en dagenlang lopen 'janken' om haar dochter en het hele feest speciaal voor HAAR..... wat een fake gedoe dan zeg... vertel dan eerlijk dat je het wilt doen om de traditie te laten zien...... tssssssquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:32 schreef pingu66 het volgende:
Iek sta hier niet om mijn dochter te zijn maat om te laten zien tradities. Iek ben opgegroeid met tradities en in Nederland ze zeggen hadden wij maar tradities. Daarom iek laten zien........![]()
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja had ik je kunnen vertellen!"
Sommige stukjes huid hebben denk ik net wat meer honger.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?
Als ze maar niet lek zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft ze soms last van haar borsten, dat ze er de hele tijd aanzit?
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
O er is toch ranja, Eunice heeft een fles van Isaac gekregen
En oneindig geldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?
Met deze outfit is ze echt net Zooi De Clownquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja had ik je kunnen vertellen!"
Schijnbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac heeft 'n aardig voorraadkast voor zichzelf?
Hebben, hebben en hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat ze zoveel aanschaffen voor dat eventjes dat ze er nog zitten, en meerdere nog korter.
Ze moet wel lekker ruiken van/ voor Marcianoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
Babs hoopt dat haar parfum erbij zit... Als dat zo is is dat overmorgen alweer op. Goeie genade, zag haar gisteren in de aflevering de halve douglas in 1x leegspuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |