Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..quote:Op maandag 5 juni 2023 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is deze wasmachine wel slim genoeg om door te hebben dat het bakje leeg is.
Of de kraan staat dichtquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..
Dat is het 100% zeker weten nietquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dan heb je wel een hele hele moderne wasmachine..
Dan heeft ie dat zeker niet, ook nog nooit gehoord dat zoiets er op kan zitten. Kan vast maar nooit gehoord.quote:
je heeft toch ook rote parteiquote:Op maandag 5 juni 2023 16:43 schreef mario390 het volgende:
foute uittelung bij de spö![]()
![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hierquote:
Eén natte kat met een droge wasmachinequote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat zeker niet, ook nog nooit gehoord dat zoiets er op kan zitten. Kan vast maar nooit gehoord.
Maar gelukkig zit je vieze was er droog in
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hier
Herkenbaar, zal ook wat Op gezeten hebben voorheen. Was altijd leuk en tijd vliegt, maar let wel op je nachtrust.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen goed teken.. te veel hier en slechte nachten haha maar wel gezellige nachten hier
Ja ik ga vandaag wel op tijd proberen te slapenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Herkenbaar, zal ook wat Op gezeten hebben voorheen. Was altijd leuk en tijd vliegt, maar let wel op je nachtrust.
Je blijft vaak langer hangen dan je eigenlijk wil.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik ga vandaag wel op tijd proberen te slapen![]()
Precies.. het is leuk en de tijd vliegt en toen opeens maar 2 uurtjes om te slapen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef DJMO het volgende:
Goeie reminder wel. Ik heb vanmorgen wél een was aangezet, maar zonder de blunder van Nattekat was ik geheid vergeten om hem in de droger te stoppen
foute uitleg bij het spelquote:Op maandag 5 juni 2023 16:49 schreef mario390 het volgende:
snap je dat echt niet?
foute uittelung bij de spö![]()
erst was en mann bass nu komen
ze op dat fout getelt worden is
je heeft toch ook rote partei
Ja dat klopt!!quote:Op maandag 5 juni 2023 16:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Je blijft vaak langer hangen dan je eigenlijk wil.
politik hoor niet bij en spelquote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
foute uitleg bij het spel
eerst was je een man en maar bas komt nu erbij
ze is gegeselt en heeft me nu toch een rode partij van heb ik jou daar..
quote:
Met @FreshFruit was het altijd feest snachts, veel gelachen ook. Hoop dat hij hier weer snel isquote:Op maandag 5 juni 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat klopt!!
Wilde een paar keer gaan slapen maar toen kwam die en toen kwam die.. en ja.. was leuk en en toen opeen laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |