en dagenlang lopen 'janken' om haar dochter en het hele feest speciaal voor HAAR..... wat een fake gedoe dan zeg... vertel dan eerlijk dat je het wilt doen om de traditie te laten zien...... tssssssquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:32 schreef pingu66 het volgende:
Iek sta hier niet om mijn dochter te zijn maat om te laten zien tradities. Iek ben opgegroeid met tradities en in Nederland ze zeggen hadden wij maar tradities. Daarom iek laten zien........![]()
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja had ik je kunnen vertellen!"
Sommige stukjes huid hebben denk ik net wat meer honger.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?
Als ze maar niet lek zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
O er is toch ranja, Eunice heeft een fles van Isaac gekregen
En oneindig geldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?
Met deze outfit is ze echt net Zooi De Clownquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja had ik je kunnen vertellen!"
Schijnbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?
Hebben, hebben en hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat ze zoveel aanschaffen voor dat eventjes dat ze er nog zitten, en meerdere nog korter.
Ze moet wel lekker ruiken van/ voor Marcianoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
Babs hoopt dat haar parfum erbij zit... Als dat zo is is dat overmorgen alweer op. Goeie genade, zag haar gisteren in de aflevering de halve douglas in 1x leegspuiten
Knap dat je er nog iets uit kan halen, ze praten zo zachtjes dat ik zonder kop telefoon geen reet verstaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Jasper pakt Jeffrey kei en keihard terug.....( dafcis xon beetje het enige wat ik versta van het gesprek tussen Jap en Rupi.
Wat heeft Jeff hem aangedaan dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Jasper pakt Jeffrey kei en keihard terug.....( dafcis xon beetje het enige wat ik versta van het gesprek tussen Jap en Rupi.
Die is al maanden een Jeff backstabber.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft Jeff hem aangedaan dan?
Hoe Jeff over de groep praat en tegen Zoë doet, denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft Jeff hem aangedaan dan?
ja dat weet ik, maar waarom of waarop moet hij Jeff terug pakken. Dat hij als vriend onbetrouwbaar is, dat weten we al, verliefd op Wanda, hopen dat ze op hem wacht en met Wendy ff boem boem doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is al maanden een Jeff backstabber.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat smoelwerk van St BERNhard spreekt weer boekdelen, hebben ze al die troep
weer gekocht van mijn prijzengeld!!!
Oud nieuws toch, dat is niet anders dan in andere maanden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe Jeff over de groep praat en tegen Zoë doet, denk ik.
Aach zo, maar Wendy nemen als ze bezopen is, dat is netjes van Jappie. Snapte het al nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe Jeff over de groep praat en tegen Zoë doet, denk ik.
Ik qeet het ook niet precies versta weinig van Jap met zijn gemompel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aach zo, maar Wendy nemen als ze bezopen is, dat is netjes van Jappie. Snapte het al niet
Dat Jeff de grens op zoekt en wel weet bij wie hij het doet. Als hij dat bij Jasper zou doen zou hij hem kei en kei hard terug pakken en hem gewoon voor het blok zetten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Jasper pakt Jeffrey kei en keihard terug.....( dat is zo'n beetje het enige wat ik versta van het gesprek tussen Jap en Rupi.
Daar is Wendy iedere keer gewoon zelf bij hoor. Eigen keuze.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aach zo, maar Wendy nemen als ze bezopen is, dat is netjes van Jappie. Snapte het al niet
Nou die laatste keer was ze echt goed dronken en vraag me echt af of ze bewust was wat ze deed. Ze lag al een tijdje in bed, toen Jappie er bij in kroopquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is Wendy iedere keer gewoon zelf bij hoor. Eigen keuze.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Maar Jasper zegt iets over Jeff dus er moet uitgehaald worden. Maakt niet uit hoe..
mag ik ook mijn mening geven, het ging net toch over Jappie en Jeff op stream?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Maar Jasper zegt iets over Jeff dus er moet uitgehaald worden. Maakt niet uit hoe..
Ik zeg toch nergens dat het niet mag. Dit is mijn mening.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mag ik ook mijn mening geven, het ging net toch over Jappie en Jeff op stream?
Tiana gaat een dansje doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze na die Eunice-poppenkast ook nog de Lion King opvoeren ofzo, Marciano wtf!?
Ze was nog niet ver heen hoor, en ze vond het zelf niet erg...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou die laatste keer was ze echt goed dronken en vraag me echt af of ze bewust was wat ze deed. Ze lag al een tijdje in bed, toen Jappie er bij in kroop
Babette stouwt handenvol naar binnen en duwt het zelfs met haar vingers nog ff goed haar waffel in.... ondertussen natuurlijk driftig pratendquote:
Nee en wat is er mis met dat ze elkaar 'gebruiken' voor lust. Ze zijn beide (nog) vrijgezel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze was nog niet ver heen hoor, en ze vond het zelf niet erg...
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Spoiler alert: Weet nu al wie er voor aan staat voor zijn kommetje Chilli straks....
Ook een nare manier op iemand voor schut te zetten, daar heeft hij wel een handje van.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onze manager: Isaac, hoeveel is 8 +8. Doe niet zo vervelend, zeg nouhou hoeveel is 8 +8
Je zult zo'n iemand in de bediening hebben staan van je restaurant..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onze manager: Isaac, hoeveel is 8 +8. Doe niet zo vervelend, zeg nouhou hoeveel is 8 +8
Nee Zoe vroeg het aan Isaacquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een nare manier op iemand voor schut te zetten, daar heeft hij wel een handje van.
Dat heb ik ook al maanden... na die wanda pffquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had Jappie in het begin echt hoog zitten en vond het ook een kanshebber, maar wat is die knul mij tegen gevallen.
Gelijk heeft ze, het moet maar eens klaar zijn dat Wendy telkens voor iedereen klaar moet staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goed zo Wendy. Zoe geen tijd voor Wendy om boodschappen te doen, wordt ze steeds weggestuurd. Nu is de verf binnen wil ze gelijk dat Wendy haar haar weer verft. Wendy gaf als antwoord, nee ik wil eerst shoppen
Denk dat er geen kwaad achter steekt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe doet vaak als ze met Morri praat, Morri's zinnen herhalen met Morri's accent.
Snap niet dat Morri daar niets van zegt.
Ja ze kan er niets aan doen want ADD. Netcalz die worstjes vanmiddag en de chips gisteren nacht en elke avond happen pindakaas. Allemaal niet bewust😇quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er geen kwaad achter steekt.
Mirthe is een bijzonder kind, en dat is-ze.
Ik hoop dat het vet mislukt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
Babette als zij het niet wil doen wil jij het dan doen vraagt Zoe.
Ja zegt Babette.
Vieze mormels.
Alweer verven, van de week ook al twee keerquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goed zo Wendy. Zoe geen tijd voor Wendy om boodschappen te doen, wordt ze steeds weggestuurd. Nu is de verf binnen wil ze gelijk dat Wendy haar haar weer verft. Wendy gaf als antwoord, nee ik wil eerst shoppen
Ontkleurenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer verven, van de week ook al twee keer
Sinds hij de hele tijd met Wanda boven zat vond ik hem steeds minder wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had Jappie in het begin echt hoog zitten en vond het ook een kanshebber, maar wat is die knul mij tegen gevallen.
Bern maar ik denk dat je Eric bedoelt terwijl Bern net zoveel eetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Spoiler alert: Weet nu al wie er voor aan staat voor zijn kommetje Chilli straks....
Ze kan niks meer bestellen, geen geld. Ze had eventueel vanavond voor 10 uur nog kunnen doen, maar er is geen opdracht gekomen. Ze verwacht morgen geen nieuwe opdracht ivm de verkiezing dus moet ze een bestelmoment voor de volgende manager regelen. Daar kan zij niks aan doen zegt ze.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Manager mag niet meer bestellen vertelde de manager.
Dat is voor de nieuwe manager.
bern ziet niet eten van ander zijn bord af , erik welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:18 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern maar ik denk dat je Eric bedoelt terwijl Bern net zoveel eet
Die wil een veegje...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:28 schreef schizolientje het volgende:
en ik wil niet lullig doen maar Babette loop er ook steeds bloter bij in de buurt van Marciano. Viel me gisteren al op
Maar ze rookt nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:28 schreef schizolientje het volgende:
en ik wil niet lullig doen maar Babette loop er ook steeds bloter bij in de buurt van Marciano. Viel me gisteren al op
Je denkt dat Isaac minder eet?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:18 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern maar ik denk dat je Eric bedoelt terwijl Bern net zoveel eet
Dat zijn allang heel stiekem een setje. Vraag me af of ze dat al met Wendy heeft besproken of dient Wendy alleen open te zijn over haar bedgebeuren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:28 schreef schizolientje het volgende:
Weet ik iet het gaat erom dat ze tegen Wen zegtcdat ze geen tijd heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zal dan hun eigen geld kunnen zijn?
ojaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al de hele dag, dochter van Euci jarig.
Nee die eet ook genoeg weg daar vind het alleen altijd sneu dat Eric steeds genoemd wordt terwijl er genoeg anderen zijn daar die schransenquote:
quote:
Ja hoor Jasper jij zou dat doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat Jeff de grens op zoekt en wel weet bij wie hij het doet. Als hij dat bij Jasper zou doen zou hij hem kei en kei hard terug pakken en hem gewoon voor het blok zetten.
ik denk het laatste, kom op zeg Babbel hoeft het achterste eind van HAAR tong niet te laten zien?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zijn allang heel stiekem een setje. Vraag me af of ze dat al met Wendy heeft besproken of dient Wendy alleen open te zijn over haar bedgebeuren.
~Nee alleen ranjaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind dit echt debiel.
Is er bier voor het feestje? Wellicht dat ik later dan nog even kijk.
Ja vreselijk hè gkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:43 schreef freaky40 het volgende:
Pff, daar word je toch ook simpel van, dat gegggggg van Ima....
Ammareto nuquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind dit echt debiel.
Is er bier voor het feestje? Wellicht dat ik later dan nog even kijk.
Die mag alles eeuwig en altijd dat gefluisterquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:30 schreef humpty het volgende:
En Bep weer fluisteren....schijt aan de FEBO
In de tv uitzending was te zien dat Wendy ( liggend in bed )Jappie zelf uitnodigde, kom hier liggen zei Wendy en dat liet Jappie zich geen twee keer zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou die laatste keer was ze echt goed dronken en vraag me echt af of ze bewust was wat ze deed. Ze lag al een tijdje in bed, toen Jappie er bij in kroop
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:02 schreef juul. het volgende:
[..]
In de tv uitzending was te zien dat Wendy ( liggend in bed )Jappie zelf uitnodigde, kom hier liggen zei Wendy en dat liet Jappie zich geen twee keer zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:12 schreef Was-beer het volgende:
Over 5 minuten begint het feestNou ja, beter dan hangen of kaartspelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eunice dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
Managersverkiezing tussen mora en janet of?
Nou baps jou naam roepen ze niet hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Babs probeert druk te achterhalen wat er geroepen werd, eerst bij Eunice, nu weer binnensmonds 'was je buiten?' bij Jappie.
@FreshFruit ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op z'n fietsje diep de polder in om wat te schreeuwen.
Komt die misschien uit Friesland?
Wat een afknapper een volwassen vent die als een puber de fan uithangt.quote:
Maar die mag wel uitgescholden worden , grappig welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat een afknapper een volwassen vent die als een puber de fan uithangt.
Echt hèquote:
Ja dat mag wel, fijn dat je het grappig vindt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar die mag wel uitgescholden worden , grappig wel
Nee voor stumper uitmaken is wel normaalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fietste wel erg hard door, even stoppen dorst de held niet.
Ik vind dat helemaal niet grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja dat mag wel, fijn dat je het grappig vindt.
ik snap best dat ze er over praten. Er gebeurt vri weinig en er is weinig info van buitenaf. Natuurlijk ben je benieuwd wat er gezegd werd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl ze het erover hebben komt er kennelijk nog een keer iemand langs toeteren. Speculaties alom ..
Filmpje: https://streamable.com/r8lsbz
Na de streamwissel komen ze even later weer terug en hebben ze het er nog steeds over. Jasper noemt het druk maken om niks. Babs zegt dat als iemand roept dat je naar huis moet komen, dat iets met je doet. Babs krijgt waarschuwingen om haar mic te checken als teken dat ze moet stoppen met beppen erover.
Ik maak zelf niet op wat er precies geroepen werd en heb het idee dat ze het zelf ook niet weten en maar speculeren..
Meerderjarig wellicht, volwassen niet zo te zienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet grappig eigenlijk
Als ik hoor wat een bepaald persoon allemaal de loods in slingert vind ik dit nog heel lief.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee voor stumper uitmaken is wel normaal
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee voor stumper uitmaken is wel normaal
Bewoners worden hier wel voor erger uitgemaaktquote:
Omg heftig en die van immadidin ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
inmiddels doet mijn papegaai na ruim 8 maanden de lach van eunice en moraima vlekkeloos na
Ja nee precies , helderquote:
[Dat mag wel blijkbaar , ik snap hetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bewoners worden hier wel voor erger uitgemaakt
Tijd voor een eliminatie?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
inmiddels doet mijn papegaai na ruim 8 maanden de lach van eunice en moraima vlekkeloos na
Ja niet echt handig zo een taart uit de doos willen halen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere wat is het ook 'n onbehouwuh hork
Toch moeten we oppassen met woorden, want dat zou heel goed een jongen met een verstandelijke beperking kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet was het 'n vrouw met n hele zware stemquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch moeten we oppassen met woorden, want dat zou heel goed een jongen met een verstandelijke beperking kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kolere dat werkt dan in de horecaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere wat is het ook 'n onbehouwuh hork
Hoe dan ook "het" kan wel heel hard fietsen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet was het 'n vrouw met n hele zware stem
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Amslod of Stella ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook "het" kan wel heel hard fietsen.
Ja, normaal draagt de 15 jarige dan zo'n jurk enzo .... Maar Eunice..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap dit feest niet zo goed
Eunice in zo'n megajurk omdat haar dochter 15 wordt?
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
ja oke...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, normaal draagt de 15 jarige dan zo'n jurk enzo .... Maar Eunice..
Dat lijkt helemaal nergens op, niet eens om te lachen ookquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:58 schreef Ebinas het volgende:
Nou komt weer een optreden van Imi, Rupi en Mora zo lijkt
Ze wil laten zien wat de traditie in `Mexico is met een 15de verjaardag van een meisjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Neenee laten kennis maken met de Mexicaanse cultuur...😉quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:58 schreef Judiwi het volgende:
Jeetje wat ziet die Eunice eruit. Haar feestje. Heeft volgens mij niets met haar dochter te maken.
Ze mogen blij zijn als ze een glaasje ranja krijgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:05 schreef Clasientje het volgende:
Een gezellige sfeer is ver te zoeken daar wat saai zeg.
Hahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze een glaasje ranja krijgen.
Is ook maar een kinderfeestjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze een glaasje ranja krijgen.
Over wie heb je het? Of zie jij meer dan een hoed?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoeken elkaar steeds vaker op
Lol, ja lastig als ze elkaars kleding uitwisselen, dit zijn Wendy en Mirthequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Of zie jij meer dan een hoed?![]()
Ze heeft weer mooi in de aandacht gestaanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:10 schreef mangalie het volgende:
Eunice vond het geweldig en superleuk....
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze heeft weer mooi in de aandacht gestaan
Ik hoorde Janet en Wendy erover. Wendy dacht dat het voor Eunice was maar Janet hoorde Kim haar stem Jeff roepen. Het was Kim zeiden ze, " oh ik word er helemaal zenuwachtig van " zei Wendy toen. En toen kreeg ze een Mic checkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
We mogen weer wat niet horen soundlock als marciano, moraima en janet aan het praten gaan\iets over drie personen Mirthe ? En ?
Thnx en achteraf blijkt het voor `Jeff te zijn geweest een man/jongenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik hoorde Janet en Wendy erover. Wendy dacht dat het voor Eunice was maar Janet hoorde Kim haar stem Jeff roepen. Het was Kim zeiden ze, " oh ik word er helemaal zenuwachtig van " zei Wendy toen. En toen kreeg ze een Mic check
Is die man niet die gisteren er was? Nu hadden ze het letterlijk over Kim die er net wasquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx en achteraf blijkt het voor `Jeff te zijn geweest een man/jongen
Omdat ze dat ook niet tegen Zoë zeggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:21 schreef tonja het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Janet dat haar make-up scheef zit
Geen idee, onze psycholoog in spe komt niet veel verder dan 'Laat me uitpraten'quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:32 schreef schizolientje het volgende:
waar gaat t nu om bij Zoe en Babette??
O dat kan ook, niet allemaal te volgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Is die man niet die gisteren er was? Nu hadden ze het letterlijk over Kim die er net was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
al even bezig maar ik snap er niets van, schreeuwen naar elkaar , ja maar, allebei en niemand praat uitquote:
Die gast was er gisteren ook met een wat andere tekst. Ze speculeren dat Kim er net was, ze wisten bij dat getoeter net nog niet eens wat er geroepen werd. Ging van 'Mirthe' naar 'Jeffrey' en 'Jeffrey kom naar huis!"quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Is die man niet die gisteren er was? Nu hadden ze het letterlijk over Kim die er net was
Het moment dat er getoeterd werd: https://streamable.com/r8lsbzquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Nu hebben Jasper, babette en wendy het er weer over. Dat Jeffrey geroepen werd door Kim " kom naar huis" werd er gezegd
Je stream loopt denk ik wel een paar uur achter trouwensquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Nu hebben Jasper, babette en wendy het er weer over. Dat Jeffrey geroepen werd door Kim " kom naar huis" werd er gezegd. Jaspet zegt " ik maak me er niet druk om". Babette" nou als Wanda voor jou er staat en roept kom naar huis ga jij binnen een uur"
Babette zit tich boven op kantoor??quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Nu hebben Jasper, babette en wendy het er weer over. Dat Jeffrey geroepen werd door Kim " kom naar huis" werd er gezegd. Jaspet zegt " ik maak me er niet druk om". Babette" nou als Wanda voor jou er staat en roept kom naar huis ga jij binnen een uur" . Zender check, babette " we mogen er niet over praten"
Heb je ook het moment dat Wendy en Janet het live hoorden?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het moment dat er getoeterd werd: https://streamable.com/r8lsbz
Babs vraagt notabene wat ze roepen en daarna volgt van alles wat
Ja ik loop achter merk ik nu haha. Maargoed dit is wel wat er gezegd werd over Kimquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Babette zit tich boven op kantoor??
Dat werd dus niet geroepen, dat was meer wens, vader gedachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het moment dat er getoeterd werd: https://streamable.com/r8lsbz
Babs vraagt notabene wat ze roepen en daarna volgt van alles wat
Ik gelijk refreshen en Babs idd nog steeds op kantoor zienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja ik loop achter merk ik nu haha. Maargoed dit is wel wat er gezegd werd over Kim
Dat fragment is live als er getoeterd werd. Ik denk dat je die gast die daarvoor langs reed op de fiets en de auto die toetert door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Heb je ook het moment dat Wendy en Janet het live hoorden?
Ja speculaties dus ..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja ik loop achter merk ik nu haha. Maargoed dit is wel wat er gezegd werd over Kim
oepssssquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gelijk refreshen en Babs idd nog steeds op kantoor zien
Nou ze kunnen hun borst nat maken Moraima wordt de volgendequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:32 schreef Limbus het volgende:
Achter zullen ze toch ook wel blij zijn als Zoë geen manager meer is pff
Pfff het was een mannelijke fietser. Beelden staan op twitter. Hij riep. ‘Jeffrey topper’. Ze verdraaien daar ook alles en horen wat ze willen horen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Nu hebben Jasper, babette en wendy het er weer over. Dat Jeffrey geroepen werd door Kim " kom naar huis" werd er gezegd. Jaspet zegt " ik maak me er niet druk om". Babette" nou als Wanda voor jou er staat en roept kom naar huis ga jij binnen een uur" . Zender check, babette " we mogen er niet over praten"
er was nog een fragment dat Janet en Wendy iets live hoorden. Rond half 8 denk ik, Babs was daar niet bij. Babs kwam later buiten om te vragen wat er gezegd werd en ze zei. " ik was er niet bij dus vertel"quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat fragment is live als er getoeterd werd. Ik denk dat je die gast die daarvoor langs reed op de fiets en de auto die toetert door elkaar haalt.
Ok ik stop haha, ik heb live een ander moment gehoord in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:53 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Pfff het was een mannelijke fietser. Beelden staan op twitter. Hij riep. ‘Jeffrey topper’. Ze verdraaien daar ook alles en horen wat ze willen horen.
Jeffrey gelooft ook niet dat zij het was.
Ah hebben ze dat twitter filmpje even laten zien op het grote scherm? Of hoe hebben hun dat gekeken?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:53 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Pfff het was een mannelijke fietser. Beelden staan op twitter. Hij riep. ‘Jeffrey topper’. Ze verdraaien daar ook alles en horen wat ze willen horen.
Jeffrey gelooft ook niet dat zij het was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kwam vanmiddag nog een keer langs op de fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ze weer naar buiten mochten in de loods, hadden ze het over wat de fietser geroepen zou hebben, en op dat moment werd er nogmaals getoeterd en iets geroepen waarop speculatie volgt dat van 'mirthe' naar 'jeffrey kom naar huis'. Waarna ze speculeren over Kim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer is er niet geroepen de afgelopen dagen.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Geen kaartspelletjes en geen tabak.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef mijntjexx het volgende:
De laatste maanden geen kaartspelletjes meer vind ik wel een goeieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de duidelijkheid gisteren eergisteren kwam er iemand langs de loods om naar Jeffrey te schreeuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kwam vanmiddag nog een keer langs op de fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ze weer naar buiten mochten in de loods, hadden ze het over wat de fietser geroepen zou hebben, en op dat moment werd er nogmaals getoeterd en iets geroepen waarop speculatie volgt dat van 'mirthe' naar 'jeffrey kom naar huis'. Waarna ze speculeren over Kim.Ik wil niet irritant doen maar waarom zeiden Wendy en Janet dan vanavond toen ik thuis kwam van werk ( rond half 8 voor de eerste keer stream aan, ze hadden net gegeten) dat ze op dat moment iets hoorden. Wendy zei op dat moment nog " ik word er helemaal zenuwachtig van toen ze dacht dat Kim het was"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer is er niet geroepen de afgelopen dagen.![]()
Sas en Bern bedanken Eunice voor de leuke dag. Bern heeft veel gelachen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja, ze werden bij elkaar geroepen en het werd aan ze getoond op het scherm. Misschien kun je het nog terugzien…quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ah hebben ze dat twitter filmpje even laten zien op het grote scherm? Of hoe hebben hun dat gekeken?![]()
Nou, mooi....quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:02 schreef engine het volgende:
Sas en Bern bedanken Eunice voor de leuke dag. Bern heeft veel gelachen.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:02 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ja, ze werden bij elkaar geroepen en het werd aan ze getoond op het scherm. Misschien kun je het nog terugzien…
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
![]()
![]()
Even batterijtjes wisselen
Omdat ze hun eigen verhaal ervan maken. In eerste instantie riepen ze allemaal dat het een hater was en dat er ‘Jeffrey kom maar’ werd geroepen. Daarna roept 1 iemand dat het Kim is en dan zegt iedereen dat weer na.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik wil niet irritant doen maar waarom zeiden Wendy en Janet dan vanavond toen ik thuis kwam van werk dat ze op dat moment iets hoorden. Wendy zei op dat moment nog " ik word er helemaal zenuwachtig van toen ze dacht dat Kim het was"![]()
Ja vind ik ook!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:05 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Toch wel romantisch als je een jaar lang zo stabiel kan zijn door dit te doen
Ik geef ze ook een goede kans op een leuke relatie samen buiten de loodsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Omdat ze dus niet zeker weten wat er gezegd is en dan gaan mensen speculeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:06 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Omdat ze hun eigen verhaal ervan maken. In eerste instantie riepen ze allemaal dat het een hater was en dat er ‘Jeffrey kom maar’ werd geroepen. Daarna roept 1 iemand dat het Kim is en dan zegt iedereen dat weer na.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Liefquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
Sorry schatje,wat vervelend voor je.
Ik zal je zo even kriebelen danwel aaien.
Bern tegen Sas
Doe je ook niet hoor!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik wil niet irritant doen maar waarom zeiden Wendy en Janet dan vanavond toen ik thuis kwam van werk ( rond half 8 voor de eerste keer stream aan, ze hadden net gegeten) dat ze op dat moment iets hoorden. Wendy zei op dat moment nog " ik word er helemaal zenuwachtig van toen ze dacht dat Kim het was"![]()
Half 8 was ongeveer die fietser, ik denk dat ze 'Jeffrey' gehoord hebben en daaruit een (snelle) conclusie trokken. Vanuit daar is het een eigen leven gaan leiden in de loods.
Hoe dan ook, de actie van de Jeff-fan heeft verkeerd/averechts uitgepakt
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
Sorry schatje,wat vervelend voor je.
Ik zal je zo even kriebelen danwel aaien.
Bern tegen Sas
Allemaal cabaretteketet!![]()
Volgens mij doet ze niet anders dan al 5 weken lang `Zoe helpenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef pingu66 het volgende:
Babs gaat Zoë met de administratie helpen.\Gaat volgende maand weer wat worden met Moraima die kan volgens mij ook niets alleen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat worden spannende streams.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef pingu66 het volgende:
Babs gaat Zoë met de administratie helpen.![]()
Die is zich niet voor niets al een tijdje bij Moraima aan het inlikken leuke dingen met Moraima aan het doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze niet anders dan al 5 weken lang `Zoe helpen\Gaat volgende maand weer wat worden met Moraima die kan volgens mij ook niets alleen
Erik zit in stilte te kijken hoe Mirthe tegenover hem in een puzzelboekje bezig is. Ze wordt er ongemakkelijk van en zegt dit ook tegen Erik.
Filmpje: https://streamable.com/mhz1d1“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Keiharde canceling. Die Erik toch, kan nergens heen met zijn gevoelens behalve dan met zijn vuist onder de douche...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zit in stilte te kijken hoe Mirthe tegenover hem in een puzzelboekje bezig is. Ze wordt er ongemakkelijk van en zegt dit ook tegen Erik.
Filmpje: https://streamable.com/mhz1d1Allemaal cabaretteketet!![]()
Zij is ook degene die Moraima overgehaald heeft en beloofd haar te zullen helpen. ``Moraima wilde eerst helemaal niet maar naar een gesprek met Babette gaat ze er helemaal voorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is zich niet voor niets al een tijdje bij Moraima aan het inlikken leuke dingen met Moraima aan het doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, dat zal dan maand 3 worden met Babs boven. Hoop dat Moraima haar door heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij is ook degene die Moraima overgehaald heeft en beloofd haar te zullen helpen. ``Moraima wilde eerst helemaal niet maar naar een gesprek met Babette gaat ze er helemaal voor
En hij kijkt volgens mij niet eens naar haar toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Filmpje: https://streamable.com/mhz1d1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: