Tsja, Nattekater is soms niet zo slimquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hooikoorts mensen en was buiten laten drogen is een hele dikke no no.
Dan gaan de pollen in je kleding/wasgoed zitten.
Mijn hersenen functioneren niet goed vandaag wegens slaapgebrek en/of hooikoorts.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hooikoorts mensen en was buiten laten drogen is een hele dikke no no.
Dan gaan de pollen in je kleding/wasgoed zitten.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is al 2 dagen gevuld en ik ben al 2 dagen op rij vergeten om hem 's avonds op tijd aan te zetten
Ook zoiets.
Kun je em niet inplannen dat hij na x uur aan gaat?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel blij dat er toch nog iemand scherp is hier, godverdomme
Had je weer niet goed geslapen of weer brak moe wakker?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hersenen functioneren niet goed vandaag wegens slaapgebrek en/of hooikoorts.
Liever vullen en vergeten aan te zetten dan laten draaien en dan 2 dagen vergeten eruit te halen..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is al 2 dagen gevuld en ik ben al 2 dagen op rij vergeten om hem 's avonds op tijd aan te zetten
Ook zoiets.
Denk je dat hij zo'n rijke tata is dat het een wasmachine van minder dan 5 jaar oud heeftquote:Op maandag 5 juni 2023 16:33 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kun je em niet inplannen dat hij na x uur aan gaat?
Als een natte kat, kun je em weer aan zettenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Liever vullen en vergeten aan te zetten dan laten draaien en dan 2 dagen vergeten eruit te halen..
Kan erg gaan stinken, natte kleren, zo ik weet
Nou ja, hoe we in deze situatie zijn gekomen is helemaal niet zo heel raar. Ik had hem donderdag voor ik naar het zwembad ging aangezet, maar ik had hem per ongeluk op de verkeerde stand gezet (voorwas), dus bij terugkomst had ie nog helemaal niets gedaan. En ik ga hem echt niet 's avonds laat aanzetten als ik hem niet meer kan legen voor ik m'n bed in kruipquote:Op maandag 5 juni 2023 16:32 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
Als je het vergeet als het klaar is ok maar vol vies vergeten
9 jaar wasmachine hier en kan het.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk je dat hij zo'n rijke tata is dat het een wasmachine van minder dan 5 jaar oud heeft
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als een natte kat, kun je em weer aan zetten
Maar.. voorwas dan is je wasje toch nat geworden? En sindsdien al zo lang erin laten zitten?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, hoe we in deze situatie zijn gekomen is helemaal niet zo heel raar. Ik had hem donderdag voor ik naar het zwembad ging aangezet, maar ik had hem per ongeluk op de verkeerde stand gezet (voorwas), dus bij terugkomst had ie nog helemaal niets gedaan. En ik ga hem echt niet 's avonds laat aanzetten als ik hem niet meer kan legen voor ik m'n bed in kruip
Die is ook vast te duur denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |