Tsja, Nattekater is soms niet zo slimquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hooikoorts mensen en was buiten laten drogen is een hele dikke no no.
Dan gaan de pollen in je kleding/wasgoed zitten.
Mijn hersenen functioneren niet goed vandaag wegens slaapgebrek en/of hooikoorts.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hooikoorts mensen en was buiten laten drogen is een hele dikke no no.
Dan gaan de pollen in je kleding/wasgoed zitten.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is al 2 dagen gevuld en ik ben al 2 dagen op rij vergeten om hem 's avonds op tijd aan te zetten
Ook zoiets.
Kun je em niet inplannen dat hij na x uur aan gaat?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij dat er toch nog iemand scherp is hier, godverdomme
Had je weer niet goed geslapen of weer brak moe wakker?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hersenen functioneren niet goed vandaag wegens slaapgebrek en/of hooikoorts.
Liever vullen en vergeten aan te zetten dan laten draaien en dan 2 dagen vergeten eruit te halen..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is al 2 dagen gevuld en ik ben al 2 dagen op rij vergeten om hem 's avonds op tijd aan te zetten
Ook zoiets.
Denk je dat hij zo'n rijke tata is dat het een wasmachine van minder dan 5 jaar oud heeftquote:Op maandag 5 juni 2023 16:33 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kun je em niet inplannen dat hij na x uur aan gaat?
Als een natte kat, kun je em weer aan zettenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Liever vullen en vergeten aan te zetten dan laten draaien en dan 2 dagen vergeten eruit te halen..
Kan erg gaan stinken, natte kleren, zo ik weet
Nou ja, hoe we in deze situatie zijn gekomen is helemaal niet zo heel raar. Ik had hem donderdag voor ik naar het zwembad ging aangezet, maar ik had hem per ongeluk op de verkeerde stand gezet (voorwas), dus bij terugkomst had ie nog helemaal niets gedaan. En ik ga hem echt niet 's avonds laat aanzetten als ik hem niet meer kan legen voor ik m'n bed in kruipquote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
Als je het vergeet als het klaar is ok maar vol vies vergeten
9 jaar wasmachine hier en kan het.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk je dat hij zo'n rijke tata is dat het een wasmachine van minder dan 5 jaar oud heeft
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als een natte kat, kun je em weer aan zetten
Maar.. voorwas dan is je wasje toch nat geworden? En sindsdien al zo lang erin laten zitten?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, hoe we in deze situatie zijn gekomen is helemaal niet zo heel raar. Ik had hem donderdag voor ik naar het zwembad ging aangezet, maar ik had hem per ongeluk op de verkeerde stand gezet (voorwas), dus bij terugkomst had ie nog helemaal niets gedaan. En ik ga hem echt niet 's avonds laat aanzetten als ik hem niet meer kan legen voor ik m'n bed in kruip
Die is ook vast te duur denk ik.quote:
ftfyquote:
Ik kwam er dus achter dat ie niets had gedaan omdat alles nog droog was. Pas de volgende dag zag ik dat ie op de verkeerde stand stond.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar.. voorwas dan is je wasje toch nat geworden? En sindsdien al zo lang erin laten zitten?
quote:
quote:
Ze wast zich niet meer?quote:
Das iig duidelijkerquote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het idee is: 16:30 zet ik hem aan en 20:00 hangt de beddenzooi buiten te drogen. Als ik dan een beetje mazzel heb, is het droog genoeg als ik weer thuis kom. Met die wind moet dat wel goed komen, ik had alleen achteraf beter gebruik kunnen maken van de zon.
Uhm.. waarom wordt mij deze vraag gesteld?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik las overigens op het internet dat voorwas gewoon water moet gebruiken, dat doet deze wasmachine niet
@:Monique___ hoe zit dat?
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:38 schreef mario390 het volgende:
deze idiooten man man zo
gaat onze land onder![]()
Misschien is deze wasmachine wel slim genoeg om door te hebben dat het bakje leeg is.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm.. waarom wordt mij deze vraag gesteld?![]()
Maar zonder gekheid.. bij een voorwas wordt altijd water gebruikt?
Normaal gesproken, voor zover ik weet.. heb je een bakje in de la van je machine zitten voor een beetje wasmiddel voor de voorwas.. dan een bakje voor de hoofdwas en een bakje voor wasverzachter.
En.. als het goed is.. wat gebruikelijk is zeg maar.. aan het begin van het programma spuit er water in het voorwasmiddelbakje.
Dus.. ja.. ik heb er nog nooit van gehoord dat er geen water gebruikt zou worden bij voorwas?
*Vraagt zich nu af of jij mij hier voor de gek zit te houden en ik dit zit uit te leggen allemaal?
Zie mijn antwoord hierboven.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam er dus achter dat ie niets had gedaan omdat alles nog droog was. Pas de volgende dag zag ik dat ie op de verkeerde stand stond.
Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is deze wasmachine wel slim genoeg om door te hebben dat het bakje leeg is.
Of de kraan staat dichtquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..
Dat is het 100% zeker weten nietquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..
Dan heeft ie dat zeker niet, ook nog nooit gehoord dat zoiets er op kan zitten. Kan vast maar nooit gehoord.quote:
je heeft toch ook rote parteiquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef mario390 het volgende:
foute uittelung bij de spö![]()
![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hierquote:
Eén natte kat met een droge wasmachinequote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat zeker niet, ook nog nooit gehoord dat zoiets er op kan zitten. Kan vast maar nooit gehoord.
Maar gelukkig zit je vieze was er droog in
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hier
Herkenbaar, zal ook wat Op gezeten hebben voorheen. Was altijd leuk en tijd vliegt, maar let wel op je nachtrust.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hier
Ja ik ga vandaag wel op tijd proberen te slapenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Herkenbaar, zal ook wat Op gezeten hebben voorheen. Was altijd leuk en tijd vliegt, maar let wel op je nachtrust.
Je blijft vaak langer hangen dan je eigenlijk wil.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik ga vandaag wel op tijd proberen te slapen![]()
Precies.. het is leuk en de tijd vliegt en toen opeens maar 2 uurtjes om te slapen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef DJMO het volgende:
Goeie reminder wel. Ik heb vanmorgen wél een was aangezet, maar zonder de blunder van Nattekat was ik geheid vergeten om hem in de droger te stoppen
foute uitleg bij het spelquote:Op maandag 5 juni 2023 16:49 schreef mario390 het volgende:
snap je dat echt niet?
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
je heeft toch ook rote partei
Ja dat klopt!!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Je blijft vaak langer hangen dan je eigenlijk wil.
politik hoor niet bij en spelquote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
foute uitleg bij het spel
eerst was je een man en maar bas komt nu erbij
ze is gegeselt en heeft me nu toch een rode partij van heb ik jou daar..
quote:
Met @FreshFruit was het altijd feest snachts, veel gelachen ook. Hoop dat hij hier weer snel isquote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat klopt!!
Wilde een paar keer gaan slapen maar toen kwam die en toen kwam die.. en ja.. was leuk en en toen opeen laat.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Heel productief![]()
Eigenlijk best wel en declarabel
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik snap pecht niets van waarom alles nog droog was. Zal wel.
Dat zal het wel zijn iddquote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?
Lijkt me sterkquote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon vergeten om hem aan te zetten? Ook al stond ie op een ander programma dan je had willen draaien?
Ja ik mis @FreshFruit hier ook!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Met @:freshfruit was het altijd feest snachts, veel gelachen ook. Hoop dat hij hier weer snel is
Half Nederland onderhand, schaal staat op 9 nu en is bijzonder hoogquote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens aan de hooikoortstabletten. Nooit in huis gehad, maar ben er echt klaar mee
Ow bereid je voor op een enorme moeheid , vooral de eerste dagen.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens aan de hooikoortstabletten. Nooit in huis gehad, maar ben er echt klaar mee
Iets met kankerverwekkendekorrels of niet?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Zucht. het volgende:
Eredivisie weer op verplicht natuurgrasveld![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)plicht-op-natuurgras
Moeheid vlak voor het slapen klinkt wel als een prima bijwerking. Ik wil gewoon goed slapen, de rest boeit me niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow bereid je voor op een enorme moeheid , vooral de eerste dagen.
Heb je wel neusspray en oogdruppels ook erbij? Of wil je het nu proberen met alleen tabletten?
Als je er zo veel last van hebt kun je het beste even langs je huisarts gaan, dan krijg je sterkere zooi dan de troep die je bij de drogist krijgt.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Verpest het voetbal, is toch geen zaalvoetbal?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Iets met kankerverwekkendekorrels of niet?
Hier ben ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |