Vermoed dat het vlees inderdaad veel lekkerder is dan uit de supermarkt.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Waarom niet, er is n overbevolking want geen predators tegen ze, en het vlees is 100x beter dan vd supermarkt, en ik heb mijn jacht licentie niet voor janlul, hoort ook bij t leven
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Zucht. het volgende:
Mijn vriendin is ook import en spreekt vloeiend Limburgs nu
De grens is langer dan alleen venlo, meer richting weertquote:Op maandag 5 juni 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh sorry, doelde op wilders die in Venlo woont.. daar boven zijn ze behoorlijk pro rechts.
Omdat je schreef grens Limburg / Brabant.
Ah import.
Vond je het niet lastig om te integreren?
volgens mij donderdag 10/10 tik ik met traanoogjes ondertussenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt de beurs wel. Alleen krijg je tranen in je ogen als het omhoog gaat in plaats van andersom.
Zeker wetenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat het vlees inderdaad veel lekkerder is dan uit de supermarkt.
En ja.. ik weet zeker dat het bij het leven hoort. Vermoed ook dat de beesten die afgeschoten worden humaner sterven dan in menig slachthuis..
Beter maaien ze het gras even heel gauwquote:Op maandag 5 juni 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij donderdag 10/10 tik ik met traanoogjes ondertussen
Doe je beter dan mij, die van mij spreekt na 5 jaar relatie nog steeds maar 3 woorden dialect.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ze moest wel, ik bleef maar Limburgs tegen haar kallen
Maakt voor hier niet veel uit want er komen flink wat pollen uit ons buurland aan de komende dagen.. vandaar de 10/10.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter maaien ze het gras even heel gauw
Ik ben bijna 10 jaar met haarquote:Op maandag 5 juni 2023 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe je beter dan mij, die van mij spreekt na 5 jaar relatie nog steeds maar 3 woorden dialect.
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Emmerdeur het volgende:
Limburgs is niet te verstaan, zelf mario is nog duidelijker
sowquote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Emmerdeur het volgende:
Bed verschonen werkt ook misschienquote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zo wel even heel mijn slaapkamer van voor naar achteren steriel maken. Even kijken of het wat uit maakt qua slaapkwaliteit.
wel 10/10 voor zijn taalcreativiteitquote:Op maandag 5 juni 2023 16:22 schreef Emmerdeur het volgende:
succesquote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Probleem wel is dat een matras helemaal naar dat balkon slepen een gedoe is.
Was pas in panningen, ff brood op de markt halen, dat mens begint heel verhaal op t einde maar gevraagd of het nog eens kon in het NLquote:
En met die harde wind bij jou ....quote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Probleem wel is dat een matras helemaal naar dat balkon slepen een gedoe is.
Bed staat tussen voor en achteren inquote:
Geloof het of niet, ik geloof het zelf ook amper, maar de wind valt mee vandaagquote:
Hahahaquote:Op maandag 5 juni 2023 16:23 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was pas in panningen, ff brood op de markt halen, dat mens begint heel verhaal op t einde maar gevraagd of het nog eens kon in het NL
Zou hij het anders wel kunnen denken?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Nu vraag ik me wel af; zou mario kunnen spreken wat hij typt?
Een wasmachine droogt nietquote:Op maandag 5 juni 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bed staat tussen voor en achteren in
Wasmachine is al gevuld, gaat aan zodra ik van buiten kan koelen.
Nou ja, of zodra het 17:00 is, want dan is het precies 3 uur voor ik weg moet en het moet wel droog zijn
Vermoed dat hij een mario translater heeft om hier te tikken.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Nu vraag ik me wel af; zou mario kunnen spreken wat hij typt?
Het idee is: 16:30 zet ik hem aan en 20:00 hangt de beddenzooi buiten te drogen. Als ik dan een beetje mazzel heb, is het droog genoeg als ik weer thuis kom. Met die wind moet dat wel goed komen, ik had alleen achteraf beter gebruik kunnen maken van de zon.quote:
Dat denk ik ook achterafquote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het idee is: 16:30 zet ik hem aan en 20:00 hangt de beddenzooi buiten te drogen. Als ik dan een beetje mazzel heb, is het droog genoeg als ik weer thuis kom. Met die wind moet dat wel goed komen, ik had alleen achteraf beter gebruik kunnen maken van de zon.
Hooikoorts mensen en was buiten laten drogen is een hele dikke no no.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het idee is: 16:30 zet ik hem aan en 20:00 hangt de beddenzooi buiten te drogen. Als ik dan een beetje mazzel heb, is het droog genoeg als ik weer thuis kom. Met die wind moet dat wel goed komen, ik had alleen achteraf beter gebruik kunnen maken van de zon.
Ahh dat is hetquote:Op maandag 5 juni 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hooikoorts mensen en was buiten laten drogen is een hele dikke no no.
Dan gaan de pollen in je kleding/wasgoed zitten.
Mijn wasmachine is al 2 dagen gevuld en ik ben al 2 dagen op rij vergeten om hem 's avonds op tijd aan te zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |