ik dus niet, er moeten tv makers overblijven, wie gaat dat doen dan? interessant genoeg voor tv ook? de kijkcijfers gaan zakken, ze hebben een verkeerde keus gemaaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:18 schreef Monique___ het volgende:
ruppi: ik heb helemaal geen zin in zo'n domme diepgaande gesprekken te voeren met brabbel
zie haar nog als volgende gaan
Denk dat nu al de kijkcijfers flink gaan zakken nu jeff eruit is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ik dus niet, er moeten tv makers overblijven, wie gaat dat doen dan? interessant genoeg voor tv ook? de kijkcijfers gaan zakken, ze hebben een verkeerde keus gemaakt
Het duurt een week voordat het op tv komt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 01:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat nu al de kijkcijfers flink gaan zakken nu jeff eruit is.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:32 schreef engine het volgende:
Goedemorgen...
-knip-
Lang op moeten wachten maar toch echt gebeurd.
Ja, wil ik ook wel zien..quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
MorguhEens kijke hoe moraima het als manager gaat doen.
Voorlopig ligt ze nog gestrekt in bedquote:
Ik vraag me af of ze vroeg haar mandje uitkomt... maar is er wel iets te ontbijten?quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorlopig ligt ze nog gestrekt in bed
De mensen die ik het nog gun om in ieder geval de eindstrijd te halen is gereduceerd naar 3. Als deze voor de eindstrijd zijn vertrokken, dan stop ik wel met streams kijken omdat het programma me dan echt niks meer zegt. Bij UTO2 had ik dat ook, de laatste paar maanden geen leuke mensen meer en een kleurloze winnaar...achteraf blij dat ik daar geen tijd meer aan heb verspild.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik zou stoppen, ik ben ook geen fan van Jeff.. ik vond hem leuk, kon vreselijk om hen lachen maar dat heb ik met meerdere personen.. ik ga hem zeker missen maar blijf er niet om weg hoor..
Ik heb er eigenlijk nog maar 1 die ik de eindstreep gun.. als die moet vertrekken en het wordt megasaai weet ik ook niet of ik blijf hangen. Ben wel benieuwd naar de eindstrijd en wie er uiteindelijk gaat winnen en met hoeveel poet?..quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
De mensen die ik het nog gun om in ieder geval de eindstrijd te halen is gereduceerd naar 3. Als deze voor de eindstrijd zijn vertrokken, dan stop ik wel met streams kijken omdat het programma me dan echt niks meer zegt. Bij UTO2 had ik dat ook, de laatste paar maanden geen leuke mensen meer en een kleurloze winnaar...achteraf blij dat ik daar geen tijd meer aan heb verspild.
IK heb geen idee, er is ieder geval boter kaas en eieren tochquote:
IK heb haar een keer horen zeggen dat ze dat niet van plan was en iedereen maar tot 10 uur moest wachtenquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze vroeg haar mandje uitkomt... maar is er wel iets te ontbijten?
Oooh ja dat is zo... haha dat zou lullig zijn maar wel een goeie..quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee, er is ieder geval boter kaas en eieren toch![]()
Of hebben ze dat na het boter kaas en eieren spel weer meegenomen
Haha nou lekker dan...quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb haar een keer horen zeggen dat ze dat niet van plan was en iedereen maar tot 10 uur moest wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |