SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
al even bezig maar ik snap er niets van, schreeuwen naar elkaar , ja maar, allebei en niemand praat uitquote:
Die gast was er gisteren ook met een wat andere tekst. Ze speculeren dat Kim er net was, ze wisten bij dat getoeter net nog niet eens wat er geroepen werd. Ging van 'Mirthe' naar 'Jeffrey' en 'Jeffrey kom naar huis!"quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Is die man niet die gisteren er was? Nu hadden ze het letterlijk over Kim die er net was
Het moment dat er getoeterd werd: https://streamable.com/r8lsbzquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Nu hebben Jasper, babette en wendy het er weer over. Dat Jeffrey geroepen werd door Kim " kom naar huis" werd er gezegd
Je stream loopt denk ik wel een paar uur achter trouwensquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Nu hebben Jasper, babette en wendy het er weer over. Dat Jeffrey geroepen werd door Kim " kom naar huis" werd er gezegd. Jaspet zegt " ik maak me er niet druk om". Babette" nou als Wanda voor jou er staat en roept kom naar huis ga jij binnen een uur"
Babette zit tich boven op kantoor??quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Nu hebben Jasper, babette en wendy het er weer over. Dat Jeffrey geroepen werd door Kim " kom naar huis" werd er gezegd. Jaspet zegt " ik maak me er niet druk om". Babette" nou als Wanda voor jou er staat en roept kom naar huis ga jij binnen een uur" . Zender check, babette " we mogen er niet over praten"
Heb je ook het moment dat Wendy en Janet het live hoorden?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het moment dat er getoeterd werd: https://streamable.com/r8lsbz
Babs vraagt notabene wat ze roepen en daarna volgt van alles wat
Ja ik loop achter merk ik nu haha. Maargoed dit is wel wat er gezegd werd over Kimquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Babette zit tich boven op kantoor??
Dat werd dus niet geroepen, dat was meer wens, vader gedachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het moment dat er getoeterd werd: https://streamable.com/r8lsbz
Babs vraagt notabene wat ze roepen en daarna volgt van alles wat
Ik gelijk refreshen en Babs idd nog steeds op kantoor zienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja ik loop achter merk ik nu haha. Maargoed dit is wel wat er gezegd werd over Kim
Dat fragment is live als er getoeterd werd. Ik denk dat je die gast die daarvoor langs reed op de fiets en de auto die toetert door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Heb je ook het moment dat Wendy en Janet het live hoorden?
Ja speculaties dus ..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja ik loop achter merk ik nu haha. Maargoed dit is wel wat er gezegd werd over Kim
oepssssquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gelijk refreshen en Babs idd nog steeds op kantoor zien
Nou ze kunnen hun borst nat maken Moraima wordt de volgendequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:32 schreef Limbus het volgende:
Achter zullen ze toch ook wel blij zijn als Zoë geen manager meer is pff
Pfff het was een mannelijke fietser. Beelden staan op twitter. Hij riep. ‘Jeffrey topper’. Ze verdraaien daar ook alles en horen wat ze willen horen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Nu hebben Jasper, babette en wendy het er weer over. Dat Jeffrey geroepen werd door Kim " kom naar huis" werd er gezegd. Jaspet zegt " ik maak me er niet druk om". Babette" nou als Wanda voor jou er staat en roept kom naar huis ga jij binnen een uur" . Zender check, babette " we mogen er niet over praten"
er was nog een fragment dat Janet en Wendy iets live hoorden. Rond half 8 denk ik, Babs was daar niet bij. Babs kwam later buiten om te vragen wat er gezegd werd en ze zei. " ik was er niet bij dus vertel"quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat fragment is live als er getoeterd werd. Ik denk dat je die gast die daarvoor langs reed op de fiets en de auto die toetert door elkaar haalt.
Ok ik stop haha, ik heb live een ander moment gehoord in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:53 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Pfff het was een mannelijke fietser. Beelden staan op twitter. Hij riep. ‘Jeffrey topper’. Ze verdraaien daar ook alles en horen wat ze willen horen.
Jeffrey gelooft ook niet dat zij het was.
Ah hebben ze dat twitter filmpje even laten zien op het grote scherm? Of hoe hebben hun dat gekeken?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:53 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Pfff het was een mannelijke fietser. Beelden staan op twitter. Hij riep. ‘Jeffrey topper’. Ze verdraaien daar ook alles en horen wat ze willen horen.
Jeffrey gelooft ook niet dat zij het was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kwam vanmiddag nog een keer langs op de fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ze weer naar buiten mochten in de loods, hadden ze het over wat de fietser geroepen zou hebben, en op dat moment werd er nogmaals getoeterd en iets geroepen waarop speculatie volgt dat van 'mirthe' naar 'jeffrey kom naar huis'. Waarna ze speculeren over Kim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer is er niet geroepen de afgelopen dagen.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Geen kaartspelletjes en geen tabak.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef mijntjexx het volgende:
De laatste maanden geen kaartspelletjes meer vind ik wel een goeieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de duidelijkheid gisteren eergisteren kwam er iemand langs de loods om naar Jeffrey te schreeuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kwam vanmiddag nog een keer langs op de fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ze weer naar buiten mochten in de loods, hadden ze het over wat de fietser geroepen zou hebben, en op dat moment werd er nogmaals getoeterd en iets geroepen waarop speculatie volgt dat van 'mirthe' naar 'jeffrey kom naar huis'. Waarna ze speculeren over Kim.Ik wil niet irritant doen maar waarom zeiden Wendy en Janet dan vanavond toen ik thuis kwam van werk ( rond half 8 voor de eerste keer stream aan, ze hadden net gegeten) dat ze op dat moment iets hoorden. Wendy zei op dat moment nog " ik word er helemaal zenuwachtig van toen ze dacht dat Kim het was"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer is er niet geroepen de afgelopen dagen.![]()
Sas en Bern bedanken Eunice voor de leuke dag. Bern heeft veel gelachen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja, ze werden bij elkaar geroepen en het werd aan ze getoond op het scherm. Misschien kun je het nog terugzien…quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ah hebben ze dat twitter filmpje even laten zien op het grote scherm? Of hoe hebben hun dat gekeken?![]()
Nou, mooi....quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:02 schreef engine het volgende:
Sas en Bern bedanken Eunice voor de leuke dag. Bern heeft veel gelachen.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:02 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ja, ze werden bij elkaar geroepen en het werd aan ze getoond op het scherm. Misschien kun je het nog terugzien…
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
![]()
![]()
Even batterijtjes wisselen
Omdat ze hun eigen verhaal ervan maken. In eerste instantie riepen ze allemaal dat het een hater was en dat er ‘Jeffrey kom maar’ werd geroepen. Daarna roept 1 iemand dat het Kim is en dan zegt iedereen dat weer na.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik wil niet irritant doen maar waarom zeiden Wendy en Janet dan vanavond toen ik thuis kwam van werk dat ze op dat moment iets hoorden. Wendy zei op dat moment nog " ik word er helemaal zenuwachtig van toen ze dacht dat Kim het was"![]()
Ja vind ik ook!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:05 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Toch wel romantisch als je een jaar lang zo stabiel kan zijn door dit te doen
Ik geef ze ook een goede kans op een leuke relatie samen buiten de loodsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Omdat ze dus niet zeker weten wat er gezegd is en dan gaan mensen speculeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:06 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Omdat ze hun eigen verhaal ervan maken. In eerste instantie riepen ze allemaal dat het een hater was en dat er ‘Jeffrey kom maar’ werd geroepen. Daarna roept 1 iemand dat het Kim is en dan zegt iedereen dat weer na.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Liefquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
Sorry schatje,wat vervelend voor je.
Ik zal je zo even kriebelen danwel aaien.
Bern tegen Sas
Doe je ook niet hoor!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik wil niet irritant doen maar waarom zeiden Wendy en Janet dan vanavond toen ik thuis kwam van werk ( rond half 8 voor de eerste keer stream aan, ze hadden net gegeten) dat ze op dat moment iets hoorden. Wendy zei op dat moment nog " ik word er helemaal zenuwachtig van toen ze dacht dat Kim het was"![]()
Half 8 was ongeveer die fietser, ik denk dat ze 'Jeffrey' gehoord hebben en daaruit een (snelle) conclusie trokken. Vanuit daar is het een eigen leven gaan leiden in de loods.
Hoe dan ook, de actie van de Jeff-fan heeft verkeerd/averechts uitgepakt
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:09 schreef pingu66 het volgende:
Sorry schatje,wat vervelend voor je.
Ik zal je zo even kriebelen danwel aaien.
Bern tegen Sas
Allemaal cabaretteketet!![]()
Volgens mij doet ze niet anders dan al 5 weken lang `Zoe helpenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef pingu66 het volgende:
Babs gaat Zoë met de administratie helpen.\Gaat volgende maand weer wat worden met Moraima die kan volgens mij ook niets alleen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat worden spannende streams.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:19 schreef pingu66 het volgende:
Babs gaat Zoë met de administratie helpen.![]()
Die is zich niet voor niets al een tijdje bij Moraima aan het inlikken leuke dingen met Moraima aan het doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze niet anders dan al 5 weken lang `Zoe helpen\Gaat volgende maand weer wat worden met Moraima die kan volgens mij ook niets alleen
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Erik zit in stilte te kijken hoe Mirthe tegenover hem in een puzzelboekje bezig is. Ze wordt er ongemakkelijk van en zegt dit ook tegen Erik.
Filmpje: https://streamable.com/mhz1d1“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Keiharde canceling. Die Erik toch, kan nergens heen met zijn gevoelens behalve dan met zijn vuist onder de douche...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zit in stilte te kijken hoe Mirthe tegenover hem in een puzzelboekje bezig is. Ze wordt er ongemakkelijk van en zegt dit ook tegen Erik.
Filmpje: https://streamable.com/mhz1d1Allemaal cabaretteketet!![]()
Zij is ook degene die Moraima overgehaald heeft en beloofd haar te zullen helpen. ``Moraima wilde eerst helemaal niet maar naar een gesprek met Babette gaat ze er helemaal voorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is zich niet voor niets al een tijdje bij Moraima aan het inlikken leuke dingen met Moraima aan het doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, dat zal dan maand 3 worden met Babs boven. Hoop dat Moraima haar door heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij is ook degene die Moraima overgehaald heeft en beloofd haar te zullen helpen. ``Moraima wilde eerst helemaal niet maar naar een gesprek met Babette gaat ze er helemaal voor
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: