Tiana gaat een dansje doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze na die Eunice-poppenkast ook nog de Lion King opvoeren ofzo, Marciano wtf!?
Ze was nog niet ver heen hoor, en ze vond het zelf niet erg...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou die laatste keer was ze echt goed dronken en vraag me echt af of ze bewust was wat ze deed. Ze lag al een tijdje in bed, toen Jappie er bij in kroop
Babette stouwt handenvol naar binnen en duwt het zelfs met haar vingers nog ff goed haar waffel in.... ondertussen natuurlijk driftig pratendquote:
Nee en wat is er mis met dat ze elkaar 'gebruiken' voor lust. Ze zijn beide (nog) vrijgezel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze was nog niet ver heen hoor, en ze vond het zelf niet erg...
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Spoiler alert: Weet nu al wie er voor aan staat voor zijn kommetje Chilli straks....
Ook een nare manier op iemand voor schut te zetten, daar heeft hij wel een handje van.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onze manager: Isaac, hoeveel is 8 +8. Doe niet zo vervelend, zeg nouhou hoeveel is 8 +8
Je zult zo'n iemand in de bediening hebben staan van je restaurant..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onze manager: Isaac, hoeveel is 8 +8. Doe niet zo vervelend, zeg nouhou hoeveel is 8 +8
Nee Zoe vroeg het aan Isaacquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een nare manier op iemand voor schut te zetten, daar heeft hij wel een handje van.
Dat heb ik ook al maanden... na die wanda pffquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had Jappie in het begin echt hoog zitten en vond het ook een kanshebber, maar wat is die knul mij tegen gevallen.
Gelijk heeft ze, het moet maar eens klaar zijn dat Wendy telkens voor iedereen klaar moet staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goed zo Wendy. Zoe geen tijd voor Wendy om boodschappen te doen, wordt ze steeds weggestuurd. Nu is de verf binnen wil ze gelijk dat Wendy haar haar weer verft. Wendy gaf als antwoord, nee ik wil eerst shoppen
Denk dat er geen kwaad achter steekt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe doet vaak als ze met Morri praat, Morri's zinnen herhalen met Morri's accent.
Snap niet dat Morri daar niets van zegt.
Ja ze kan er niets aan doen want ADD. Netcalz die worstjes vanmiddag en de chips gisteren nacht en elke avond happen pindakaas. Allemaal niet bewust😇quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er geen kwaad achter steekt.
Mirthe is een bijzonder kind, en dat is-ze.
Ik hoop dat het vet mislukt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
Babette als zij het niet wil doen wil jij het dan doen vraagt Zoe.
Ja zegt Babette.
Vieze mormels.
Alweer verven, van de week ook al twee keerquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goed zo Wendy. Zoe geen tijd voor Wendy om boodschappen te doen, wordt ze steeds weggestuurd. Nu is de verf binnen wil ze gelijk dat Wendy haar haar weer verft. Wendy gaf als antwoord, nee ik wil eerst shoppen
Ontkleurenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer verven, van de week ook al twee keer
Sinds hij de hele tijd met Wanda boven zat vond ik hem steeds minder wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had Jappie in het begin echt hoog zitten en vond het ook een kanshebber, maar wat is die knul mij tegen gevallen.
Bern maar ik denk dat je Eric bedoelt terwijl Bern net zoveel eetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Spoiler alert: Weet nu al wie er voor aan staat voor zijn kommetje Chilli straks....
Ze kan niks meer bestellen, geen geld. Ze had eventueel vanavond voor 10 uur nog kunnen doen, maar er is geen opdracht gekomen. Ze verwacht morgen geen nieuwe opdracht ivm de verkiezing dus moet ze een bestelmoment voor de volgende manager regelen. Daar kan zij niks aan doen zegt ze.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Manager mag niet meer bestellen vertelde de manager.
Dat is voor de nieuwe manager.
bern ziet niet eten van ander zijn bord af , erik welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:18 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern maar ik denk dat je Eric bedoelt terwijl Bern net zoveel eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |