Die wil een veegje...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:28 schreef schizolientje het volgende:
en ik wil niet lullig doen maar Babette loop er ook steeds bloter bij in de buurt van Marciano. Viel me gisteren al op
Maar ze rookt nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:28 schreef schizolientje het volgende:
en ik wil niet lullig doen maar Babette loop er ook steeds bloter bij in de buurt van Marciano. Viel me gisteren al op
Je denkt dat Isaac minder eet?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:18 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern maar ik denk dat je Eric bedoelt terwijl Bern net zoveel eet
Dat zijn allang heel stiekem een setje. Vraag me af of ze dat al met Wendy heeft besproken of dient Wendy alleen open te zijn over haar bedgebeuren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:28 schreef schizolientje het volgende:
Weet ik iet het gaat erom dat ze tegen Wen zegtcdat ze geen tijd heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zal dan hun eigen geld kunnen zijn?
ojaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al de hele dag, dochter van Euci jarig.
Nee die eet ook genoeg weg daar vind het alleen altijd sneu dat Eric steeds genoemd wordt terwijl er genoeg anderen zijn daar die schransenquote:
quote:
Ja hoor Jasper jij zou dat doenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat Jeff de grens op zoekt en wel weet bij wie hij het doet. Als hij dat bij Jasper zou doen zou hij hem kei en kei hard terug pakken en hem gewoon voor het blok zetten.
ik denk het laatste, kom op zeg Babbel hoeft het achterste eind van HAAR tong niet te laten zien?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zijn allang heel stiekem een setje. Vraag me af of ze dat al met Wendy heeft besproken of dient Wendy alleen open te zijn over haar bedgebeuren.
~Nee alleen ranjaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind dit echt debiel.
Is er bier voor het feestje? Wellicht dat ik later dan nog even kijk.
Ja vreselijk hè gkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:43 schreef freaky40 het volgende:
Pff, daar word je toch ook simpel van, dat gegggggg van Ima....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |