Amslod of Stella ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook "het" kan wel heel hard fietsen.
Ja, normaal draagt de 15 jarige dan zo'n jurk enzo .... Maar Eunice..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap dit feest niet zo goed
Eunice in zo'n megajurk omdat haar dochter 15 wordt?
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
ja oke...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, normaal draagt de 15 jarige dan zo'n jurk enzo .... Maar Eunice..
Dat lijkt helemaal nergens op, niet eens om te lachen ookquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:58 schreef Ebinas het volgende:
Nou komt weer een optreden van Imi, Rupi en Mora zo lijkt
Ze wil laten zien wat de traditie in `Mexico is met een 15de verjaardag van een meisjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Neenee laten kennis maken met de Mexicaanse cultuur...😉quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:58 schreef Judiwi het volgende:
Jeetje wat ziet die Eunice eruit. Haar feestje. Heeft volgens mij niets met haar dochter te maken.
Ze mogen blij zijn als ze een glaasje ranja krijgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:05 schreef Clasientje het volgende:
Een gezellige sfeer is ver te zoeken daar wat saai zeg.
Hahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze een glaasje ranja krijgen.
Is ook maar een kinderfeestjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze een glaasje ranja krijgen.
Over wie heb je het? Of zie jij meer dan een hoed?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoeken elkaar steeds vaker op
Lol, ja lastig als ze elkaars kleding uitwisselen, dit zijn Wendy en Mirthequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Of zie jij meer dan een hoed?![]()
Ze heeft weer mooi in de aandacht gestaanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:10 schreef mangalie het volgende:
Eunice vond het geweldig en superleuk....
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze heeft weer mooi in de aandacht gestaan
Ik hoorde Janet en Wendy erover. Wendy dacht dat het voor Eunice was maar Janet hoorde Kim haar stem Jeff roepen. Het was Kim zeiden ze, " oh ik word er helemaal zenuwachtig van " zei Wendy toen. En toen kreeg ze een Mic checkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
We mogen weer wat niet horen soundlock als marciano, moraima en janet aan het praten gaan\iets over drie personen Mirthe ? En ?
Thnx en achteraf blijkt het voor `Jeff te zijn geweest een man/jongenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik hoorde Janet en Wendy erover. Wendy dacht dat het voor Eunice was maar Janet hoorde Kim haar stem Jeff roepen. Het was Kim zeiden ze, " oh ik word er helemaal zenuwachtig van " zei Wendy toen. En toen kreeg ze een Mic check
Is die man niet die gisteren er was? Nu hadden ze het letterlijk over Kim die er net wasquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx en achteraf blijkt het voor `Jeff te zijn geweest een man/jongen
Omdat ze dat ook niet tegen Zoë zeggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:21 schreef tonja het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Janet dat haar make-up scheef zit
Geen idee, onze psycholoog in spe komt niet veel verder dan 'Laat me uitpraten'quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:32 schreef schizolientje het volgende:
waar gaat t nu om bij Zoe en Babette??
O dat kan ook, niet allemaal te volgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Is die man niet die gisteren er was? Nu hadden ze het letterlijk over Kim die er net was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |