SPOILER: Top 502Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: In Memoriam: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS Regels2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar Mei2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nu een nieuwe Sfancta want vorige Sfancta is anon gegaan.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wel eentje van juni 2023 dan ...
Met een goeie tas Moreno![]()
Lekkelquote:Op maandag 5 juni 2023 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wel eentje van juni 2023 dan ...
Met een goeie tas Moreno![]()
Ligt aan jouquote:Op maandag 5 juni 2023 15:23 schreef 2xHenk het volgende:
Overigens kreeg ik iedere keer een note als ik een plaatje in de openings post plaatste
Terecht wel. Niet iedereen houdt van consequent zijn, daar waar ik wel een groot liefhebber van benquote:
Laat me Jochemquote:Op maandag 5 juni 2023 15:26 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Oh, je maakte er nochtans nog een topic over.
Hey broeder. Alles goed?quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:25 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
MEELIEE![]()
Mijn autocorrecte wilde 'Meloenen' van jouw naam maken
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:25 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
MEELIEE![]()
Jij ook!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:24 schreef streamjohan het volgende:
Dank @:laforest lekker kroesjele vloai
Fijne middag heer
Alles goed. Zo na de mesimeri (siësta) naar Rainbow metal club in Athenequote:Op maandag 5 juni 2023 15:31 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Zijn gangetje en met jou, meester grootgrondbezitter?
Jaloers.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Alles goed. Zo na de mesimeri (siësta) naar Rainbow metal club in Athene
Mailoenenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:25 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
MEELIEE![]()
Ghost komt hier met Candlemassquote:Op maandag 5 juni 2023 15:34 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Jaloers.
Gisteren Ghost in Nederland, ook al gemist....
Maar nu mis je bijna 1,5 uur van je dagelijkse slaapquote:Op maandag 5 juni 2023 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Meevallertje op werk, nu mag ik buitenspelen
Echt wel. In die video voor Bewitched speelt Dead van Mayhem ook mee.quote:
Ga je erheen?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Echt wel. In die video voor Bewitched speelt Dead van Mayhem ook mee.
Ik kijk even of ik op de gastenlijst kan. Wacht even op antwoordquote:
Damn, ben je stiekem Corpsegrinder ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kijk even of ik op de gastenlijst kan. Wacht even op antwoord
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:22 schreef Zucht. het volgende:
heb er nu podverdomme zin in, op weg terug naar huis eff langs Jan Linders
= toch supermarktvlaaiquote:Op maandag 5 juni 2023 15:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Die van Jan Linders is een uitzondering.
Dat is wat andersquote:
Rip Jan Lindersquote:Op maandag 5 juni 2023 15:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Die van Jan Linders is een uitzondering.
kuch iets met willekeur kuchquote:Op maandag 5 juni 2023 15:23 schreef 2xHenk het volgende:
Overigens kreeg ik iedere keer een note als ik een plaatje in de openings post plaatste
Mag je hopen ja!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Streekproducten blijven ook als het straks AH is
Wel goeie vlaaien iigquote:Op maandag 5 juni 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'echte limburgse vlaai.. uit.. Eindhovuh de gekste'
Gewoon een Oostenrijkse rage hier op uitstortenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ja, zo scoor ik geen puntjes als jullie ook blijven posten
voelt een beetje aan als d'n oostenrijker die er nu niet is blokbolkenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
Oostenrijkquote:Op maandag 5 juni 2023 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een Oostenrijkse rage hier op uitstorten
ik las cockbolkenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voelt een beetje aan als d'n oostenrijker die er nu niet is blokbolken
I musse GVD die poenktjes habben JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111EINZ!!!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een Oostenrijkse rage hier op uitstorten
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
ich sage nur Bahnofquote:Op maandag 5 juni 2023 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I musse GVD die poenktjes habben JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111EINZ!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Die had ik nog niet zien voorbijkomen hier maar uh.. de cock van hem mag ie in z'n eigen gaatje laten zitten
Spoot je achter zeker weer eruitquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heb ik teringgrote schnitzels gegeten daar
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Die had ik nog niet zien voorbijkomen hier maar uh.. de cock van hem mag ie in z'n eigen gaatje laten zitten
Noujah zeg. Houwens niet kennenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moest opzoeken wie of wat Houwens is
Ik ook. Ook zelfgemaakte van mijn ex.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heb ik teringgrote schnitzels gegeten daar
en best kromquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppen
Broekgaatjequote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppen
Ik 3 dagen in Wenenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook. Ook zelfgemaakte van mijn ex.
Heb daar 4 jaar gewoond
Lekker, maar niet zo lekker als een Steirische schnitzelquote:
Uhm.. Houwens zal wel de neppe Limburgse vlaai zijn voor boven de rivierenquote:
Ik woon op de grens limburg brabantquote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm.. Houwens zal wel de neppe Limburgse vlaai zijn voor boven de rivieren
Woon hier in een gebied met d'n 'echte' Limburgse' vlaai
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Emmerdeur het volgende:
Varkensvlees is toch niet mijn favoriet tenzij zelf geschoten. Maar dat is dan(ever/wilde)zwijn
oh nee..Ed.. is het jou met de witte pruik?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik woon op de grens limburg brabant
Heb gewoon beide
Uhm voor de duidelijkheid ik ben helemaal niet chauvinistisch, heb eerder zeg maar niet zo'n hele positieve kijk op limbo's qua openheid, directheid iets met ellenbogen hebben achter zich en zoquote:
Hehe. Mijn vader en familie zijn allemaal Limbo's. Meer niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm voor de duidelijkheid ik ben helemaal niet chauvinistisch, heb eerder zeg maar niet zo'n hele positieve kijk op limbo's qua openheid, directheid iets met ellenbogen hebben achter zich en zo![]()
Ahh je roots zijn uit Limbolandquote:Op maandag 5 juni 2023 16:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Hehe. Mijn vader en familie zijn allemaal Limbo's. Meer niet.
Klein?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nee klein lief varkentje.. dat kun je toch niet afschieten?
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 5 juni 2023 15:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh nee..Ed.. is het jou met de witte pruik?
je woont toch niet daar zo ergens he
in het bolkwerk van..
Vader en vader's kant Maastricht, Echt, en Roermond. Maar vader, opa en oma alle drie Maastricht. Moeder's kant Drenthe.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh je roots zijn uit LimbolandIn welk hertogdom, vermoed het zuiden van Limburg dan?
Daar zeggen toch coooolah en brooooodjuh?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Ben import kom eigenlijk uit de achterhoek
Nice Remunjquote:Op maandag 5 juni 2023 16:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Vader en vader's kant Maastricht, Echt, en Roermond. Maar vader, opa en oma alle drie Maastricht. Moeder's kant Drenthe.
quote:
quote:
Völs dat zijn net niet Duitsersquote:Op maandag 5 juni 2023 16:13 schreef Zucht. het volgende:
Hier 1 opa en oma van Vaals
Andere van Nieuwehagen,
Ik zelf van Amstenrade
Waarom niet, er is n overbevolking want geen predators tegen ze, en het vlees is 100x beter dan vd supermarkt, en ik heb mijn jacht licentie niet voor janlul, hoort ook bij t levenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ed.. daar kun je toch niet op schieten?
Ja ik weet.. ze kunnen agressief zijn.. hebben in Geulle laatst een hap uit een hond genomen
Oh sorry, doelde op wilders die in Venlo woont.. daar boven zijn ze behoorlijk pro rechts.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Ben import kom eigenlijk uit de achterhoek
Vermoed dat het vlees inderdaad veel lekkerder is dan uit de supermarkt.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Waarom niet, er is n overbevolking want geen predators tegen ze, en het vlees is 100x beter dan vd supermarkt, en ik heb mijn jacht licentie niet voor janlul, hoort ook bij t leven
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Zucht. het volgende:
Mijn vriendin is ook import en spreekt vloeiend Limburgs nu
De grens is langer dan alleen venlo, meer richting weertquote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh sorry, doelde op wilders die in Venlo woont.. daar boven zijn ze behoorlijk pro rechts.
Omdat je schreef grens Limburg / Brabant.
Ah import.
Vond je het niet lastig om te integreren?
volgens mij donderdag 10/10 tik ik met traanoogjes ondertussenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt de beurs wel. Alleen krijg je tranen in je ogen als het omhoog gaat in plaats van andersom.
Zeker wetenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat het vlees inderdaad veel lekkerder is dan uit de supermarkt.
En ja.. ik weet zeker dat het bij het leven hoort. Vermoed ook dat de beesten die afgeschoten worden humaner sterven dan in menig slachthuis..
Beter maaien ze het gras even heel gauwquote:Op maandag 5 juni 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij donderdag 10/10 tik ik met traanoogjes ondertussen
Doe je beter dan mij, die van mij spreekt na 5 jaar relatie nog steeds maar 3 woorden dialect.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ze moest wel, ik bleef maar Limburgs tegen haar kallen
Maakt voor hier niet veel uit want er komen flink wat pollen uit ons buurland aan de komende dagen.. vandaar de 10/10.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter maaien ze het gras even heel gauw
Ik ben bijna 10 jaar met haarquote:Op maandag 5 juni 2023 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe je beter dan mij, die van mij spreekt na 5 jaar relatie nog steeds maar 3 woorden dialect.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Emmerdeur het volgende:
Limburgs is niet te verstaan, zelf mario is nog duidelijker
sowquote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Emmerdeur het volgende:
Bed verschonen werkt ook misschienquote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zo wel even heel mijn slaapkamer van voor naar achteren steriel maken. Even kijken of het wat uit maakt qua slaapkwaliteit.
wel 10/10 voor zijn taalcreativiteitquote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Emmerdeur het volgende:
succesquote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Probleem wel is dat een matras helemaal naar dat balkon slepen een gedoe is.
Was pas in panningen, ff brood op de markt halen, dat mens begint heel verhaal op t einde maar gevraagd of het nog eens kon in het NLquote:
En met die harde wind bij jou ....quote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Probleem wel is dat een matras helemaal naar dat balkon slepen een gedoe is.
Bed staat tussen voor en achteren inquote:
Geloof het of niet, ik geloof het zelf ook amper, maar de wind valt mee vandaagquote:
Hahahaquote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was pas in panningen, ff brood op de markt halen, dat mens begint heel verhaal op t einde maar gevraagd of het nog eens kon in het NL
Zou hij het anders wel kunnen denken?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Nu vraag ik me wel af; zou mario kunnen spreken wat hij typt?
Een wasmachine droogt nietquote:Op maandag 5 juni 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bed staat tussen voor en achteren in
Wasmachine is al gevuld, gaat aan zodra ik van buiten kan koelen.
Nou ja, of zodra het 17:00 is, want dan is het precies 3 uur voor ik weg moet en het moet wel droog zijn
Vermoed dat hij een mario translater heeft om hier te tikken.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Nu vraag ik me wel af; zou mario kunnen spreken wat hij typt?
Het idee is: 16:30 zet ik hem aan en 20:00 hangt de beddenzooi buiten te drogen. Als ik dan een beetje mazzel heb, is het droog genoeg als ik weer thuis kom. Met die wind moet dat wel goed komen, ik had alleen achteraf beter gebruik kunnen maken van de zon.quote:
Dat denk ik ook achterafquote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het idee is: 16:30 zet ik hem aan en 20:00 hangt de beddenzooi buiten te drogen. Als ik dan een beetje mazzel heb, is het droog genoeg als ik weer thuis kom. Met die wind moet dat wel goed komen, ik had alleen achteraf beter gebruik kunnen maken van de zon.
Hooikoorts mensen en was buiten laten drogen is een hele dikke no no.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het idee is: 16:30 zet ik hem aan en 20:00 hangt de beddenzooi buiten te drogen. Als ik dan een beetje mazzel heb, is het droog genoeg als ik weer thuis kom. Met die wind moet dat wel goed komen, ik had alleen achteraf beter gebruik kunnen maken van de zon.
Ahh dat is hetquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hooikoorts mensen en was buiten laten drogen is een hele dikke no no.
Dan gaan de pollen in je kleding/wasgoed zitten.
Mijn wasmachine is al 2 dagen gevuld en ik ben al 2 dagen op rij vergeten om hem 's avonds op tijd aan te zettenquote:
Tsja, Nattekater is soms niet zo slimquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mijn hersenen functioneren niet goed vandaag wegens slaapgebrek en/of hooikoorts.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is al 2 dagen gevuld en ik ben al 2 dagen op rij vergeten om hem 's avonds op tijd aan te zetten
Ook zoiets.
Kun je em niet inplannen dat hij na x uur aan gaat?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij dat er toch nog iemand scherp is hier, godverdomme
Had je weer niet goed geslapen of weer brak moe wakker?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hersenen functioneren niet goed vandaag wegens slaapgebrek en/of hooikoorts.
Liever vullen en vergeten aan te zetten dan laten draaien en dan 2 dagen vergeten eruit te halen..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is al 2 dagen gevuld en ik ben al 2 dagen op rij vergeten om hem 's avonds op tijd aan te zetten
Ook zoiets.
Denk je dat hij zo'n rijke tata is dat het een wasmachine van minder dan 5 jaar oud heeftquote:Op maandag 5 juni 2023 16:33 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kun je em niet inplannen dat hij na x uur aan gaat?
Als een natte kat, kun je em weer aan zettenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Liever vullen en vergeten aan te zetten dan laten draaien en dan 2 dagen vergeten eruit te halen..
Kan erg gaan stinken, natte kleren, zo ik weet
Nou ja, hoe we in deze situatie zijn gekomen is helemaal niet zo heel raar. Ik had hem donderdag voor ik naar het zwembad ging aangezet, maar ik had hem per ongeluk op de verkeerde stand gezet (voorwas), dus bij terugkomst had ie nog helemaal niets gedaan. En ik ga hem echt niet 's avonds laat aanzetten als ik hem niet meer kan legen voor ik m'n bed in kruipquote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
Als je het vergeet als het klaar is ok maar vol vies vergeten
9 jaar wasmachine hier en kan het.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk je dat hij zo'n rijke tata is dat het een wasmachine van minder dan 5 jaar oud heeft
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als een natte kat, kun je em weer aan zetten
Maar.. voorwas dan is je wasje toch nat geworden? En sindsdien al zo lang erin laten zitten?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, hoe we in deze situatie zijn gekomen is helemaal niet zo heel raar. Ik had hem donderdag voor ik naar het zwembad ging aangezet, maar ik had hem per ongeluk op de verkeerde stand gezet (voorwas), dus bij terugkomst had ie nog helemaal niets gedaan. En ik ga hem echt niet 's avonds laat aanzetten als ik hem niet meer kan legen voor ik m'n bed in kruip
Die is ook vast te duur denk ik.quote:
ftfyquote:
Ik kwam er dus achter dat ie niets had gedaan omdat alles nog droog was. Pas de volgende dag zag ik dat ie op de verkeerde stand stond.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar.. voorwas dan is je wasje toch nat geworden? En sindsdien al zo lang erin laten zitten?
quote:
quote:
Ze wast zich niet meer?quote:
Das iig duidelijkerquote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhm.. waarom wordt mij deze vraag gesteld?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik las overigens op het internet dat voorwas gewoon water moet gebruiken, dat doet deze wasmachine niet
@:Monique___ hoe zit dat?
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef mario390 het volgende:
deze idiooten man man zo
gaat onze land onder![]()
Misschien is deze wasmachine wel slim genoeg om door te hebben dat het bakje leeg is.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm.. waarom wordt mij deze vraag gesteld?![]()
Maar zonder gekheid.. bij een voorwas wordt altijd water gebruikt?
Normaal gesproken, voor zover ik weet.. heb je een bakje in de la van je machine zitten voor een beetje wasmiddel voor de voorwas.. dan een bakje voor de hoofdwas en een bakje voor wasverzachter.
En.. als het goed is.. wat gebruikelijk is zeg maar.. aan het begin van het programma spuit er water in het voorwasmiddelbakje.
Dus.. ja.. ik heb er nog nooit van gehoord dat er geen water gebruikt zou worden bij voorwas?
*Vraagt zich nu af of jij mij hier voor de gek zit te houden en ik dit zit uit te leggen allemaal?
Zie mijn antwoord hierboven.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam er dus achter dat ie niets had gedaan omdat alles nog droog was. Pas de volgende dag zag ik dat ie op de verkeerde stand stond.
Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is deze wasmachine wel slim genoeg om door te hebben dat het bakje leeg is.
Of de kraan staat dichtquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..
Dat is het 100% zeker weten nietquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..
Dan heeft ie dat zeker niet, ook nog nooit gehoord dat zoiets er op kan zitten. Kan vast maar nooit gehoord.quote:
je heeft toch ook rote parteiquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef mario390 het volgende:
foute uittelung bij de spö![]()
![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hierquote:
Eén natte kat met een droge wasmachinequote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat zeker niet, ook nog nooit gehoord dat zoiets er op kan zitten. Kan vast maar nooit gehoord.
Maar gelukkig zit je vieze was er droog in
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hier
Herkenbaar, zal ook wat Op gezeten hebben voorheen. Was altijd leuk en tijd vliegt, maar let wel op je nachtrust.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hier
Ja ik ga vandaag wel op tijd proberen te slapenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Herkenbaar, zal ook wat Op gezeten hebben voorheen. Was altijd leuk en tijd vliegt, maar let wel op je nachtrust.
Je blijft vaak langer hangen dan je eigenlijk wil.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik ga vandaag wel op tijd proberen te slapen![]()
Precies.. het is leuk en de tijd vliegt en toen opeens maar 2 uurtjes om te slapen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef DJMO het volgende:
Goeie reminder wel. Ik heb vanmorgen wél een was aangezet, maar zonder de blunder van Nattekat was ik geheid vergeten om hem in de droger te stoppen
foute uitleg bij het spelquote:Op maandag 5 juni 2023 16:49 schreef mario390 het volgende:
snap je dat echt niet?
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
je heeft toch ook rote partei
Ja dat klopt!!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Je blijft vaak langer hangen dan je eigenlijk wil.
politik hoor niet bij en spelquote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
foute uitleg bij het spel
eerst was je een man en maar bas komt nu erbij
ze is gegeselt en heeft me nu toch een rode partij van heb ik jou daar..
quote:
Met @FreshFruit was het altijd feest snachts, veel gelachen ook. Hoop dat hij hier weer snel isquote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat klopt!!
Wilde een paar keer gaan slapen maar toen kwam die en toen kwam die.. en ja.. was leuk en en toen opeen laat.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Heel productief![]()
Eigenlijk best wel en declarabel
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik snap pecht niets van waarom alles nog droog was. Zal wel.
Dat zal het wel zijn iddquote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?
Lijkt me sterkquote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?
Ja ik mis @FreshFruit hier ook!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Met @:freshfruit was het altijd feest snachts, veel gelachen ook. Hoop dat hij hier weer snel is
Half Nederland onderhand, schaal staat op 9 nu en is bijzonder hoogquote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens aan de hooikoortstabletten. Nooit in huis gehad, maar ben er echt klaar mee
Ow bereid je voor op een enorme moeheid , vooral de eerste dagen.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens aan de hooikoortstabletten. Nooit in huis gehad, maar ben er echt klaar mee
Iets met kankerverwekkendekorrels of niet?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Zucht. het volgende:
Eredivisie weer op verplicht natuurgrasveld![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)plicht-op-natuurgras
Moeheid vlak voor het slapen klinkt wel als een prima bijwerking. Ik wil gewoon goed slapen, de rest boeit me niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow bereid je voor op een enorme moeheid , vooral de eerste dagen.
Heb je wel neusspray en oogdruppels ook erbij? Of wil je het nu proberen met alleen tabletten?
Als je er zo veel last van hebt kun je het beste even langs je huisarts gaan, dan krijg je sterkere zooi dan de troep die je bij de drogist krijgt.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Verpest het voetbal, is toch geen zaalvoetbal?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Iets met kankerverwekkendekorrels of niet?
Hier ben ikquote:
Mijn zoon ook zo een last, loopt nu met een zonnebril op.. Onwijs opgezette ogenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow bereid je voor op een enorme moeheid , vooral de eerste dagen.
Heb je wel neusspray en oogdruppels ook erbij? Of wil je het nu proberen met alleen tabletten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop