Tiana gaat een dansje doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze na die Eunice-poppenkast ook nog de Lion King opvoeren ofzo, Marciano wtf!?
Ze was nog niet ver heen hoor, en ze vond het zelf niet erg...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou die laatste keer was ze echt goed dronken en vraag me echt af of ze bewust was wat ze deed. Ze lag al een tijdje in bed, toen Jappie er bij in kroop
Babette stouwt handenvol naar binnen en duwt het zelfs met haar vingers nog ff goed haar waffel in.... ondertussen natuurlijk driftig pratendquote:
Nee en wat is er mis met dat ze elkaar 'gebruiken' voor lust. Ze zijn beide (nog) vrijgezel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze was nog niet ver heen hoor, en ze vond het zelf niet erg...
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Spoiler alert: Weet nu al wie er voor aan staat voor zijn kommetje Chilli straks....
Ook een nare manier op iemand voor schut te zetten, daar heeft hij wel een handje van.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onze manager: Isaac, hoeveel is 8 +8. Doe niet zo vervelend, zeg nouhou hoeveel is 8 +8
Je zult zo'n iemand in de bediening hebben staan van je restaurant..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onze manager: Isaac, hoeveel is 8 +8. Doe niet zo vervelend, zeg nouhou hoeveel is 8 +8
Nee Zoe vroeg het aan Isaacquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook een nare manier op iemand voor schut te zetten, daar heeft hij wel een handje van.
Dat heb ik ook al maanden... na die wanda pffquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had Jappie in het begin echt hoog zitten en vond het ook een kanshebber, maar wat is die knul mij tegen gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |