dingen in grote maken en ruilen mag nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een paar goede bh’s van koopt.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb het over Sas, is mijn meningquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
waterbak van jef mochten we tot in den treure horen
Nou ik zie Immi ook niet veel doen uit eigen initiatief.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Janet, Rupert, Eunice en Imi hebben een aardig gesprek buiten. Die zien de dingen best goed. Dat er een aantal zijn die niks doen behalve wanneer opgedragen (goh, wie zei dat nog meer steeds). Dat Zoe nooit tijd had, behalve voor Isaac. Dat Jeff zichzelf zo geweldig vond. Dat Zoe een risico is voor nog een gele kaart. En zo nog wel wat rake opmerkingen over elkaar en de andere deelnemers.
🤣🤣quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die Babette 😂
Jeff zou haar naar huis sturen omdat ze te sterk is…..
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die Babette 😂
Helemaal mee eens.. hij baalt dat het ze deze keer wel is gelukt en dat doet pijn..quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Klein kind.
Je bedoelt die jongen die gisterenavond brood stond te maken voor de groep?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik zie Immi ook niet veel doen uit eigen initiatief.
november de beste maand , toen was jef managerquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
En iets met november maar ben vergeten wat.
Het was toch al bij iedereen bekend dat Janet op Jeff zou gaan.. dat zei ze al dagen aan iedereen die het maar wilde horen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
Babette probeerde even snel stemming te kweken door te zeggen dat Janet al veel eerder tegen Isaac gezegd had dat iedereen op Jeffrey zou gaan.... bla bla bla
Marciano sprong erin en zei dat ze dat pas een paar minuten voor de stemming vertelde en dat toen besloten werd dat ze op Sasha zouden gaan
Babette: oh..oh...oh....gevolgd door wat gebrabbel
O Jee, dat gaat vast wat worden als hij dat doorzetquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Lekker voor d'r, ze helemaal van slag, Zoë mag het aan niemand vertellenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die Babette 😂
ice wilde met deze eliminatie grote eruit hebben , dat is gebeurd maar ice had liever andere grote zin gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. hij baalt dat het ze deze keer wel is gelukt en dat doet pijn..
Ik hoop zo dat hij de volgende is.
Grootspraak van Jasperquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, dat gaat vast wat worden als hij dat doorzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |