quote:
Met @FreshFruit was het altijd feest snachts, veel gelachen ook. Hoop dat hij hier weer snel isquote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat klopt!!
Wilde een paar keer gaan slapen maar toen kwam die en toen kwam die.. en ja.. was leuk en en toen opeen laat.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Heel productief![]()
Eigenlijk best wel en declarabel
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik snap pecht niets van waarom alles nog droog was. Zal wel.
Dat zal het wel zijn iddquote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?
Lijkt me sterkquote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?
Ja ik mis @FreshFruit hier ook!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Met @:freshfruit was het altijd feest snachts, veel gelachen ook. Hoop dat hij hier weer snel is
Half Nederland onderhand, schaal staat op 9 nu en is bijzonder hoogquote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens aan de hooikoortstabletten. Nooit in huis gehad, maar ben er echt klaar mee
Ow bereid je voor op een enorme moeheid , vooral de eerste dagen.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens aan de hooikoortstabletten. Nooit in huis gehad, maar ben er echt klaar mee
Iets met kankerverwekkendekorrels of niet?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Zucht. het volgende:
Eredivisie weer op verplicht natuurgrasveld![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)plicht-op-natuurgras
Moeheid vlak voor het slapen klinkt wel als een prima bijwerking. Ik wil gewoon goed slapen, de rest boeit me niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow bereid je voor op een enorme moeheid , vooral de eerste dagen.
Heb je wel neusspray en oogdruppels ook erbij? Of wil je het nu proberen met alleen tabletten?
Als je er zo veel last van hebt kun je het beste even langs je huisarts gaan, dan krijg je sterkere zooi dan de troep die je bij de drogist krijgt.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Verpest het voetbal, is toch geen zaalvoetbal?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Iets met kankerverwekkendekorrels of niet?
Hier ben ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop