En dan Zoë waarschijnlijk.. aan een Zoë vind ik het veel erger.. een kind van 22 en die kan op die leeftijd al niks laat staan als ze 61 zou zijn.quote:
Wat een kutwijf is het toch ook hequote:Op donderdag 8 juni 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
morrie moeite om het zwembad in te gaan
zowie: dit kost al 25 minuten
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Zoe weer zuur, dit kost al 5/6 minuten..
Ehh...quote:
Dat bedoel ik maar.. ik vind de oudjes nog niet zo slecht. Janet doet het ook altijdquote:
Zoë zei datquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
DI tkost al 25 minuten zegt Mirthe als Moraima het water in gaat
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net zoveel als Morrie dusSchelen 40 jaar
Is gewoon een heel belangrijke speler in het programmaquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom staat die mic van Babs altijd aan bij de opdrachten de laatste tijd
Het ging er om dat het lang duurde voor Morrie er in was, en ze bleef op haar dooie gemak in dat water terwijl ze er snel uit moest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net zoveel als Morrie dusSchelen 40 jaar
Of ze doet gewoon haar best om veel muntjes te pakken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:39 schreef lojanda het volgende:
Eunice nu.. die blijft ongeacht hoeveel muntjes lang in het zwembad.. stel je voor dat ze niet lang genoeg in beeld zal zijn
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:39 schreef lojanda het volgende:
Eunice nu.. die blijft ongeacht hoeveel muntjes lang in het zwembad.. stel je voor dat ze niet lang genoeg in beeld zal zijn
Tijd zat, ze mogen allemaal maar 1 xquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging er om dat het lang duurde voor Morrie er in was, en ze bleef op haar dooie gemak in dat water terwijl ze er snel uit moest.
Dat weet je bij nummer 1 dus nog niet, hoe het zal lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tijd zat, ze mogen allemaal maar 1 x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |