Eunice dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
Managersverkiezing tussen mora en janet of?
Nou baps jou naam roepen ze niet hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Babs probeert druk te achterhalen wat er geroepen werd, eerst bij Eunice, nu weer binnensmonds 'was je buiten?' bij Jappie.
@FreshFruit ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op z'n fietsje diep de polder in om wat te schreeuwen.
Komt die misschien uit Friesland?
Wat een afknapper een volwassen vent die als een puber de fan uithangt.quote:
Maar die mag wel uitgescholden worden , grappig welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat een afknapper een volwassen vent die als een puber de fan uithangt.
Echt hèquote:
Ja dat mag wel, fijn dat je het grappig vindt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar die mag wel uitgescholden worden , grappig wel
Nee voor stumper uitmaken is wel normaalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fietste wel erg hard door, even stoppen dorst de held niet.
Ik vind dat helemaal niet grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja dat mag wel, fijn dat je het grappig vindt.
ik snap best dat ze er over praten. Er gebeurt vri weinig en er is weinig info van buitenaf. Natuurlijk ben je benieuwd wat er gezegd werd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl ze het erover hebben komt er kennelijk nog een keer iemand langs toeteren. Speculaties alom ..
Filmpje: https://streamable.com/r8lsbz
Na de streamwissel komen ze even later weer terug en hebben ze het er nog steeds over. Jasper noemt het druk maken om niks. Babs zegt dat als iemand roept dat je naar huis moet komen, dat iets met je doet. Babs krijgt waarschuwingen om haar mic te checken als teken dat ze moet stoppen met beppen erover.
Ik maak zelf niet op wat er precies geroepen werd en heb het idee dat ze het zelf ook niet weten en maar speculeren..
Meerderjarig wellicht, volwassen niet zo te zienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet grappig eigenlijk
Als ik hoor wat een bepaald persoon allemaal de loods in slingert vind ik dit nog heel lief.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee voor stumper uitmaken is wel normaal
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee voor stumper uitmaken is wel normaal
Bewoners worden hier wel voor erger uitgemaaktquote:
Omg heftig en die van immadidin ?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
inmiddels doet mijn papegaai na ruim 8 maanden de lach van eunice en moraima vlekkeloos na
Ja nee precies , helderquote:
[Dat mag wel blijkbaar , ik snap hetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bewoners worden hier wel voor erger uitgemaakt
Tijd voor een eliminatie?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
inmiddels doet mijn papegaai na ruim 8 maanden de lach van eunice en moraima vlekkeloos na
Ja niet echt handig zo een taart uit de doos willen halen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere wat is het ook 'n onbehouwuh hork
Toch moeten we oppassen met woorden, want dat zou heel goed een jongen met een verstandelijke beperking kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet was het 'n vrouw met n hele zware stemquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch moeten we oppassen met woorden, want dat zou heel goed een jongen met een verstandelijke beperking kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kolere dat werkt dan in de horecaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere wat is het ook 'n onbehouwuh hork
Hoe dan ook "het" kan wel heel hard fietsen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet was het 'n vrouw met n hele zware stem
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |