en dagenlang lopen 'janken' om haar dochter en het hele feest speciaal voor HAAR..... wat een fake gedoe dan zeg... vertel dan eerlijk dat je het wilt doen om de traditie te laten zien...... tssssssquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:32 schreef pingu66 het volgende:
Iek sta hier niet om mijn dochter te zijn maat om te laten zien tradities. Iek ben opgegroeid met tradities en in Nederland ze zeggen hadden wij maar tradities. Daarom iek laten zien........![]()
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja had ik je kunnen vertellen!"
Sommige stukjes huid hebben denk ik net wat meer honger.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?
Als ze maar niet lek zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
O er is toch ranja, Eunice heeft een fles van Isaac gekregen
En oneindig geldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?
Met deze outfit is ze echt net Zooi De Clownquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja had ik je kunnen vertellen!"
Schijnbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?
Hebben, hebben en hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat ze zoveel aanschaffen voor dat eventjes dat ze er nog zitten, en meerdere nog korter.
Ze moet wel lekker ruiken van/ voor Marcianoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
Babs hoopt dat haar parfum erbij zit... Als dat zo is is dat overmorgen alweer op. Goeie genade, zag haar gisteren in de aflevering de halve douglas in 1x leegspuiten
Knap dat je er nog iets uit kan halen, ze praten zo zachtjes dat ik zonder kop telefoon geen reet verstaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Jasper pakt Jeffrey kei en keihard terug.....( dafcis xon beetje het enige wat ik versta van het gesprek tussen Jap en Rupi.
Wat heeft Jeff hem aangedaan dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Jasper pakt Jeffrey kei en keihard terug.....( dafcis xon beetje het enige wat ik versta van het gesprek tussen Jap en Rupi.
Die is al maanden een Jeff backstabber.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft Jeff hem aangedaan dan?
Hoe Jeff over de groep praat en tegen Zoë doet, denk ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft Jeff hem aangedaan dan?
ja dat weet ik, maar waarom of waarop moet hij Jeff terug pakken. Dat hij als vriend onbetrouwbaar is, dat weten we al, verliefd op Wanda, hopen dat ze op hem wacht en met Wendy ff boem boem doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is al maanden een Jeff backstabber.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat smoelwerk van St BERNhard spreekt weer boekdelen, hebben ze al die troep
weer gekocht van mijn prijzengeld!!!
Oud nieuws toch, dat is niet anders dan in andere maanden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe Jeff over de groep praat en tegen Zoë doet, denk ik.
Aach zo, maar Wendy nemen als ze bezopen is, dat is netjes van Jappie. Snapte het al nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe Jeff over de groep praat en tegen Zoë doet, denk ik.
Ik qeet het ook niet precies versta weinig van Jap met zijn gemompel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aach zo, maar Wendy nemen als ze bezopen is, dat is netjes van Jappie. Snapte het al niet
Dat Jeff de grens op zoekt en wel weet bij wie hij het doet. Als hij dat bij Jasper zou doen zou hij hem kei en kei hard terug pakken en hem gewoon voor het blok zetten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Jasper pakt Jeffrey kei en keihard terug.....( dat is zo'n beetje het enige wat ik versta van het gesprek tussen Jap en Rupi.
Daar is Wendy iedere keer gewoon zelf bij hoor. Eigen keuze.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aach zo, maar Wendy nemen als ze bezopen is, dat is netjes van Jappie. Snapte het al niet
Nou die laatste keer was ze echt goed dronken en vraag me echt af of ze bewust was wat ze deed. Ze lag al een tijdje in bed, toen Jappie er bij in kroopquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is Wendy iedere keer gewoon zelf bij hoor. Eigen keuze.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Maar Jasper zegt iets over Jeff dus er moet uitgehaald worden. Maakt niet uit hoe..
mag ik ook mijn mening geven, het ging net toch over Jappie en Jeff op stream?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef engine het volgende:
Maar Jasper zegt iets over Jeff dus er moet uitgehaald worden. Maakt niet uit hoe..
Ik zeg toch nergens dat het niet mag. Dit is mijn mening.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mag ik ook mijn mening geven, het ging net toch over Jappie en Jeff op stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |