I musse GVD die poenktjes habben JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111EINZ!!!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een Oostenrijkse rage hier op uitstorten
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ja, zo scoor ik geen puntjes als jullie ook blijven posten
quote:
ich sage nur Bahnofquote:Op maandag 5 juni 2023 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I musse GVD die poenktjes habben JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111EINZ!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Die had ik nog niet zien voorbijkomen hier maar uh.. de cock van hem mag ie in z'n eigen gaatje laten zitten
Spoot je achter zeker weer eruitquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heb ik teringgrote schnitzels gegeten daar
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Die had ik nog niet zien voorbijkomen hier maar uh.. de cock van hem mag ie in z'n eigen gaatje laten zitten
Noujah zeg. Houwens niet kennenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moest opzoeken wie of wat Houwens is
Ik ook. Ook zelfgemaakte van mijn ex.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heb ik teringgrote schnitzels gegeten daar
en best kromquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppen
Broekgaatjequote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppen
Ik 3 dagen in Wenenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook. Ook zelfgemaakte van mijn ex.
Heb daar 4 jaar gewoond
Lekker, maar niet zo lekker als een Steirische schnitzelquote:
Uhm.. Houwens zal wel de neppe Limburgse vlaai zijn voor boven de rivierenquote:
Ik woon op de grens limburg brabantquote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm.. Houwens zal wel de neppe Limburgse vlaai zijn voor boven de rivieren
Woon hier in een gebied met d'n 'echte' Limburgse' vlaai
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Emmerdeur het volgende:
Varkensvlees is toch niet mijn favoriet tenzij zelf geschoten. Maar dat is dan(ever/wilde)zwijn
oh nee..Ed.. is het jou met de witte pruik?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik woon op de grens limburg brabant
Heb gewoon beide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |